Opname | KSF Kick-off 1e servicebelofte

Heb je de KSF Kick-off over de 1e servicebelofte gemist? Een heerlijk open gesprek met Jan van der Weijden, Dennis van der Veen, Cornelie Buitink , Serge Poppes en Wietse Westerhuis over bereikbaarheid, gemak en zorgzaam omgaan met klanten en medewerkers. Eerlijke uitspraken over wat er beter kan! Bekijk de opname in de KSF Ledenomgeving. De opname is nu tijdelijk ook toegankelijk voor niet-leden (tot 7 april). Kijken voor leden Kijken voor niet-leden

Reacties van deelnemers:

"Mooie eerste sessie. Inspirerend, leerzaam en leuk. Dank voor het organiseren."

"Mooie discussie en ervaringen! Dank"

"Heel erg bedankt voor de vele inzichten!"

"Jullie bedankt! Inspirerend en leerzaam. Tot de volgende"

Wat is de KSF Kick-off?

Tijdens de online kick-off verwelkomen we gasten aan tafel welke kunnen spreken uit ervaring omdat zij koploper zijn op het gebied van, én verwelkomen we gasten welke aan het begin van een uitdaging staan.

Dinsdag 22 maart gingen we aan tafel met:

  • Jan van der Weijden (commissielid 7 servicebeloften) ;
  • Dennis van der Veen (Country CSC manager bij IKEA Nederland);
  • Maartje van Vilsteren (operations director bij Cygnific/KLM Royal Dutch Airlines).

We zijn met hen in gesprek gegaan over de manier waarop zij met de servicebelofte, ‘Wij gaan respectvol en zorgzaam om met klanten of burgers, in het contact, wij bieden hen gemak in service en zorgen voor goede bereikbaarheid van de organisatie’, bezig zijn, en welk traject zij hiervoor hebben doorlopen of momenteel doorlopen. 

De insteek van de kick-off is kennis opdoen en leren van elkaars ervaringen en successen.  

Meer over het ontstaan van de servicebeloften.