Directeur KSF deelt ontwikkelingen klantcontactbranche met UWV

Wietse Westerhuis, directeur KSF, deelde op 5 april 2022 de ontwikkelingen in de klantcontactbranche met de adviseurs van de werkzoekendendienstverlening UWV rayon Midden-Utrecht. 

Tijdens de webinar “Diverse sectoren in beeld” van Werkgevers Servicepunt Midden-Utrecht heeft Wietse Westerhuis de adviseurs van de werkzoekendendienstverlening UWV rayon Midden-Utrecht bijgepraat over de ontwikkelingen in de klantcontactbranche.

Het doel? De 60 deelgenomen adviseurs informeren en enthousiasmeren over werken in de klantcontactbranche, zodat zij werkzoekenden kunnen adviseren bij het vinden van een baan in klantcontact.

De loopbaankansen die onze branche biedt kwamen aan bod. De invloed van technologie, omscholing en het KSF branchecertificaat. En simpelweg hoe leuk en uitdagend het werk tegenwoordig is.

Het is belangrijk om zoveel mogelijk positieve verhalen vanuit onze branche te delen voor het imago van klantenservice. Die positieve geluiden moeten we natuurlijk vooral ook buiten onze branche laten horen! Daarom zijn we blij dat we deze kans hebben gekregen. En roepen we iedereen op om ook een positief geluid te laten horen.

Klik hier voor de presentatie van Wietse. Ter inspiratie!