Klantenservice Federatie
KSF Jaarcongres 2021 Header

KSF Jaarcongres live!

Digitaal klantcontact: on/off

Download de artikelen, whitepapers en onderzoeksrapporten van onze contentsponsoren.

Downloads

Het KSF Jaarcongres 2021 werd mede mogelijk gemaakt door:

Sponsors klantcontact

Downloads

Avaya

Optimaliseer je agent experience



Talkdesk 

5 steps to AI success: leading contactcenters to a Netflix-like customer experience

Uitblinqers 

Hoe contactreductie vanuit leiderschap en partnership bijdraagt aan groei

Tracebuzz 

Waarom is Superomnichannel de toekomst voor jouw KCC? 

NTT Ltd. 

Global Customer Experience Benchmarking Report 2021 

Olympia

Zingeving klantcontactcenterwerk neemt toe


Pegamento

Geef jouw klantenservice ogen 


 

PlanMen 

Autonomie in het rooster, een booster voor medewerkertevredenheid

 

Sabio 

CX-Succes verzekerd, de ultieme handleiding voor Customer Experience  


CM.com

8 klantenservice KPI's die je moet meten



Coniche 

Technologie als middel om aandacht te geven



Content Guru 

AI en automatiseren: het geheim van een succesvolle CX strategie voor je klantcontact

Verint 

Het Engagement Capacity Gap onderzoek  




Yource 

Hoe Tech de klantcontactmedewerker ondersteunt om contact persoonlijk en ondernemend te maken