KSF HR-congres gaat niet door: nieuwe vormen van kennisdeling
Het KSF HR-congres 2020 zal dit jaar helaas niet doorgaan op 28 mei a.s. i.v.m. de maatregelen omtrent COVID-19. Daarnaast voelt de KSF
verantwoordelijkheid voor haar leden als het gaat om veiligheid en gezondheid.
In de komende periode besteden we volop aandacht aan actuele HR-onderwerpen in klantcontact, maar dan op afstand. Zeker in deze tijden is HR in klantcontact belangrijker dan ooit en daagt het organisaties uit om sneller te innoveren en creatief te zijn op het gebied van werving & selectie, thuiswerken, leiding geven op afstand, trainingen en meer. Binnenkort wordt er via onze website en nieuwsbrief meer bekend gemaakt over de vormen van kennisdeling.
Ook vind je nu al en in de komende weken via onze website, LinkedIn en onze FB-community verschillende artikelen over de effecten van COVID-19 op klantcontact en alle bijbehorende thema’s. Denk aan tips van experts uit de branche, best practices, interviews en cijfers. Zo helpen we, samen met leden, elkaar verder in deze tijden. Lees alvast de eerste artikelen op onze website:
• Saamhorigheid in klantcontact
• Coronacrisistips van leiderschapsexpert Huub van de Wiel: “Eerlijkheid en persoonlijke (digitale) communicatie is juist nu van groot belang”
• Adviezen van WFM-expert Willem van den Brink in tijden van COVID-19: “Doe nu al aan scenarioplanning”
• Uit de oude doos, en nu heel relevant: Thuiswerken in klantcontact
Wij hopen op je begrip en excuses voor het ongemak.