De Klantenservice Federatie is opzoek naar meedenkende & meewerkende leden

De KSF heeft grootse plannen voor 2022 en 2023 en gaat daarin de 7 servicebeloften centraal stellen bij de verdere ontwikkeling van de verschillende activiteiten. Op deze manier geven we de servicebeloften inhoud en betekenis en kunnen we ons tegelijkertijd als KSF beter profileren.  

Naast het organiseren van de jaarlijkse events en expertsessies, wil de KSF op verschillende manieren informatie en kennis aanbieden aan haar leden, gebaseerd op de 7 servicebeloften, geproduceerd door de expertgroepen. Om dit goed vorm te kunnen geven, zijn wij op zoek naar versterking voor de 8 expertgroepen. De KSF zoekt daarom meedenkende & meewerkende leden! 

Meedenkende & meewerkende leden

Als meedenkend & meewerkend lid werk je samen met de voorzitter van een expertgroep aan events en content gericht op de verschillende servicebeloften die ieder kwartaal behandeld worden. Denk hierbij aan podcasts, kennis- en expert sessies, bedrijfsbezoeken, best practises, etc. Iedere expertgroep werkt vanuit een eigen expertise en invalshoek en genereert zo praktische en strategische content en feiten & cijfers (benchmarkcijfers, updates over regelgeving en trends). Door met elkaar en de andere expertgroepen te sparren en samen te werken, denken we meer synergie en nog betere events en content te kunnen organiseren.  

Dus; ben jij specialist op jouw gebied, heb jij kennis die je graag wilt delen met collega’s in de markt én werk je graag mee aan de verdere professionalisering van ons vakgebied in Nederland? Dan maken we graag persoonlijk kennis met je! Stuur een mail naar info@klantenservicefederatie.nl met motivatie en vermeld bij welke expertgroep je graag zou willen aansluiten (CX strategie, data, HR strategie, leiderschap, online experience, social service, technologie, WFM).  

We kijken ernaar uit met jou te werken!