Denk mee over het volgende ‘flitsonderzoek’. Kanaalstrategie bijvoorbeeld?

Wij hebben in januari een onderzoek uitgezet over de salarissen van medewerkers in de klantcontactbranche. Geen tijdrovend onderzoek, maar kort en relevant. 

Voor het volgende ‘flitsonderzoek’ vragen wij jullie om mee te denken. 

De servicebelofte: ‘Wij gaan respectvol en zorgzaam om met klanten of burgers, in het contact, wij bieden hen gemak in service en zorgen voor goede bereikbaarheid van de organisatie’ staat hierbij centraal.  

Wij denken er zelf aan om in te steken op kanaalstrategie en/of openingstijden, omdat dit aansluit bij bereikbaarheid. 

Een paar voorbeeldvragen:

  • Welke kanalen worden er nu ingezet bij je organisatie?
  • Hoe is de procentuele verdeling van de contacten over deze kanalen? (In tijd of aantallen?)
  • Hebben jullie inzicht in kanaalswitching?
  • Van welke kanalen is onlangs afscheid genomen?
  • Wat zijn jullie openingstijden per kanaal?
  • Op welke manieren is jouw organisatie in het weekeinde bereikbaar, en welke openingstijden hanteren jullie hiervoor?
  • Wat ga je veranderen aan de openingstijden nu Corona wat meer naar de achtergrond verdwijnt?

Dit lijkt ons interessant, maar het gaat om jullie! Wat wil je benchmarken m.b.t. dit onderwerp? Wat wil je weten uit de branche?

Laat het ons weten. Mail naar info@klantenservicefederatie.nl of laat een reactie achter bij dit artikel.

Je hebt tot 30 april om te reageren.