Terugblik KSF Jaarcongres 2018 in ons online magazine
Met veel plezier kijken we terug op het inspirerende en bruisende KSF Jaarcongres 2018, waar ruim 360 vakgenoten ‘The symphony of customer experience’ meemaakten.
Zo zag het jaarcongres eruit: bekijk de foto’s op facebook.
Voor een inhoudelijke terugblik kun je de volgende presentaties downloaden via Dropbox:
- Presentatie van SAMR en Stichting KIRC over ‘De wereld van klantinteractie in 2018’
- Presentatie van Google over de kansen van voice voor klantcontact
- Presentatie van Rien Brus, Aegon, over hoe je CX en klantcontact echt belangrijk maakt in je organisatie
- Presentatie CZ over slimme digitale conversaties
Lees verslagen van de dag in het online magazine. Daarmee krijg je een nog betere impressie van wat er aan kennis is gedeeld op 20 november. Bovendien lees je wat bezoekers erover zeiden.
Wij gaan op naar een mooi KSF Jaarcongres in 2019. We begroeten je daar graag en natuurlijk ook eerder op een van onze aankomende events!