Strategische doelen KSF bepaald
Na een mooie heidag in de sneeuw op landgoed Zonheuvel in Doorn heeft het KSF-bestuur de strategische doelen voor de komende jaren bepaald. Zo veel mogelijk events en andere activiteiten worden afgestemd op deze drie doelen:
1. De KSF is opinieleider in klantinteractie, voorspelt en duidt ontwikkelingen. De KSF is hét aanspreekpunt voor bedrijven en media met vragen over klantinteractie, we duiden nieuws en ontwikkelingen en brengen zelf nieuws. Dat kan op basis van onderzoek, inhoudelijk nieuws uit eigen events en door in te spelen op actualiteiten.
2. De KSF begeleidt de sector in de digitale transformatie. We bieden onze leden inzicht en ondersteuning in de digitale transformatie die nu overal gaande is. We delen kennis en ervaringen, brengen leden met elkaar in contact en publiceren onderzoeksresultaten over de stand van zaken. Daarmee faciliteren we visievorming op het gebied van innovatie.
3. De KSF helpt de sector verder op het gebied van menselijk kapitaal. Welke skills hebben medewerkers, teamleiders, managers en stafmedewerkers nodig in de toekomst? En welke vormen van leiderschap, cultuur, empowerment en organiseren zijn er nodig om mensen te werven en te behouden?
Ook daarin ondersteunen wij leden door kennis en ervaringen te delen en ontwikkelingen te duiden, voor nu en in de toekomst. Bovendien werken we aan een goed imago, om de branche en de medewerkers de erkenning te geven die ze verdienen.