Podcast KSF Jaarcongres 2024 | Deel 1
Omid Holterman, verkleed als treinconducteur, interviewt de sprekers en bezoekers van het KSF Jaarcongres 2024.
Internationale keynote spreker Nancy Rademaker geeft een recap van haar presentatie over hoe klantgerichtheid en kunstmatige intelligentie elkaar versterken in het vormgeven van moderne bedrijfsstrategieën. Dagvoorzitter Tom Jessen deelt waarom hij het belangrijk vindt dat er gekeken wordt naar de praktische toepassing van AI en hij maakt de brug naar de EU AI Act. Roel Masselink, directeur KSF, wijdt uit over de verdieping van de KSF-visie op AI in klantcontact. En Wietse Westerhuis vertelt als bezoeker van het KSF Jaarcongres 2024 over de break-out sessie die hij gevolgd heeft.
Deel 2 volgt binnenkort!
Luisteren
Deze podcast is mede mogelijk gemaakt door Omid Holterman van Save Your Customers & Yannick Middelkoop, audio engineer.
- Volg ons op Spotify
- Of volg ons op Soundcloud
- Of beluister de podcasts op klantenservicefederatie.nl
KSF-podcastserie ‘De Klantcontactcentrale’
Wat speelt er in de klantcontactbranche? En wat vindt en denkt KSF daarvan? Daar kom je achter tijdens de KSF-podcastserie ‘De Klantcontactcentrale’.
“Ik verbind u door”, met deze woorden werd het eerste Nederlandse telefoongesprek via een telefooncentrale tot stand gebracht. Er zijn inmiddels vele communicatiekanalen bijgekomen, maar verbinding maken blijft de essentie van ons vak én van KSF. In de podcastserie “De Klantcontactcentrale” verbindt KSF daarom experts en opiniemakers rondom thema’s en vraagstukken die niet alleen vandaag, maar ook morgen en overmorgen belangrijk voor klantcontactbranche zijn. Met als kernvraag: hoe houden we hoogwaardig, kwalitatief klantcontact betaalbaar?
In deze podcastserie leer je de opiniemakers en experts van KSF kennen en met Omid Holterman als host ben je gegarandeerd van een vrolijk gesprek met diepgang en ongemakkelijke stiltes.