Podcast KSF HR-congres 2025

Alsnog naar het KSF HR-congres 2025? Dan kan! Alle sprekers zijn direct vanaf het podium aangeschoven bij deze podcast.
Klarieke Koop, samenroeper (voorzitter) klankbordgroep KSF HR-congres, trapt de podcast af. Hoe zijn ze van een brainstormsessie acht maanden geleden gekomen tot dit inspirerende event? Omid Holterman voelt alle sprekers direct na hun performance aan de tand voor een stukje verdieping. 

Joris Mencke
Waarom slagen sommige organisaties wel in hun plannen, en andere niet? Maar liefst 74% van de verandertrajecten faalt. Gelukkig blijft er, als 74% faalt, 26% van de organisaties over die wél slagen. Wat doen zij anders?

Tijdens het KSF HR-congres neemt Joris ons mee in de wereld van verandering (strategie), leiderschap, werkgeluk en samenwerking. Hoe je een winnende cultuur bouwt voor de toekomst waarin mensen zich veilig, gewaardeerd en geïnspireerd voelen.
Jorismencke.nl

Bas Kremer
In essentie draait elke organisatie om samenwerking. Maar zijn we écht een team of slechts een verzameling individuen? Zonder synergie blijft een groep slechts een groep, geen team.

Bas vertaalt zijn ervaring uit de Special Forces en zijn praktische academische inzichten naar concrete teamverbetering. Hij deelt de basisvoorwaarden die cruciaal zijn voor een krachtig team en voor jouw rol als leider van de toekomst.
Baskremer.nl | Switched-on.nl | Fitternederland.nl

Anna Gerbrandy en Nanda Piersma
Leden van de Sociaal-Economische Raad (SER), geven tijdens het KSF HR-congres 2025 een inkijk in de kernpunten van het SER-advies AI en Werk.
SER.nl

Marieke Smidt
De snelle adoptie van AI vormt een duidelijke uitdaging voor elk bedrijf: hoe verhoog je de productiviteit zonder de kritische denkvaardigheden van je medewerkers aan te tasten?

Marieke Smidt, CEO EMEA van Transcom, deelt haar visie hierop aan de hand van een praktijkvoorbeeld: het AI-Literacy programma. Dit programma is ontworpen om AI een productieve 'virtuele teamgenoot' te maken. Deze sessie geeft je bruikbare inzichten en een nieuwe kijk op hoe je AI kunt implementeren om je personeel écht te versterken, waardoor AI een prioriteit wordt voor adoptie en niet slechts een experiment blijft.
Linkedin.nl

Evaluatie
Tot slot blikken dagvoorzitter Luuk Pouwer en Judith van Paridon (DPG Media) terug op deze zonovergoten inspirerende dag.

Luisteren

Deze podcast is mede mogelijk gemaakt door Omid Holterman van Save Your Customers & Yannick Middelkoop, audio engineer.

KSF-podcastserie ‘De Klantcontactcentrale’

Wat speelt er in de klantcontactbranche? En wat vindt en denkt KSF daarvan? Daar kom je achter tijdens de KSF-podcastserie ‘De Klantcontactcentrale’.

“Ik verbind u door”, met deze woorden werd het eerste Nederlandse telefoongesprek via een telefooncentrale tot stand gebracht. Er zijn inmiddels vele communicatiekanalen bijgekomen, maar verbinding maken blijft de essentie van ons vak én van KSF. In de podcastserie “De Klantcontactcentrale” verbindt KSF daarom experts en opiniemakers rondom thema’s en vraagstukken die niet alleen vandaag, maar ook morgen en overmorgen belangrijk voor klantcontactbranche zijn. Met als kernvraag: hoe houden we hoogwaardig, kwalitatief klantcontact betaalbaar?

In deze podcastserie leer je de opiniemakers en experts van KSF kennen en met Omid Holterman als host ben je gegarandeerd van een vrolijk gesprek met diepgang en ongemakkelijke stiltes.