Podcast | Werken met AI door de ogen van een medewerker

Heb ik door inzet van AI als medewerker echt meer tijd voor persoonlijke aandacht?

In dit gesprek stond de implementatie van AI binnen de klantenservice van DPG Media centraal. Het werd een diepgaande discussie over de gevolgen van de implementatie en het adoptieproces van medewerkers. Monica Vermaes, die sinds 1991 bij DPG Media werkt, deelt haar initiële scepsis over AI en beschrijft hoe ze uiteindelijk de waarde ervan inzag. Samen met Gerard Tamson (teamleider) en Thijs van den Berkmortel (senior) bespreken we hoe AI is geïmplementeerd om klantenservicemedewerkers te ondersteunen. Wat heeft dit betekend voor de medewerkers en voor de organisatie? 

Luisteren

Deze podcast is mede mogelijk gemaakt door Omid Holterman van Save Your Customers & Yannick Middelkoop, audio engineer.

Meer informatie over het hele proces bij DPG Media?  LinkedIn Judith van Paridon

KSF-podcastserie ‘De Klantcontactcentrale’

Wat speelt er in de klantcontactbranche? En wat vindt en denkt KSF daarvan? Daar kom je achter tijdens de KSF-podcastserie ‘De Klantcontactcentrale’.

“Ik verbind u door”, met deze woorden werd het eerste Nederlandse telefoongesprek via een telefooncentrale tot stand gebracht. Er zijn inmiddels vele communicatiekanalen bijgekomen, maar verbinding maken blijft de essentie van ons vak én van KSF. In de podcastserie “De Klantcontactcentrale” verbindt KSF daarom experts en opiniemakers rondom thema’s en vraagstukken die niet alleen vandaag, maar ook morgen en overmorgen belangrijk voor klantcontactbranche zijn. Met als kernvraag: hoe houden we hoogwaardig, kwalitatief klantcontact betaalbaar?

In deze podcastserie leer je de opiniemakers en experts van KSF kennen en met Omid Holterman als host ben je gegarandeerd van een vrolijk gesprek met diepgang en ongemakkelijke stiltes.