Lid van KSF om kwaliteit van ons klantcontact te verbeteren en te waarborgen

Mijn naam is Sacha De Rooij en ik ben de Manager van de afdeling Klant Contact Center bij SnelStart. Tevreden en blije klanten, daar werk ik, samen met mijn collega's van het Klant Contact Center, iedere dag vol energie aan.

SnelStart

SnelStart is al ruim 40 jaar een echt Nederlands familiebedrijf. Wij ontwikkelen gebruiksvriendelijke boekhoud- en administratiesoftware voor ondernemers en accountants. Met aanvullende diensten zoals bankieren, consultancy en educatie helpen we bedrijven om tijd te besparen en bedrijfsprocessen te stroomlijnen. 

Strategie

De afgelopen jaren heeft SnelStart een enorme groei en ontwikkeling doorgemaakt. Met customer intimacy als basis van onze strategie. We kennen onze klanten en stellen hun behoeften voorop. Dat betekent dat de klant centraal staat bij alles wat we doen. Onderdeel van deze strategie is het echt uitzoeken wat onze klanten van ons verwachten en waar we dingen beter en anders kunnen doen. We willen uitblinken in aandacht voor en service aan onze klanten. Daar gaan we het verschil maken. Dicht bij de klant door persoonlijke aandacht. 

Met een groeiend productportfolio en klantenbase, is het ook voor het Klant Contact Center een mooie uitdaging om daarin mee te groeien. Hoe houden we de bezetting op orde? Hoe zorgen we ervoor dat iedereen voldoende kennis heeft van de producten en diensten zodat de klanten altijd geholpen kunnen worden? Hoe kunnen we met hulp van slimme tools en AI onze efficiency vergroten zonder in te boeten op persoonlijke aandacht. Allemaal vraagstukken waar ik dagelijks mee bezig ben.

Lid van KSF

SnelStart is lid van de Klantenservice Federatie (KSF) om de kwaliteit van ons klantcontact te verbeteren en te waarborgen. We kunnen deelnemen aan diverse expertsessies en evenementen die gericht zijn op de laatste trends en ontwikkelingen in klantcontact. Daarnaast biedt het lidmaatschap ons de mogelijkheid om ervaringen te delen met andere leden van de KSF, wat voor alle partijen een meerwaarde oplevert.

Ook zijn alle klantenservice medewerkers bij ons gecertificeerd met het Branchecertificaat A van de KSF. Dit betekent dat zij voldoen aan de gestelde normen op het gebied van klantvriendelijkheid, deskundigheid en oplossingsgerichtheid. En dit is voor onze klanten ook weer van meerwaarde. 

Meer over een lidmaatschap bij KSF