Schrijf je in voor het KSF Klantcontact Trendpanel

Inzicht in trends en ontwikkelingen in de sector 

Als volgende stap in de ontwikkeling van de KSF Trendmonitor lanceert KSF vandaag het KSF Klantcontact Trendpanel. Een omvangrijk en breed samengesteld panel van professionals die werkzaam zijn in of voor de klantcontactsector. Iedereen kan zich inschrijven: van directeur tot uitvoerend medewerker. 

Panelleden beantwoorden een paar keer per jaar een korte vragenlijst over trends en actualiteiten. Zij geven daarbij ook telkens input voor drie nieuwe vaste KSF-indices: de KSF Werktevredenheidsindex (voor een beeld van de mate waarin klantcontactprofessionals tevreden zijn in hun werk), de KSF Sentimentsindex (de mate waarin met vertrouwen naar de toekomst en het vak wordt gekeken) en de KSF Mobiliteitsindex (hoe klantcontactprofessionals naar hun loopbaanontwikkeling kijken).

>> Direct inschrijven<<