Werkgeverschap gericht op de mens, wat verstaat de klantcontactbranche daaronder en hoe geven we hier invulling aan?
Deze vragen stonden centraal tijdens de KSF kick-off van kwartaal 3. Dit kwartaal staan alle activiteiten bij de KSF in het teken van de 4e servicebelofte: ‘Als klantcontactcenter gaan wij respectvol om met onze medewerkers, zorgen voor goede arbeidsvoorwaarden, goede arbeidsomstandigheden en ontwikkelingsmogelijkheden’.
De 7 servicebeloftes komen voort uit de dromen die de KSF met haar leden heeft geformuleerd voor een toekomst van de klantcontactbranche waarin alle klantenservicemedewerkers met trots vertellen over hun baan in de klantencontact.
Tijdens de KSF Kick-off op dinsdag 21 juni ging Wietse Westerhuis in gesprek met Ellen Spiegelenberg, operationeel manager bij ARAG Nederland, Eline Verhek, operationeel directeur bij Alembo en Sam Krekels, klantspecialist binnen één van de zelfsturende teams van Change. In de achtertuin van het koetshuis, waar de KSF gevestigd is, werd gesproken over wat goede arbeidsvoorwaarden zijn en hoe belangrijk de tafelgasten ontwikkelingsmogelijkheden vinden. Samen met het publiek hebben zij vanuit verschillende invalshoeken een mooi en open gesprek gevoerd.
Bekijk de opname (alleen voor leden).
Niet-leden kunnen de opname tot 4 aug 2022 tijdelijk terugkijken. Naar de KSF Ledenomgeving.