Reactie KSF op artikel Consumentenbond 25 oktober 2023
KSF vindt dat organisaties goede klantenservice moeten bieden. Dat betekent dat de klantenservice vindbaar en bereikbaar moet zijn. Vanzelfsprekend moeten organisaties zich daarbij aan de wettelijke regels houden. Organisaties die niet aan de regels voldoen of die niet of slecht bereikbaar zijn, schaden het imago van de sector als geheel.
KSF-directeur Roel Masselink voegt daaraan toe: "Dit neemt niet weg dat we - wat KSF betreft - wel vaker de maatschappelijke discussie zouden moeten voeren over de vraag of de wettelijke regels ook daadwerkelijk bijdragen aan het doel dat we met elkaar hebben; namelijk een betere bereikbaarheid en een goede service voor klanten."
Lees ook
- Onderzoeksresultaten van de peiling in de klantcontactbranche over bereikbaarheid
- Artikel: Mailadres op je website geen garantie voor een betere bereikbaarheid
Artikel Consumentenbond
Webwinkels massaal in de fout met contactgegevens