Let’s Grow! 8 tot en met 12 mei 2023 is de Nationale Klantcontact Week!
De Nationale Klantcontact Week, georganiseerd door CCMA, is dé week om alle klantcontactmedewerkers extra in het zonnetje te zetten. Wij roepen iedere leidinggevende in onze branche op om er een geweldige week van te maken. Dat moment wil je niet gemist hebben als leidinggevende in klantcontact!
Klantcontactmedewerker centraal
In deze week kunnen klantcontactmedewerkers gratis meedoen met fun activiteiten en prijzen winnen (niet verplicht, wel heel leuk). Bovenal stimuleert CCMA vooral dat iedere leidinggevende in klantcontact er zelf ook een leuke week van maakt. Klantcontact is een vak, waarin duizenden collega’s iedere dag groeien en onze klantcontactmedewerkers verdienen deze aandacht! De oproep is daarbij ook om collega’s van andere afdelingen te laten meedoen, meekijken en meeluisteren. Het werk van onze klantcontactmedewerkers staat deze week dan echt even centraal in de gehele organisatie.
Doe je mee? Laat dat zien en laat het CCMA weten! Meld je dan gratis aan via ccma-nederland.nl.
Win een geweldig teamuitje
Jouw organisatie / jouw team kan na aanmelding meedoen aan verschillende challenges. Dit is vrijblijvend en een geheel eigen invulling van de week is ook prima. De CCMA ondersteunt de aangemelde organisaties om de Nationale Klantcontact Week tot een groot succes te maken. Je kunt bijvoorbeeld gratis materiaal (o.a. posters) bestellen die je kunt gebruiken voor die week. Ook deelt CCMA alle mooie creatieve initiatieven van organisaties op Instagram, LinkedIn en op onze website. De jury kijkt (online) mee en komt langs bij de winnaar om de klantcontactmedewerkers in het zonnetje te zetten. Dit team wint een geweldig teamuitje, georganiseerd door Yource.
Klantcontact is een vak en daar zijn wij trots op! Op naar een geweldige week!