KSF juicht meerjarig cao-akkoord toe

Recent bereikte de Werkgeversvereniging Facilitaire Contactcenters (WFC) met de vakbonden overeenstemming voor een nieuwe cao. Het akkoord dat werkgevers en bonden bereikten ziet op een cao voor een periode 3 jaar.  KSF juicht het afsluiten van een meerjarige cao toe. “Dit brengt meer rust en duidelijkheid. Zowel voor werkgevers en werknemers, maar ook voor organisaties die hun klantcontact geheel of gedeeltelijk uitbesteden,” aldus KSF-directeur Roel Masselink.

De nieuwe cao geldt van 1 januari 2025 tot en met 31 december 2027 en zal ook voor het eerst van toepassing worden op teamleiders binnen klantcontact.

In samenspraak met WFC organiseert KSF op dinsdag 19 november van 15.30u tot 16.30u en op woensdag 20 november eveneens van 15.30u tot 16.30u een online vragenuur waarin facilitaire contactcenters hun vragen over de nieuwe cao kunnen stellen. Aanmelden kan binnenkort.

>>  download onderhandelingsakkoord CAO 2025-2027

Download de CAO 2024

Vragen?

Heb je vragen over de CAO en het toepassingsbereik? Bekijk hier de veel gestelde vragen.