KSF Branchecertificaat voor medewerkers klantcontact VHD
Een feestelijke dag op 20 juli bij VHD in Deventer. Susan Soleimani reikte KSF Branchecertificaten uit aan 40 geslaagden: “Heel leuk om de medewerkers te belonen met dit branchecertificaat. Ze hebben echt bewezen te voldoen aan de kwaliteitseisen en klanten goede service te verlenen. Met dank aan ons lid HDLG dat de opleidingen heeft verzorgd, voelen ze zich beter in staat om echt contact te maken met de klant.” “Als VHD hechten we veel waarde aan het verlenen van goede service,” vertelt Dunja Gaasendam, teamleider bij VHD, “en daarin begeleiden we onze medewerkers graag. We zijn een 9+ organisatie en om dat te blijven bieden we onze medewerkers verschillende trainingen aan. Dit erkende branchecertificaat maakt het compleet.” De opleidingen werden verzorgd door ons lid HDLG. Frank de Klerk, eigenaar, vertelt: “Als je als organisatie op deze wijze aandacht besteedt aan talentontwikkeling, dan willen en gaan je klantadviseurs groeien en worden ze nog trotser op hun prestaties en het vak.” Met dit branchecertificaat A voor medewerkers klantcontact voldoen de medewerkers aan de basiseisen op het gebied van klantgerichtheid, oplossingsgerichtheid en deskundigheid. Het KSF Branchecertificaat is er voor leden en niet-leden en is vrijwillig. Er wordt onafhankelijk getoetst door de KSF.