Koetshuisgesprek | Waar moet het naar toe met het klantcontactvak?
Hoe heeft het vak van klantcontactmedewerker zich de afgelopen tijd ontwikkeld? En waar moet het naar toe met het vak? Of hoeft er niets te veranderen?
Spoiler alert: dat het een vak is – en in veel gevallen ook intensief en vermoeiend – daar was iedereen het over eens. Ook een vakdiploma is geen halszaak. Het verloop is dat wel en oplossingen passeerden de revue. Maar behoefte aan grote veranderingen? Nee, misschien moeten we op sommige punten zelfs wel terugschakelen naar een paar jaar terug!
Dit en meer kwam aan de orde in de tweede editie van een serie rondetafeldiscussies die de KSF samen met Ziptone organiseerde en die opnieuw geleid werd door Tom Jessen.
"We hebben de data, de kennis en de mensen. Wij kunnen organisaties beter maken." Natasja Wientjes tijdens de tweede editie van het KSF Koetshuisgesprek
Lees het volledige verslag op Ziptone
De deelnemers (v.l.n.r.):
- Martijn Boevink, manager client services, Van Lanschot Kempen en EVI van Lanschot
- Ellen Verheijen, directeur Randstad Customer Contact en bestuurslid KSF
- Joep de Jong, head of operations, 5CA
- Natasja Wientjes, Senior Customer Service Director, DHL eCommerce Benelux
- Erik Vercouteren, Director Customer & Partner Experience, Bol
Gespreksleiding: Tom Jessen
Het volgende Koetshuisgesprek
In de Koetshuisgesprekken, die de KSF samen met Ziptone organiseert, gaan klantcontactprofessionals de diepte in over een specifiek onderwerp. De gesprekken worden geleid door Tom Jessen.
Het eerstvolgende Koetshuisgesprek staat gepland in de tweede helft van september. Ook die discussie vindt plaats in Doorn in het Koetshuis annex KSF-kantoor. We gaan dan weer in gesprek over een relevant en actueel thema voor de sector