Hoe behoud je je medewerkers? Tilburg University en KSF zoeken het uit
Medewerkertevredenheid is van groot belang, juist nu het druk is. Doe mee met het onderzoek en werk mee aan tips voor het behouden van blije medewerkers.
In samenwerking met de KSF doet Tilburg University onderzoek naar tevredenheid onder medewerkers klantcontact. Het gaat om de taken die het werk wel/niet aantrekkelijk maken en er is aandacht voor wat de rol van taakvariatie en hybride werken is.
Hier de link naar de vragenlijst, die in 5-10 minuten is in te vullen.
Klantenservice onderzoek: tevredenheid onder medewerkers klantcontact
De resultaten van het onderzoek zullen we delen, zodat de bevindingen kunnen helpen om de baantevredenheid onder je medewerkers te verbeteren.
Kun jij de vragenlijst op korte termijn delen met jouw mensen? Het zou mooi zijn om een groot aantal medewerkers van dezelfde organisatie te kunnen onderzoeken. De scriptiestudent is bereid de resultaten toe te komen lichten bij jouw organisatie. Wellicht ook interessant in het kader van beleid voor hybride werken.