Introductie nieuwe voorzitters KSF-expertgroep Technologie
Technologie wordt meer en meer een vanzelfsprekendheid in de wereld van klantcontact. Technologie brengt gemak, efficiency en helpt bedrijven mee te ontwikkelen met het veranderende klantgedrag. De snelheid waarmee de inzet van techniek toeneemt kan ook gevaren en uitdagingen opleveren. Te denken valt aan hoe techniek zich ontwikkelt ten opzichte van onze privacy en de veiligheid van onze data maar ook hoe de verhoudingen liggen tussen techniek en de impact op werkgelegenheid.
In de expertgroep Technologie zullen Patrick Martinus en Tinne Van den Broeck kleur geven aan de laatste technologische ontwikkelingen binnen de wereld van klantcontact en de interessante discussies die dit kan opleveren. Dit doen we door middel van expert-kennis-sessies, onderzoeken, interviews en het regelmatig delen van kennis via blogs en whitepapers. Zij zijn ervan overtuigd een centrale plek van kennis en contacten op het gebied van technologie te kunnen vormen voor bestaande en nieuwe leden!
Patrick Martinus
Met Service Cloud kunnen organisaties het klantcontact met hun klanten over alle kanalen optimaliseren. Zowel de verschillende klantcontactkanalen, de mogelijkheden tot selfservice en automation en de registratie van alle klantcontact interacties (CRM) komen samen in 1 omgeving.
Tinne Van den Broeck
Vanuit haar rol bij Orion Intelligence is Tinne op dagelijkse basis bezig met customer en employee experience en hoe technologie hierin een rol kan spelen. Afgelopen jaar was ze reeds actief binnen expertgroep Technologie.