Interview | Steven Van Belleghem over AI in klantcontact

De KSF-visie op AI in klantcontact is tot stand gekomen met input van diverse thought leaders. Beluister het volledige interview met Steven van Belleghem in de KSF Ledenomgeving (dit gedeelte van de ledenomgeving is ook bereikbaar voor niet-leden).

Steven van Belleghem

Steven Van Belleghem wordt algemeen beschouwd als een van 's werelds toonaangevende denkers op het gebied van klantbeleving. Zijn passie is het verspreiden van ideeën over de toekomst van klantbeleving. Hij deelt zijn ideeën via zijn bestsellers, sociale media en als spreker. Bedrijven zoals Disney, Mastercard, Mercedes, Booking.com, Heineken en Salesforce hebben zich door hem laten inspireren met zijn visionaire aanpak van klantbeleving.

Steven gelooft in de combinatie van gezond verstand, nieuwe technologieën, een empathische menselijke benadering, het spelen van het lange-termijnspel en het nemen van sociale verantwoordelijkheid om steeds opnieuw het hart en de loyaliteit van klanten te winnen.

Fragment interview


Volledig interview

Documentatie

Download het volledige KSF-visiedocument