Een nieuw lid stelt zich voor: Uitblinqers
De KSF groeit. Om elkaar beter te leren kennen spreken we nieuwe leden en stellen we ze een paar vragen. Wie zijn ze en wat is hun ambitie in de vereniging? Zo leren leden elkaar kennen. En dat is handig voor het ledennetwerk, want als je elkaar kent, kun je beter samenwerken. Jullie noemen jezelf Uitblinqers voor waardevol klantcontact. Kun je dat toelichten? Bas Diepeveen (Co-Founder) vertelt: "Bij Uitblinqers draait alles om onze mensen. We toveren ambitieuze hbo- en wo-studenten en young professionals om tot merkambassadeurs. Onze slimme workforce handelt complex of commercieel klantcontact succesvol af." Wat maakt jullie bijzonder? Bas: "Uitblinqers verzorgt in- en outbound communicatie voor diverse A-merken. We werken inmiddels met ruim 800 merkambassadeurs die we matchen aan de wensen, het verhaal, de emotie en het gedrag van onze partners." "Deze partners willen we helpen zo succesvol mogelijk te zijn. Onze merkambassadeurs handelen het complexe klantcontact af, het eenvoudige klantcontact automatiseren we het liefst in onze Synergy Hub. We maken daarin pragmatisch gebruik van innovaties om klantcontact voor onze partners efficiënter in te richten. Denk hierbij aan Speech Analytics, contactreductie, AI-bots of RPA." Waarom zijn jullie lid geworden? "We merken dat het creëren van een onderscheidende klantbeleving steeds belangrijker wordt voor organisaties," zegt Bas. "We zijn enorm blij dat organisaties de waarde hiervan inzien, maar we zijn er nog niet als branche. Onze ideeën over het leveren van een positieve bijdrage aan de sector en de kwaliteit van klantcontact sluiten goed aan bij de servicebeloften van de KSF. Met het lidmaatschap bij de KSF hopen we innovatieve inzichten en kennis te kunnen delen en daarmee bij te dragen aan de mooie wereld van het klantcontact."