Wat mag je verwachten?
Grote ontwikkelingen als datagedreven werken, digitalisering van klantcontact, selfservice en AI veranderen de manier waarop we contact met elkaar en bedrijven hebben. Hoe bereid jij je klantcontactstrategie erop voor? En hoe doe je dat zonder de mens uit het oog te verliezen? Hoe kun je technologie gebruiken om competitief te zijn met andere spelers in de branche?
Tijdens het KSF Jaarcongres brengen we je de meest recente feiten en cijfers over de ontwikkelingen in de branche. Onze tafelgasten nemen je mee in de kansen, trends en ontwikkelingen op het gebied van klantcontact en de digitalisering. Met mooie praktijkvoorbeelden als datagedreven klantcontact, de kracht van de feedbackloop en de kracht van de samenwerking tussen online en offline klantcontact ter inspiratie voor je eigen klantcontactstrategie.
BuzzMaster
Deze talkshow is interactief. We zetten de BuzzMaster-app in voor het wijgevoel: zo zijn we op afstand toch samen betrokken bij het jaarcongres.
Verdiepingssessies voor offline deelname
Voor de bezoekers op locatie organiseren we verdiepingssessies m.b.t. de besproken onderwerpen en thema’s van de talkshow.