Home
Over de KSF
INSCHRIJFFORMULIER
Over de KSF
Lidmaatschap
Ledengids
Branchecertificaat Klantcontact
ISO 18295 voor contactcenters
Vacatures
Nieuws & kennis
Events
KSF Ledenomgeving
Home
Over de KSF
INSCHRIJFFORMULIER
Over de KSF
Lidmaatschap
Ledengids
Branchecertificaat Klantcontact
ISO 18295 voor contactcenters
Vacatures
Nieuws & kennis
Events
KSF Ledenomgeving
Kennisbank & community
Voor onderzoeken, e-books, het terugkijken van webinars, feiten & cijfers en nog veel meer ga je naar de KSF Ledenomgeving. Hier vind je kennis voor en door leden, voor het optimaliseren van klantcontact.
Ook (beperkt) toegankelijk voor NIET-leden
Naar KSF Ledenomgeving
Hieronder vind je al onze blogs over klantcontact.
0
0
Drietal aandachtspunten voor het Ministerie EZK m.b.t. de wijzigingen in de Telecommunicatiewet
11 augustus 2022
0
0
NOS nieuws: we staan vaker en langer in de wacht bij klantenservices
11 augustus 2022
0
0
KSF peiling: 79% van de contactcenters heeft in de afgelopen 2 jaar veranderingen doorgevoerd in de mix van kanalen
09 augustus 2022
0
0
Bijzonder trots op het behalen van de herregistratie van de ISO 18295 certificering.
13 juli 2022
0
0
Stef is overgestapt naar het bestuur. Expertgroepvoorzitter CX gezocht!
11 juli 2022
0
0
Toolkit klantbeleving in digitale transitie
07 juli 2022
0
0
Benoeming nieuwe bestuursleden KSF
07 juli 2022
0
0
Verslag & opname KSF HR-congres 2022
06 juli 2022
0
0
Werkgeverschap gericht op de mens, wat verstaat de klantcontactbranche daaronder en hoe geven we hier invulling aan?
05 juli 2022
Edit page
Dashboard
Settings
Website Design
Page cached on Sun. 14 Aug 19:54
Renew cache
Cookies
Wij gebruiken cookies op onze website om de gebruikerservaring optimaal te houden.
Privacy policy
Cookie instellingen
Privacy policy
Alles
Functioneel
Functionele cookies zijn noodzakelijk om een website te gebruiken. Ze worden gebruikt voor basisfuncties en zonder deze cookies kan de website niet functioneren.
Statistieken
Statistische cookies worden gebruikt om anoniem informatie te verzamelen over het gedrag van een bezoeker op de website.
Marketing
Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers te volgen op de website. Hierdoor kunnen website-eigenaren relevante advertenties tonen gebaseerd op het gedrag van deze bezoeker.