Technologie

  • De geoliede samenwerking tussen IT en de Business (HR en WFM)
    De geoliede samenwerking tussen IT en de Business (HR en WFM)
    17 juni 2021
  • Digitaal met de mens centraal
    Digitaal met de mens centraal
    17 juni 2021
  • Brussel wil strengere regels AI en chatbots
    Brussel wil strengere regels AI en chatbots
    22 april 2021
  • De kansen van field service voor een optimale klantbeleving
    De kansen van field service voor een optimale klantbeleving
    11 februari 2021
  • Sneller en gerichter resultaat met Predictive Experience
    Sneller en gerichter resultaat met Predictive Experience
    3 november 2020
  • "Maak een juiste balans tussen de gewenste klantbeleving, beschikbare kanalen en budgetten."
    "Maak een juiste balans tussen de gewenste klantbeleving, beschikbare kanalen en budgetten."
    22 juli 2020
  • Internationale chatbot-initiatieven voor corona-informatie
    Internationale chatbot-initiatieven voor corona-informatie
    29 juni 2020
  • Human Centric Service voor medewerker en klant
    Human Centric Service voor medewerker en klant
    23 juni 2020
  • Ondersteuning van kritieke dienstverlening
    Ondersteuning van kritieke dienstverlening
    20 mei 2020
  • AI Mail Automation voor klantcontact
    AI Mail Automation voor klantcontact
    7 mei 2020
  • Verbeterde customer journey door kanaalsturing: hogere klanttevredenheid
    Verbeterde customer journey door kanaalsturing: hogere klanttevredenheid
    25 maart 2020
  • KSF Inspiratiedag 2020 succesvol
    KSF Inspiratiedag 2020 succesvol
    18 februari 2020
  • Christian Kromme over disruptie: relatie met klant verandert
    Christian Kromme over disruptie: relatie met klant verandert
    18 februari 2020
  • Inspiratiedag innovaties KSF-leden
    Inspiratiedag innovaties KSF-leden
    18 december 2019
  • KSF biedt ingrediënten voor business case innovaties
    KSF biedt ingrediënten voor business case innovaties
    13 november 2019
  • ‘Doe als klantcontactmanagement iets met technologie, anders doet die iets met jou’
    ‘Doe als klantcontactmanagement iets met technologie, anders doet die iets met jou’
    17 juli 2019
  • Het schrijven van een businesscase moeilijk?
    Het schrijven van een businesscase moeilijk?
    13 maart 2019
  • Nieuwe voorzitter KSF Expertgroep Technologie
    Nieuwe voorzitter KSF Expertgroep Technologie
    16 januari 2019
  • Strategische panels KSF: van wie is de website?
    Strategische panels KSF: van wie is de website?
    24 oktober 2018
  • Een oplossing voordat de klacht binnenkomt
    Een oplossing voordat de klacht binnenkomt
    13 juni 2018
  • Vandaag besteld, vandaag bezorgd: Fleurop doet het al sinds 1921
    Vandaag besteld, vandaag bezorgd: Fleurop doet het al sinds 1921
    28 mei 2018
  • Whatsapp Business beschikbaar voor Nederland
    Whatsapp Business beschikbaar voor Nederland
    31 januari 2018