Lidmaatschap

De vereniging blijft groeien! Leden hebben verschillende redenen om zich bij ons aan te sluiten.

De ene groep vindt het belangrijk om vertegenwoordiging in Den Haag te hebben. Zodra er relevante onderwerpen op de agenda komen, zorgen wij als Klantenservice Federatie voor belangenbehartiging samen met de leden. De directeur van de KSF is als bestuurslid betrokken bij de Stichting reclamecode en het Bel-me-niet-register.

De andere groep wil graag samen met andere leden werken aan de positie van ons vakgebied, het imago en indirect aan de arbeidsmarkt. Hierbij gaat het om het aantrekken en behouden van goede medewerkers. Ook pakken we gezamenlijk thema’s op als het sectorplan en MVO.

En er zijn leden die zich graag aansluiten vanwege de kennisdeling en het netwerk. Het levert veel op om te sparren met vakgenoten in een andere bedrijfstak. Dat biedt inspiratie èn concrete voorbeelden om zelf mee aan de slag te gaan.

Als lid van de vereniging

  • Hebben u en uw collega’s (o.a. teamleiders, mensen van ict, marketing en HR) toegang tot de bijeenkomsten van de expertgroepen
  • Heeft u als eerste contactpersoon toegang tot het KSF Jaarcongres en kunnen uw collega’s tegen gereduceerd tarief deelnemen
  • Kunt u kosteloos deelnemen aan evenementen die de KSF organiseert, met uitzondering van het KSF Jaarcongres. Voor evenementen van andere organiserende partijen bedingt de vereniging regelmatig kortingen voor haar leden.
  • Worden uw belangen behartigd in Den Haag
  • Kunt u deelnemen aan gezamenlijke subsidieaanvragen
  • Blijft u op de hoogte van innovaties en inspirerende voorbeelden van vakgenoten
  • Helpt u ons dit vakgebied verder te ontwikkelen

Bekijk hier de contributiecategorieën en de voorwaarden: contributiecategorieen 2018 (pdf)