Expertgroepen

De expertsessies van de KSF: dé verzamelplek voor kennisdeling over belangrijke thema’s in klantcontact!

Member-get-member actie
Tot en met december 2018 kunnen leden een introducé meenemen, met de volgende voorwaarden:

– KSF neemt contact op met introducé om lidmaatschap KSF te bespreken
– Een introducé mag een keer mee naar een expertsessie
– Vul achter invoerveld naam organisatie de eigen organisatienaam/uitnodigende partij in
– Wordt jou introducé lid? Dan krijg je een lunchvoucher cadeau!

We begroeten u graag!

Expertgroep Social Service

Wat zijn de laatste ontwikkelingen op het gebied van social media, webcare en appcare? Interessante cases over o.a. facebook messenger, de meetbaarheid en de ROI van social-activiteiten passeren de revue. Lees verslagen en artikelen van de expertgroep op de pagina Kennis Social Service.

Levi Witbaard, OBI4wan
Expertgroep HR

Onderwerpen die betrekking hebben op de operationele medewerkers in klantcontact behandelen we in de expertgroep HR. Thema’s als arbeidsmarktontwikkelingen, het selecteren, behouden en ontwikkelen van talent en de gevolgen voor het HR-beleid en de aansturing van toekomstige medewerkers komen aan bod. Lees verslagen en artikelen van de expertgroep op de pagina Kennis HR.

Hans de Wolff, SUSA flexibel studentenwerk
Expertgroep Big en Small Data

Hoe kun je met grote volumes van en een grote diversiteit aan data nu de juiste structuur en de balans vinden tussen doel, kosten en opbrengsten van klantcontact? Hoe helpen data bij oprecht klantcontact? Neem een kijkje in de keuken van verschillende klantcontactorganisaties! Lees verslagen en artikelen van de expertgroep op de pagina Kennis Big & Small Data.

Stefan Elsendoorn, EDM
Expertgroep CX

Customer Experience-experts praten met elkaar over klantreizen, quality monitoring en customer experience in de breedste zin van het woord. Lees verslagen en artikelen van de expertgroep op de pagina Kennis Customer Experience.

Judith van Paridon, Telegraaf Media Groep
Expertgroep Technologie

Wat betekent technologie binnen klantcontact? Deze expertgroep neemt klantcontactmanagers mee in de mogelijkheden van technologie en het toepassen ervan. Genoeg inspiratie in deze expertgroep door verschillende aanpakken te bespreken die bedrijven hebben genomen om te digitaliseren in klantcontact. Lees verslagen en artikelen van de expertgroep op de pagina Kennis Technologie.

Bram Lenten, Conversationals
Expertgroep Leiderschap

Hoe versterk je de positie van klantcontact in je organisatie? Met deze expertgroep organiseren we pragmatische expertsessies, waarbij we kennisdelen, inspireren en de verbinding leggen tussen leiders in klantcontact en klantcontactorganisaties. Hierdoor dragen we actief bij om het juiste leiderschap te ontwikkelen zodat we blijvend impact maken in de klantcontactbranche. Lees verslagen en artikelen van de expertgroep op de pagina Kennis Leiderschap.

Huub van de Wiel, UPD
Expertgroep WFM

Hoe zorg je voor de gewenste flexibiliteit in de inzet van medewerkers? Wat is ideale grootte van een WorkForceManagement-team? De expertgroep behandelt onderwerpen die betrekking hebben op WFM en klantcontact. Lees verslagen en artikelen van de expertgroep op de pagina Kennis WFM.

Willem van den Brink, PlanMen
Expertgroep E-commerce

De klantcontactmanager krijgt steeds meer te maken met digitalisering, user experience, de integratie van online en offline kanalen en de klantbeleving daarbij. Welke mogelijkheden zijn er om online en offline klantcontact te integreren? Welke rol speelt technologie daarin en wat is de rol van klantcontact? Daarnaast verwacht de consument 24/7 bereikbaarheid: hoe werk je hier optimaal aan? Hierover meer tijdens de expertsessies van e-commerce. Lees verslagen en artikelen van de expertgroep op de pagina Kennis E-commerce.

Joost Krol