Expertgroepen

De expertsessies van de KSF: dé verzamelplek voor kennisdeling over belangrijke thema’s in klantcontact!

Member-get-member actie
Tot en met december 2018 kunnen leden een introducé meenemen, met de volgende voorwaarden:

– KSF neemt contact op met introducé om lidmaatschap KSF te bespreken
– Een introducé mag een keer mee naar een expertsessie
– Vul achter invoerveld naam organisatie de eigen organisatienaam/uitnodigende partij in
– Wordt jou introducé lid? Dan krijg je een lunchvoucher cadeau!

We begroeten u graag!

Expertgroep Social Service

Wat zijn de laatste ontwikkelingen op het gebied van social media, webcare en appcare? Interessante cases over o.a. facebook messenger, de meetbaarheid en de ROI van social-activiteiten passeren de revue.

Levi Witbaard, OBI4wan
Expertgroep HR

Onderwerpen die betrekking hebben op de operationele medewerkers in klantcontact behandelen we in de expertgroep HR. Thema’s als arbeidsmarktontwikkelingen, het selecteren, behouden en ontwikkelen van talent en de gevolgen voor het HR-beleid en de aansturing van toekomstige medewerkers komen aan bod.

Hans de Wolff, SUSA flexibel studentenwerk
Expertgroep Big en Small Data

Hoe kun je met grote volumes van en een grote diversiteit aan data nu de juiste structuur en de balans vinden tussen doel, kosten en opbrengsten van klantcontact? Hoe helpen data bij oprecht klantcontact? Neem een kijkje in de keuken van verschillende klantcontactorganisaties!

Stefan Elsendoorn, EDM
Expertgroep CX

Customer Experience-experts praten met elkaar over klantreizen, quality monitoring en customer experience in de breedste zin van het woord.

Judith van Paridon, Telegraaf Media Groep
Expertgroep Technologie

Wat betekent AI voor klantcontact? Integratie met CRM en kennisbanken? Deze expertgroep stoomt klantcontactmanagers klaar voor keuzes in technologie en biedt vakgenoten de gelegenheid om hierover kennis met elkaar te delen.

Susan Soleimani, KSF
Expertgroep Leiderschap

Hoe zorg je voor een plek aan de directietafel en versterk je de positie van klantcontact in je organisatie? Tijdens de sessies van deze expertgroep ga je zowel op strategisch als tactisch niveau in gesprek met vakgenoten.

Huub van de Wiel, UPD
Expertgroep WFM

Hoe zorg je voor de gewenste flexibiliteit in de inzet van medewerkers? Wat is ideale grootte van een WorkForceManagement-team? De expertgroep behandelt onderwerpen die betrekking hebben op WFM en klantcontact.

Willem van den Brink, PlanMen
Expertgroep E-commerce

De klantcontactmanager krijgt steeds meer te maken met digitalisering, user experience, de integratie van online en offline kanalen en de klantbeleving daarbij. Welke mogelijkheden zijn er om online en offline klantcontact te integreren? Welke rol speelt technologie daarin en wat is de rol van klantcontact? Daarnaast verwacht de consument 24/7 bereikbaarheid: hoe werk je hier optimaal aan? Hierover meer tijdens de expertsessies van e-commerce.

Joost Krol, Salesupply