Expertgroepen

De expertsessies van de KSF: dé verzamelplek voor kennisdeling over belangrijke thema’s in klantcontact!

Member-get-member actie
Leden kunnen een introducé meenemen onder de volgende voorwaarden:

– KSF neemt contact op met introducé om lidmaatschap KSF te bespreken
– Een introducé mag een keer mee naar een expertsessie
– Vul achter invoerveld naam organisatie de eigen organisatienaam/uitnodigende partij in
– Wordt jou introducé lid? Dan krijg je een lunchvoucher cadeau!

We begroeten u graag!

Expertgroep Social Service

Wat zijn de laatste ontwikkelingen op het gebied van social media, webcare en appcare? Interessante cases over o.a. facebook messenger, de meetbaarheid en de ROI van social-activiteiten passeren de revue. Lees verslagen en artikelen van de expertgroep op de pagina Kennis Social Service.

Mohamed Abdallaoui, Tracebuzz
Expertgroep HR

Onderwerpen die betrekking hebben op de operationele medewerkers in klantcontact en alle ontwikkelingen die zich daarin voordoen op HR gebied behandelen we in de KSF-expertgroep HR.Thema’s als arbeidsmarktontwikkelingen, het selecteren, behouden en ontwikkelen van talent en de gevolgen voor het HR-beleid en de aansturing van toekomstige medewerkers komen aan bod.

Lees verslagen en artikelen van de expertgroep op de pagina Kennis HR.

Ellen van Hennekeler, eelloo
Expertgroep Data

Hoe kun je met grote volumes van en een grote diversiteit aan data nu de juiste structuur en de balans vinden tussen doel, kosten en opbrengsten van klantcontact? Hoe helpen data bij oprecht klantcontact? Samen met vice-voorzitter Arnon Post zorgt Nikki voor een kijkje in de keuken van verschillende klantcontactorganisaties! Lees verslagen en artikelen van de expertgroep op de pagina Kennis Data.

Nikki van Gerwen
Expertgroep CX Strategie

Met deze expertgroep werk je samen met vakgenoten actief aan het definiëren van een Customer Experience strategie (o.a. met Design Thinking en Service Design), de doorvertaling naar de praktijk (met technologie als aanjager) en het meten & itereren van je klantbeleving (met behulp van data analyse). Leer van praktijkvoorbeelden en vind de juiste middelen om hier zelf mee aan de slag te gaan! Lees verslagen en artikelen van de expertgroep op de kennispagina Customer Experience.

Stef van den Oever, Nextview
Expertgroep CX Technologie

Welke rol kan technologie vervullen voor de optimalisatie van klantcontact en -beleving?
Hoe kan technologie medewerkers faciliteren om de beste service te leveren? Deze expertgroep neemt je mee in de mogelijkheden die technologie biedt in het verbeteren van de Customer én Employee Experience. We bieden zowel ICT-managers als klantcontactmanagers inspirerende sessies voor het leveren van een uitmuntende service. Lees verslagen en artikelen van de expertgroep op de kennispagina Technologie.

Marko Kiers, Salesforce
Expertgroep Leiderschap

Hoe versterk je de positie van klantcontact in je organisatie? Met deze expertgroep organiseren we pragmatische expertsessies, waarbij we kennisdelen, inspireren en de verbinding leggen tussen leiders in klantcontact en klantcontactorganisaties. Hierdoor dragen we actief bij om het juiste leiderschap te ontwikkelen zodat we blijvend impact maken in de klantcontactbranche. Lees verslagen en artikelen van de expertgroep op de pagina Kennis Leiderschap.

Marcel Mens, AtHand
Expertgroep WFM

Hoe zorg je voor de gewenste flexibiliteit in de inzet van medewerkers? Wat is ideale grootte van een WFM-team? Hester Stehouwer, Rabobank en vice-voorzitter Peter Revers, ABN AMRO, behandelen met de expertgroep onderwerpen die betrekking hebben op WFM en klantcontact. Lees verslagen en artikelen van de expertgroep op de pagina Kennis WFM.

Hester Stehouwer, Rabobank
Expertgroep Online Experience

De klantcontactmanager krijgt steeds meer te maken met digitalisering, user experience, de integratie van online en offline kanalen en de klantbeleving daarbij. Welke mogelijkheden zijn er om online en offline klantcontact te integreren? Welke rol speelt technologie daarin en wat is de rol van klantcontact? Daarnaast verwacht de consument 24/7 bereikbaarheid: hoe werk je hier optimaal aan? Hierover meer tijdens de expertsessies van Online Experience. Lees verslagen en artikelen van de expertgroep op de pagina Kennis Online Experience.

Henk Jager, Cendris