De dienstverlening van LR Training & Improvement Services (LR TIS) bestaat uit het geven van feedback op de zelfevaluatie voor ISO 18295 voor contactcenters en het uitvoeren van de audit op uw locatie. Dat doen we aan de hand van het actuele Certificatieschema van de KSF.

Onze aanpak
LR TIS is door KSF erkend voor het uitvoeren van de certificatietoetsingen. LR TIS voert deze toetsingen uit vanuit de Business Assurance filosofie. Vakmanschap, het effect van de dienstverlening en lerende organisaties met adequaat bestuur staan bij deze filosofie centraal.

Deze assessmentaanpak ondersteunt u en focust daarom sterker op de resultaten en verbeteringen in uw organisatie dan op inspectie en controle. Business Assurance is gebaseerd op het idee dat vertrouwen opbouwen verder gaat dan het uitgeven van certificaten. Het doel is te zorgen dat onze klanten:

  • de beloftes aan hun klanten en andere stakeholders waar kunnen maken en hun reputatie kunnen versterken
  • de meerwaarde van hun managementsysteem kunnen relateren aan prestatieverbetering (financieel en non-financieel)
  • de risico’s t.a.v. het realiseren van de doelstellingen en de bedrijfsvoering in beeld hebben en waar nodig kunnen beheersen.

Business Assurance zorgt voor een voortdurende integratie van visie, precisie en de wil om te verbeteren in de structuur van uw organisatie, ongeacht de omvang of locatie. De audit is een moment van reflectie en onderzoek. Dat doen wij samen met u, op basis van vertrouwen en respect om in de toekomst succesvol te kunnen blijven.

Over Lloyd’s Register
Lloyd’s Register is, in tegenstelling tot veel andere toetsende instanties, een stichting en stelt zich ten doel het leven op aarde veiliger te maken (www.lrqa.nl). Wij als Lloyd’s zijn van mening dat alleen die organisaties een keurmerkcertificaat verdienen die daadwerkelijk robuuste prestaties leveren aan klanten/cliënten.

Met onze Business Assurance-aanpak focussen wij tijdens de toetsingen op de vakbekwaamheid & motivatie van medewerkers en de randvoorwaarden die de organisatie schept om te excelleren. Onder het moto ’wij kijken anders’ gaan we in uw organisatie op zoek naar principes als ‘minder vinken & meer vonken’, ‘more people, less paper’, ‘uw echte dagelijkse praktijk’ en ‘de uiteindelijke bedoeling van uw organisatie’.

Lees meer op de website van Lloyd’s Register.