Diensten en producten leden

De Klantenservice Federatie helpt graag de klantcontactbranche bij het samenbrengen van vraag en aanbod. Op deze pagina vind je een overzicht van wat onze leden te bieden hebben op het gebied van producten en diensten voor HRM en technologie voor klantcontact. Maak gebruik van de filters en vindt de leverancier die jou verder kan helpen.

Filters
  • Categorie

  • Technologie

  • HRM

Filters
  • Categorie

  • Technologie

  • HRM

Burgemeester Brokxlaan 12
5041 SB Tilburg

Flow.ai

Flow.ai is een platform om krachtige conversational AI in te richten door middel van een makkelijke interface gekoppeld aan cutting edge machine learning technologie. Flow.ai ondersteunt multichannel chatbots en voice apps en biedt handige content management en handoff naar medewerkers.
Chat Chatbot CRM Omnichannel Consultant
Hoorn 131
2404 HH Alphen a/d Rijn

M+ Group

M+ biedt oplossingen voor klantcontactvraagstukken via kanalen als telefonie, e-mail, chat en social, voor zowel WFT als non WFT-uitdagingen. Ook optimaliseert M+ service, klantloyaliteit en conversie. Met IT specialisten bedenkt, ontwikkeld en optimaliseerd M+ innovatieve softwareoplossingen en onzorgt het organisaties door het bewaken van processen, solide hosting en uptime monitoring.
Chat E-mailsysteem Omnichannel Social service monitoring
Fortweg 9
3992 LX Houten

eelloo

Bij eelloo draait alles om mens en werk. We koppelen psychologie aan technologie en helpen organisaties mensgerichter te maken. Onze tools geven inzicht in talent in de hele employee journey:

• Gamebased Assessments
• Capaciteiten, persoonlijkheid, drijfveren, vaardigheden
• Agility
• Teamontwikkeling
Gamification HR-tooling Werving en selectie
Buntlaan 75
3971 JC Driebergen

Atlantic

Als mensen in en rondom organisaties authentiek kiezen, communiceren en handelen, dan zijn zij loyaler, energieker en effectiever. Een duurzame bedrijfscultuur is in mijn ogen de hefboom naar trouwe klanten gelukkige medewerkers en betere resultaten.
Consultant Detachering HR-tooling Interim Learning management systeem Opleidingen Werving en selectie
Maanlander 47
3824 MN Amersfoort

Polly.Help

Polly is een online servicemedewerker. Met Polly lever je hoogwaardige en consistente service aan klanten; of dat nu om een webshop, recruitmentbureau of een intern klantenserviceteam gaat.
Kennisbank
Jongkindt Coninckstraat 36H
2406 AP Alphen aan den Rijn

Wit Advies & Interim

Verandering begint met een ambitie. Mariëlle helpt je met het vaststellen van de ambitie, de bijbehorende doelen en met de realisatie.
Consultant Interim
Lange Dreef 11C
4131 NJ Vianen

DDM Consulting

DDM Consulting levert, implementeert en beheert intelligente customer services oplossingen. Wij maken gebruik van de oplossingen van marktleider Genesys. en is die organisatie Goldpartner.Tevens is DDM Consulting premium reseller van ContentGuru met het product storm. Onze oplossingen kunnen worden geleverd als on-premise, hosted/managed services, private-cloud en public cloud.
ACD (telefoniesysteem) Chat Chatbot Co-browsing CTI (Computer Telephony Interface) Dialer E-mailsysteem IVR Managementrapportage Omnichannel QM Recording Social service monitoring Thuiswerksysteem WFM
Hoge Traan 22c
9351 VV Leek

Spril

Spril adviseert en ondersteunt bedrijven en organisaties op het gebied van Workforce Management en Personeelsplanning. Wij adviseren, leveren tijdelijk hulp, werven & selecteren vast personeel en leiden vakmensen op.
WFM Consultant Detachering Interim Opleidingen Werving en selectie
Fred. Roeskesstraat 115
1076 EE Amsterdam

Deepdesk

Auto-answer for your agents. Using AI we recognize patterns in customer conversations and help to speed-up customer interactions. Making customers and your employees happy, while driving down cost.
AI Customer experience platform
Maanplein 20
2516 CK Den Haag

Content Guru

Content Guru is leverancier van het storm Cloud Contact Center-platform. Met storm is klantcommunicatie over alle kanalen (telefoon, sms, chat, social media, etc) heen te integreren met bestaande applicaties die in organisaties worden gebruikt (Workforcemanagement, CRM, financiële applicaties, etc)
ACD (telefoniesysteem) Chat Chatbot Co-browsing CRM CTI (Computer Telephony Interface) Dialer E-mailsysteem IVR Managementrapportage Omnichannel QM Recording Thuiswerksysteem WFM
Call Now Button
Klantenservice Federatie
X