Diensten en producten leden

De Klantenservice Federatie helpt graag de klantcontactbranche bij het samenbrengen van vraag en aanbod. Op deze pagina vind je een overzicht van wat onze leden te bieden hebben op het gebied van producten en diensten voor HRM en technologie voor klantcontact. Maak gebruik van de filters en vindt de leverancier die jou verder kan helpen.

Filters
  • Categorie

  • Technologie

  • HRM

Filters
  • Categorie

  • Technologie

  • HRM

Young Capital

Gewoon doen, dat kenmerkt ons bedrijf nog steeds. Dankzij deze mentaliteit groeide StudentenWerk uit tot YoungCapital: een recruitmentbureau met meer dan 16.000 kandidaten per dag aan het werk. We hebben de grootste jongerendatabase van Europa en zijn goed vindbaar. Wekelijks werken er ruim 5.000 YoungCapital-uitzendkrachten in de klantencontactbranche.
Detachering Learning management systeem Opleidingen Werving en selectie
Moeskampweg 1
5222 AV 's-Hertogenbosch

Cloudoe

Cloudoe helpt u bij het maken van de juiste keuzes en deze te implementeren. Met inzet van state-of-the-art Cloudtechnologie realiseren we een optimale beleving en verhogen uw resultaten.
ACD (telefoniesysteem) Chat Chatbot CTI (Computer Telephony Interface) IVR Managementrapportage Omnichannel QM Recording WFM
Hoorn 131
2404 HH Alphen a/d Rijn

M+ Group

M+ biedt oplossingen voor klantcontactvraagstukken via kanalen als telefonie, e-mail, chat en social, voor zowel WFT als non WFT-uitdagingen. Ook optimaliseert M+ service, klantloyaliteit en conversie. Met IT specialisten bedenkt, ontwikkeld en optimaliseerd M+ innovatieve softwareoplossingen en onzorgt het organisaties door het bewaken van processen, solide hosting en uptime monitoring.
Chat E-mailsysteem Omnichannel Social service monitoring
Bijsterhuizen 2104
6604 LG Wijchen

Salesupply

Sinds 2008 is Salesupply voor veel e-commerce bedrijven een partner op het gebied van logistiek fulfilment en customer care.
ACD (telefoniesysteem) Chat CRM E-mailsysteem IVR Managementrapportage Omnichannel QM Recording Thuiswerksysteem
Leeuwenbrug 91
7411 TH Deventer

Soleo

Soleo biedt optimaal klantcontact voor ieder moment in de customer lifecycle, zowel in de B2B als de B2C markt. Of het nu gaat om het aantrekken van nieuwe klanten, cross- en upsell bij bestaande klanten of het snel bieden van een goede oplossing bij vragen of klachten. Met onze gecombineerde inzet van mens en technologie realiseren we voor u de gewenste resultaten.

Chat Chatbot Dialer E-mailsysteem IVR Social service monitoring Detachering
Laan van Vollenhove 3041
3706 AL Zeist

Planners.nu

Planners.nu is partner op het gebied van WFM in klantcontactomgevingen. Wij werken met een hecht en gepassioneerd team, bemiddelen professionals naar een passende baan of opdracht en helpen opdrachtgevers bij het inrichten, optimaliseren en laten excelleren van WFM. We leggen verbindingen binnen ons netwerk om duurzame samenwerkingen te creëren.
Consultant Detachering HR-tooling Interim Werving en selectie
Nieuw Loosdrechtsedijk 242B
1231 LG Loosdrecht

Steven Voorn – Vocim b.v.

Passie voor uw klanten! Steven Voorn Interim Management, Consultancy, Telecom Professional, Greenbelt, Lean, Six Sigma en contactcentermanagement.
Detachering Interim
De Poort 42
3991 DV Houten

Coniche

Klantcontactoptimalisatie is een vak dat vanuit meerdere disciplines benaderd moet worden wil het goed renderen. Daarom bieden wij alle kennisvormen onder 1 dak, zodat onze klanten de theorie in de praktijk kunnen brengen met hun eigen mensen. Naast advies en analyse, (interim) management, recruitment en training & coaching, biedt Coniche Business School een breed scala aan erkende opleidingen.
Managementrapportage QM Social service monitoring Certificering Coaching Consultant Detachering Interim Learning management systeem Opleidingen Trainingen Werving en selectie
Burgemeester Brokxlaan 12
5041 SB Tilburg

Flow.ai

Flow.ai is een platform om krachtige conversational AI in te richten door middel van een makkelijke interface gekoppeld aan cutting edge machine learning technologie. Flow.ai ondersteunt multichannel chatbots en voice apps en biedt handige content management en handoff naar medewerkers.
Chat Chatbot CRM Omnichannel Consultant

Studio Winegum

Wist je dat 60% van alle klantcontacten waste is? Studio Winegum helpt organisaties met digitalisering van service door verhogen van selfservice en inzet van nieuwe digitale kanalen; oa inzet van Virtuele Assistenten. Studio Winegum, want blije klanten blijven plakken!
Chat Chatbot CRM Omnichannel Consultant Detachering Interim
Call Now Button
Klantenservice Federatie
X