Diensten en producten leden

De Klantenservice Federatie helpt graag de klantcontactbranche bij het samenbrengen van vraag en aanbod. Op deze pagina vind je een overzicht van wat onze leden te bieden hebben op het gebied van producten en diensten voor HRM en technologie voor klantcontact. Maak gebruik van de filters en vindt de leverancier die jou verder kan helpen.

Filters
  • Categorie

  • Technologie

  • HRM

Filters
  • Categorie

  • Technologie

  • HRM

Maanlander 47
3824 MN Amersfoort

Polly.Help

Polly is een online servicemedewerker. Met Polly lever je hoogwaardige en consistente service aan klanten; of dat nu om een webshop, recruitmentbureau of een intern klantenserviceteam gaat.
Kennisbank
Clarissenhof 13
4133 AB Vianen

Customer Contact Company

Customer Contact Company wil waarde creëren voor organisaties. We doen dat door medewerkers centraal te stellen. Organisaties die medewerkers de ruimte geven om hun werk met passie en vakmanschap te doen, bereiken een hogere kwaliteit tegen lagere kosten. De enige reden waarom wij geloven in wat we doen, is omdat wij dagelijks ervaren dat het werkt. Ook in ons eigen bedrijf.
Consultant Detachering Interim Opleidingen Werving en selectie
Arena Boulevard 61-75
1101 DL Amsterdam

IPG Nederland

IPG Nederland heeft een uitgebreide ervaring in het verlenen van telefonische, e-mail en webchat ondersteuning op diverse werkgebieden. Dagelijks staat een team van ervaren klantenservice-, sales- en technische helpdesk medewerkers met het IPG-DNA voor u en uw klanten klaar, met als doel om hen tevreden te laten zijn!
Chat Chatbot IVR Omnichannel QM Recording
Hooiraamhoek 102
7546 MB Enschede

Tempo-Team

Voor organisaties organiseert Tempo-Team alles rondom werk. Onze oplossingen beslaan het gehele HR werkveld van instroom, doorstroom en uitstroom van agents, teamleiders en recruitment managers tot employabilitytrajecten en total workforce-analyses met advies hoe uw personeelsbestand optimaal te laten renderen.
Detachering Gamification Learning management systeem Uitzendkrachten Werving en selectie
Paasheuvelweg 1
1213 SJ Amsterdam

SmartCenter

SmartCenter helpt organisaties met het meetbaar verbeteren van klantcontact. Met flexibel inzetbare klantenteams en innovatieve klantcontactoplossingen (SaaS) werken wij op locatie van de klant. Wij digitaliseren klantcontact, waar het kan, met als doel om klanten en medewerkers ambassadeurs te maken, klantwaarde te verhogen en operationele kosten te verlagen.
ACD (telefoniesysteem) Chat Chatbot CRM CTI (Computer Telephony Interface) Dialer E-mailsysteem IVR Managementrapportage Omnichannel QM Recording Social service monitoring WFM Coaching Detachering Gamification HR-tooling Interim Learning management systeem Opleidingen Werving en selectie
Call Now Button
Klantenservice Federatie
X