Diensten en producten leden

De Klantenservice Federatie helpt graag de klantcontactbranche bij het samenbrengen van vraag en aanbod. Op deze pagina vind je een overzicht van wat onze leden te bieden hebben op het gebied van producten en diensten voor HRM en technologie voor klantcontact. Maak gebruik van de filters en vindt de leverancier die jou verder kan helpen.

Filters
  • Categorie

  • Technologie

  • HRM

Filters
  • Categorie

  • Technologie

  • HRM

Buntlaan 75
3971 JC Driebergen

Atlantic

Als mensen in en rondom organisaties authentiek kiezen, communiceren en handelen, dan zijn zij loyaler, energieker en effectiever. Een duurzame bedrijfscultuur is in mijn ogen de hefboom naar trouwe klanten gelukkige medewerkers en betere resultaten.
Consultant Detachering HR-tooling Interim Learning management systeem Opleidingen Werving en selectie
Reykjavikplein 1
3543 KA Utrecht

Odigo

Odigo, a Campgemini brand, helps large organisations to connect with individuals through cloud-based omnichannel contact centre solutions.
ACD (telefoniesysteem) Chat Chatbot CTI (Computer Telephony Interface) Dialer E-mailsysteem IVR Omnichannel QM Recording Thuiswerksysteem WFM
Cattepoelseweg 244
6815 CJ Arnhem

Upstream

Upstream is een ‘connected company‘ en werkt samen met klanten en een netwerk van online en digitale professionals in teamverband aan advies, strategie en projecten over digitale transformatie, digitalisering en digitaal klantcontact.
Social service monitoring Consultant Interim Learning management systeem Opleidingen
Alte Jacobstrasse 85/86
10179 Berlijn

Freshworks

Chat Chatbot Co-browsing CRM Managementrapportage Omnichannel Social service monitoring
Computerweg 1
3821 AA Amersfoort

V4

V4 is een fullservice organisatie op het gebied van klantcontact. V4 biedt personele oplossingen (Interim en W&S) en begeleidt verbeter- en verandertrajecten. Ook brengt V4 kansen en besparingen voor in kaart d.m.v. de V4 KlantcontactScan en methodes als LEAN, AGILE, SCRUM en Harada. Vanuit Teamleidercoaching.nl verzorgen wij opleiding & events voor teamleiders en staf.
Coaching Consultant Interim Mysterie calls Mysterie visits Opleidingen
Jonkerbosplein 52
6534 AB Nijmegen

Iquality

Klanten willen je 24/7 op elk kanaal kunnen bereiken. Duoloog, de chatbot van Iquality, is de oplossing voor digitale conversaties. Zonder voorgedefinieerde antwoorden geeft de chatbot eenduidige en passende antwoorden uit een grote bron van informatie.
Chat Chatbot Omnichannel
Soerense Zand Noord 26
6961 RB
Eerbeek

Ocaro

Wij zijn er om jou te helpen met het realiseren van klantcontact dat beter, leuker en mooier is. Dat doen we met trainingen voor medewerkers en teamleiders & onze e-learning en QM software Luz. En ken je Erkend Talent al? Jouw contactcenter kan leer- en werkplekken aanbieden voor mensen die het lastig hebben op de arbeidsmarkt. Werkzoekenden leren het vak in combinatie met een erkend mbo3-diploma.
QM Advies Coaching Consultant Detachering Interim Learning management systeem Mysterie visits Online trainingen Opleidingen Werving en selectie
Call Now Button
Klantenservice Federatie
X