Diensten en producten leden

De Klantenservice Federatie helpt graag de klantcontactbranche bij het samenbrengen van vraag en aanbod. Op deze pagina vind je een overzicht van wat onze leden te bieden hebben op het gebied van producten en diensten voor HRM en technologie voor klantcontact. Maak gebruik van de filters en vindt de leverancier die jou verder kan helpen.

Filters
  • Categorie

  • Technologie

  • HRM

Filters
  • Categorie

  • Technologie

  • HRM

Sitel

Sitel is een wereldwijde outsourcing partner voor customer experience management. Wij helpen bekende en minder bekende merken met het vergroten van hun merkloyaliteit. Met onze oplossingsmodellen bieden wij zowel kleine (overflow) oplossingen als grote campagneteams.
Chat Chatbot CRM Omnichannel Social service monitoring
Kingsfordweg 151
1043 GR Amsterdam

Nuance Communications

Bij Nuance geloven we in de kracht van intelligente systemen en in het bijzonder in wat die kracht voor u kan betekenen. Onze innovaties op het gebied van spraak, inzicht in natuurlijke taal, redenering en systeemintegratie creëren samen meer menselijke technologie.
Chat Chatbot Co-browsing CTI (Computer Telephony Interface) IVR Omnichannel Spraaktechnologie
Coltbaan 23
3439 NG Nieuwegein

Pegamento

Pegamento is specialist op het gebied van Robotic Process Automation (RPA) en biedt contextueel intelligente producten en oplossingen die medewerkers ondersteunen bij hun dagelijkse werkzaamheden. Daarnaast is Pegamento leverancier van de sociale verbindingsapp Apptime, kennisbank Britannica en omnichannel klantcontactplatform Cloud Contact.
ACD (telefoniesysteem) Chat Chatbot Co-browsing CRM CTI (Computer Telephony Interface) IVR Managementrapportage Omnichannel QM Recording Thuiswerksysteem WFM
Call Now Button
Klantenservice Federatie
X