Diensten en producten leden

De Klantenservice Federatie helpt graag de klantcontactbranche bij het samenbrengen van vraag en aanbod. Op deze pagina vind je een overzicht van wat onze leden te bieden hebben op het gebied van producten en diensten voor HRM en technologie voor klantcontact. Maak gebruik van de filters en vindt de leverancier die jou verder kan helpen.

Filters
  • Categorie

  • Technologie

  • HRM

Filters
  • Categorie

  • Technologie

  • HRM

Buntlaan 75
3971 JC Driebergen

Atlantic

Als mensen in en rondom organisaties authentiek kiezen, communiceren en handelen, dan zijn zij loyaler, energieker en effectiever. Een duurzame bedrijfscultuur is in mijn ogen de hefboom naar trouwe klanten gelukkige medewerkers en betere resultaten.
Consultant Detachering HR-tooling Interim Learning management systeem Opleidingen Werving en selectie
Burgemeester Brokxlaan 12
5041 SB Tilburg

Flow.ai

Flow.ai is een platform om krachtige conversational AI in te richten door middel van een makkelijke interface gekoppeld aan cutting edge machine learning technologie. Flow.ai ondersteunt multichannel chatbots en voice apps en biedt handige content management en handoff naar medewerkers.
Chat Chatbot CRM Omnichannel Consultant
Aert van Nesstraat 45
3012CA Rotterdam

FINTREX

FINTREX helpt bedrijven een voorsprong te behouden in klantcontact door: 1. Het leveren van klantcontact personeel 2. Het opleiden van klantcontact personeel 3. Sourcing oplossingen met totale ontzorging.
Detachering Opleidingen Werving en selectie
Europalaan 400
3526 KS Utrecht

Watermelon

Watermelon biedt een platform dat alle klantvragen in één systeem brengt en combineert dat met de inzet van een slimme chatbot. De klantgesprekken worden gevoerd door de combinatie van mens en chatbot.
Chat Chatbot CRM E-mailsysteem Omnichannel Social service monitoring
Wibautstraat 137c-2
1097DN Amsterdam

LINQ

LINQ is een studentenuitzendbureau gebaseerd op haar community. Gebruikmakend van haar netwerk verbindt LINQ studenten aan haar opdrachtgevers.
Werving en selectie
Eisenhowerlaan 140
2517 KN Den Haag

Olympia

Olympia biedt dagelijks werk van betekenis aan ruim 10.000 mensen. In een arbeidsmarkt die voortdurend verandert, zijn wij de gesprekspartner voor mensen en bedrijven die zich willen ontwikkelen. Met ruim 130 vestigingen en 700 medewerkers is Olympia aanwezig om bedrijven en mensen met elkaar te verbinden.
Detachering Gamification Opleidingen Uitzendkrachten Werving en selectie
Kromme Schaft 3
3991 AR Houten

KPN Zakelijk

KPN ondersteunt met analyse van klantreizen tot en met telefonie, servicenummers, omnichannel (cloud) contact centers en WorkForce Optimization. Wij hebben ruime ervaring met de integratie van bestaande systemen van onze klanten met een complete customer experience suite om het klantcontact optimaal in te richten.
ACD (telefoniesysteem) Chat Chatbot CRM CTI (Computer Telephony Interface) Dialer E-mailsysteem IVR Managementrapportage Omnichannel WFM Consultant
Computerweg 1
3821 AA Amersfoort

V4

V4 is een fullservice organisatie op het gebied van klantcontact. V4 biedt personele oplossingen (Interim en W&S) en begeleidt verbeter- en verandertrajecten. Ook brengt V4 kansen en besparingen voor in kaart d.m.v. de V4 KlantcontactScan en methodes als LEAN, AGILE, SCRUM en Harada. Vanuit Teamleidercoaching.nl verzorgen wij opleiding & events voor teamleiders en staf.
Coaching Consultant Interim Mysterie calls Mysterie visits Opleidingen
Lange Dreef 11C
4131 NJ Vianen

DDM Consulting

DDM Consulting levert, implementeert en beheert intelligente customer services oplossingen. Wij maken gebruik van de oplossingen van marktleider Genesys. en is die organisatie Goldpartner.Tevens is DDM Consulting premium reseller van ContentGuru met het product storm. Onze oplossingen kunnen worden geleverd als on-premise, hosted/managed services, private-cloud en public cloud.
ACD (telefoniesysteem) Chat Chatbot Co-browsing CTI (Computer Telephony Interface) Dialer E-mailsysteem IVR Managementrapportage Omnichannel QM Recording Social service monitoring Thuiswerksysteem WFM
Moeskampweg 1
5222 AV 's-Hertogenbosch

Cloudoe

Cloudoe helpt u bij het maken van de juiste keuzes en deze te implementeren. Met inzet van state-of-the-art Cloudtechnologie realiseren we een optimale beleving en verhogen uw resultaten.
ACD (telefoniesysteem) Chat Chatbot CTI (Computer Telephony Interface) IVR Managementrapportage Omnichannel QM Recording WFM
Call Now Button
Klantenservice Federatie
X