Diensten en producten leden

De Klantenservice Federatie helpt graag de klantcontactbranche bij het samenbrengen van vraag en aanbod. Op deze pagina vind je een overzicht van wat onze leden te bieden hebben op het gebied van producten en diensten voor HRM en technologie voor klantcontact. Maak gebruik van de filters en vindt de leverancier die jou verder kan helpen.

Filters
  • Categorie

  • Technologie

  • HRM

Filters
  • Categorie

  • Technologie

  • HRM

Alte Jacobstrasse 85/86
10179 Berlijn

Freshworks

Chat Chatbot Co-browsing CRM Managementrapportage Omnichannel Social service monitoring
Maanlander 47
3824 MN Amersfoort

Polly.Help

Polly is een online servicemedewerker. Met Polly lever je hoogwaardige en consistente service aan klanten; of dat nu om een webshop, recruitmentbureau of een intern klantenserviceteam gaat.
Kennisbank
Europalaan 400
3526 KS Utrecht

Watermelon

Watermelon biedt een platform dat alle klantvragen in één systeem brengt en combineert dat met de inzet van een slimme chatbot. De klantgesprekken worden gevoerd door de combinatie van mens en chatbot.
Chat Chatbot CRM E-mailsysteem Omnichannel Social service monitoring
Maanlander 47
3824 MN Amersfoort

Headstart

Wij zijn Headstart. A.I. experts met veel ervaring binnen contactcenters. A.I. biedt diverse mogelijkheden om betere service te verlenen tegen lagere kosten. Maar waar te beginnen? En hoe kom je van pilot naar een schaalbare oplossing? Ons A.I. Accelerator programma stelt u in staat om in korte tijd, kansen om te zetten in oplossingen, die direct waarde opleveren voor u en de klant.
CRM Managementrapportage Social service monitoring WFM Consultant Detachering Interim
Landdrostdreef 124
1314 SK Almere

Unique

Unique Customer Care is dé HR specialist in klantcontact. Dagelijks werken we keihard aan een fantastische klantbeleving voor de klanten van ónze klanten. Dat betekent strategisch HR advies, arbeidsmarktonderzoek, employee journey, poolopbouw en -optimalisatie, reductie van verzuim en verloop en werving en selectie.
Consultant Detachering HR-tooling Interim Uitzendkrachten Werving en selectie
Randstad 21 30
1314 BM Almere

Tracebuzz

Tracebuzz is een realtime webcareplatform voor innovatieve klantcontactkanalen. De technologie stuurt gesprekken automatisch naar de juiste medewerker op het juiste moment en het dashboard geeft een 360-graden beeld van de klant. Het weet wat er online speelt en verwerkt alle inzichten in overzichtelijke rapportages.
Chat Chatbot Managementrapportage Omnichannel Social service monitoring
Wibautstraat 137c-2
1097DN Amsterdam

LINQ

LINQ is een studentenuitzendbureau gebaseerd op haar community. Gebruikmakend van haar netwerk verbindt LINQ studenten aan haar opdrachtgevers.
Werving en selectie
Van Der Heimstraat 68A
2582 SB Den Haag

Hofstad Search

In 2002 opgericht door Pia en Peter de Wijer, vanuit hun passie voor perfect high end matching en recruitment binnen klantcontact branche.
• Werving, selectie & (executive) search van management en staf (vast en interim)
• Career- en onboarding coaching
• Passie, discretie en diepgaande kennis van arbeidsmarkt en klantcontactbranche
• Ons doel: happy opdrachtgevers en kandidaten
Interim Werving en selectie
Phoenixstraat 58
2611 AM Delft

InSocial

InSocial is een feedbackplatform waarmee je op alle touchpoints in de klantreis feedback van jouw klanten kunt ophalen. Tegelijk verzamel je reviews die je kunt inzetten als sociaal bewijs. Zo kun je jouw product of dienst optimaliseren op basis van wat jouw klanten vinden, jouw online sales funnel boosten en de overall performance van je bedrijf verbeteren.
Managementrapportage Omnichannel
Klantenservice Federatie
X