Diensten en producten leden

De Klantenservice Federatie helpt graag de klantcontactbranche bij het samenbrengen van vraag en aanbod. Op deze pagina vind je een overzicht van wat onze leden te bieden hebben op het gebied van producten en diensten voor HRM en technologie voor klantcontact. Maak gebruik van de filters en vindt de leverancier die jou verder kan helpen.

Filters
  • Categorie

  • Technologie

  • HRM

Filters
  • Categorie

  • Technologie

  • HRM

Amersfoortseweg 102
3941 EP Doorn

PlanMen

PlanMen zorgt ervoor dat het volledig potentieel van mens en organisatie wordt benut: workforce management. We doen dit door de hoeveelheid werk en in te zetten personeel optimaal op elkaar af te stemmen.
WFM Consultant Detachering Gamification Interim Opleidingen Werving en selectie
Maanplein 20
2516 CK Den Haag

Content Guru

Content Guru is leverancier van het storm Cloud Contact Center-platform. Met storm is klantcommunicatie over alle kanalen (telefoon, sms, chat, social media, etc) heen te integreren met bestaande applicaties die in organisaties worden gebruikt (Workforcemanagement, CRM, financiële applicaties, etc)
ACD (telefoniesysteem) Chat Chatbot Co-browsing CRM CTI (Computer Telephony Interface) Dialer E-mailsysteem IVR Managementrapportage Omnichannel QM Recording Thuiswerksysteem WFM
Europalaan 400
3526 KS Utrecht

Watermelon

Watermelon biedt een platform dat alle klantvragen in één systeem brengt en combineert dat met de inzet van een slimme chatbot. De klantgesprekken worden gevoerd door de combinatie van mens en chatbot.
Chat Chatbot CRM E-mailsysteem Omnichannel Social service monitoring
Coltbaan 23
3439 NG Nieuwegein

Pegamento

Pegamento is specialist op het gebied van Robotic Process Automation (RPA) en biedt contextueel intelligente producten en oplossingen die medewerkers ondersteunen bij hun dagelijkse werkzaamheden. Daarnaast is Pegamento leverancier van de sociale verbindingsapp Apptime, kennisbank Britannica en omnichannel klantcontactplatform Cloud Contact.
ACD (telefoniesysteem) Chat Chatbot Co-browsing CRM CTI (Computer Telephony Interface) IVR Managementrapportage Omnichannel QM Recording Thuiswerksysteem WFM
Klantenservice Federatie
X