Diensten en producten leden

De Klantenservice Federatie helpt graag de klantcontactbranche bij het samenbrengen van vraag en aanbod. Op deze pagina vind je een overzicht van wat onze leden te bieden hebben op het gebied van producten en diensten voor HRM en technologie voor klantcontact. Maak gebruik van de filters en vindt de leverancier die jou verder kan helpen.

Filters
  • Categorie

  • Technologie

  • HRM

Filters
  • Categorie

  • Technologie

  • HRM

Kralingseweg 233-235
3062 CE Rotterdam

EvolveIP

Met 30 jaar ervaring is EvolveIP (voorheen Mtel) uw gesprekspartner voor bedrijfszekere en toekomstgerichte communicatie oplossingen in de Cloud.
ACD (telefoniesysteem) Chat Co-browsing CTI (Computer Telephony Interface) Dialer E-mailsysteem IVR Managementrapportage Omnichannel QM Recording Thuiswerksysteem Consultant
Maanplein 20
2516 CK Den Haag

Content Guru

Content Guru is leverancier van het storm Cloud Contact Center-platform. Met storm is klantcommunicatie over alle kanalen (telefoon, sms, chat, social media, etc) heen te integreren met bestaande applicaties die in organisaties worden gebruikt (Workforcemanagement, CRM, financiële applicaties, etc)
ACD (telefoniesysteem) Chat Chatbot Co-browsing CRM CTI (Computer Telephony Interface) Dialer E-mailsysteem IVR Managementrapportage Omnichannel QM Recording Thuiswerksysteem WFM
Wegenbouw 54
3991 NJ Houten

Uniekon

De jarenlange ervaring in klantcontact, opgedaan bij werkgevers sinds 1991 en opdrachtgevers wordt gecombineerd tot verhelderende inzichten en nieuwe creatieve mogelijkheden bij opdrachten. UNIEKON werkt zowel in opdracht van partners als direct voor eindopdrachtgevers.
Consultant Interim
Nieuw Loosdrechtsedijk 242B
1231 LG Loosdrecht

Steven Voorn – Vocim b.v.

Passie voor uw klanten! Steven Voorn Interim Management, Consultancy, Telecom Professional, Greenbelt, Lean, Six Sigma en contactcentermanagement.
Detachering Interim
Europalaan 400
3526 KS Utrecht

Watermelon

Watermelon biedt een platform dat alle klantvragen in één systeem brengt en combineert dat met de inzet van een slimme chatbot. De klantgesprekken worden gevoerd door de combinatie van mens en chatbot.
Chat Chatbot CRM E-mailsysteem Omnichannel Social service monitoring
Arena Boulevard 61-75
1101 DL Amsterdam

IPG Nederland

IPG Nederland heeft een uitgebreide ervaring in het verlenen van telefonische, e-mail en webchat ondersteuning op diverse werkgebieden. Dagelijks staat een team van ervaren klantenservice-, sales- en technische helpdesk medewerkers met het IPG-DNA voor u en uw klanten klaar, met als doel om hen tevreden te laten zijn!
Chat Chatbot IVR Omnichannel QM Recording
Vondellaan 2 - Ruimte 60
3521 GD Utrecht

Conversationals

Conversationals is het eerste bedrijf dat zich specialiseert in het slim en effectief inzetten van dialooggestuurde interacties. Het bestaat uit twee onderdelen: Conversationals Consultancy, dat zich richt op advies, implementatie en optimalisatie van chat- en chatbots, en Conversationals Development, dat zorgt voor maatwerk front-end oplossingen zodat chat-technologie maximaal kan worden benut.
Chat Chatbot Consultant
Vreeswijksestraatweg 22
3432 NA Nieuwegein

BRW Groep

BRW Groep staat als interim- en consultancybureau, organisaties met raad en daad bij in het verbeteren van telefonische bereikbaarheid, bereikbaarheid via digitale kanalen en / of verbetering van de servicebeleving.
Consultant Detachering Gamification Interim Learning management systeem Opleidingen Werving en selectie
Hoorn 131
2404 HH Alphen a/d Rijn

M+ Group

M+ biedt oplossingen voor klantcontactvraagstukken via kanalen als telefonie, e-mail, chat en social, voor zowel WFT als non WFT-uitdagingen. Ook optimaliseert M+ service, klantloyaliteit en conversie. Met IT specialisten bedenkt, ontwikkeld en optimaliseerd M+ innovatieve softwareoplossingen en onzorgt het organisaties door het bewaken van processen, solide hosting en uptime monitoring.
Chat E-mailsysteem Omnichannel Social service monitoring
Utrechtseweg 35
3811 NA Amersfoort

MindMatters

MindMatters optimaliseert interactie tussen klanten en organisaties, door:
• CRM Unlimited: onze intelligente software voor CRM.
• ContactMatters: onze multichannelklantcontactsoftware voor het afwikkelen van klantcontacten.
• Services: uw volledige ontzorging op het gebied van CRM, multichannel klantcontact, advies en alle analyses en rapportages.
Chat CRM E-mailsysteem Managementrapportage Omnichannel Thuiswerksysteem
Klantenservice Federatie
X