Diensten en producten leden

De Klantenservice Federatie helpt graag de klantcontactbranche bij het samenbrengen van vraag en aanbod. Op deze pagina vind je een overzicht van wat onze leden te bieden hebben op het gebied van producten en diensten voor HRM en technologie voor klantcontact. Maak gebruik van de filters en vindt de leverancier die jou verder kan helpen.

Filters
  • Categorie

  • Technologie

  • HRM

Filters
  • Categorie

  • Technologie

  • HRM

Concertgebouwplein 3
1071 LL Amsterdam

Gi Group

Gi Group is één van ’s werelds grootste spelers als het gaat om HR-dienstverlening. Met meer dan 500 kantoren, 150 onsites (bij de klant op locatie) en 2.750 collega’s wereldwijd, kunnen wij wereldwijde oplossingen bieden zoals bijvoorbeeld uitzenden, Master Vendor Solutions en Werving & Selectie.
Detachering Werving en selectie
Buntlaan 75
3971 JC Driebergen

Atlantic

Als mensen in en rondom organisaties authentiek kiezen, communiceren en handelen, dan zijn zij loyaler, energieker en effectiever. Een duurzame bedrijfscultuur is in mijn ogen de hefboom naar trouwe klanten gelukkige medewerkers en betere resultaten.
Consultant Detachering HR-tooling Interim Learning management systeem Opleidingen Werving en selectie
Lange Dreef 11C
4131 NJ Vianen

DDM Consulting

DDM Consulting levert, implementeert en beheert intelligente customer services oplossingen. Wij maken gebruik van de oplossingen van marktleider Genesys. en is die organisatie Goldpartner.Tevens is DDM Consulting premium reseller van ContentGuru met het product storm. Onze oplossingen kunnen worden geleverd als on-premise, hosted/managed services, private-cloud en public cloud.
ACD (telefoniesysteem) Chat Chatbot Co-browsing CTI (Computer Telephony Interface) Dialer E-mailsysteem IVR Managementrapportage Omnichannel QM Recording Social service monitoring Thuiswerksysteem WFM
Computerweg 1
3821 AA Amersfoort

V4

V4 is een fullservice organisatie op het gebied van klantcontact. V4 biedt personele oplossingen (Interim en W&S) en begeleidt verbeter- en verandertrajecten. Ook brengt V4 kansen en besparingen voor in kaart d.m.v. de V4 KlantcontactScan en methodes als LEAN, AGILE, SCRUM en Harada. Vanuit Teamleidercoaching.nl verzorgen wij opleiding & events voor teamleiders en staf.
Coaching Consultant Interim Mysterie calls Mysterie visits Opleidingen
Alte Jacobstrasse 85/86
10179 Berlijn

Freshworks

Chat Chatbot Co-browsing CRM Managementrapportage Omnichannel Social service monitoring
Paasheuvelweg 1
1213 SJ Amsterdam

SmartCenter

SmartCenter helpt organisaties met het meetbaar verbeteren van klantcontact. Met flexibel inzetbare klantenteams en innovatieve klantcontactoplossingen (SaaS) werken wij op locatie van de klant. Wij digitaliseren klantcontact, waar het kan, met als doel om klanten en medewerkers ambassadeurs te maken, klantwaarde te verhogen en operationele kosten te verlagen.
ACD (telefoniesysteem) Chat Chatbot CRM CTI (Computer Telephony Interface) Dialer E-mailsysteem IVR Managementrapportage Omnichannel QM Recording Social service monitoring WFM Coaching Detachering Gamification HR-tooling Interim Learning management systeem Opleidingen Werving en selectie
Aert van Nesstraat 45
3012CA Rotterdam

FINTREX

FINTREX helpt bedrijven een voorsprong te behouden in klantcontact door: 1. Het leveren van klantcontact personeel 2. Het opleiden van klantcontact personeel 3. Sourcing oplossingen met totale ontzorging.
Detachering Opleidingen Werving en selectie
Kingsfordweg 151
1043 GR Amsterdam

Nuance Communications

Bij Nuance geloven we in de kracht van intelligente systemen en in het bijzonder in wat die kracht voor u kan betekenen. Onze innovaties op het gebied van spraak, inzicht in natuurlijke taal, redenering en systeemintegratie creëren samen meer menselijke technologie.
Chat Chatbot Co-browsing CTI (Computer Telephony Interface) IVR Omnichannel Spraaktechnologie
Hoorn 131
2404 HH Alphen a/d Rijn

M+ Group

M+ biedt oplossingen voor klantcontactvraagstukken via kanalen als telefonie, e-mail, chat en social, voor zowel WFT als non WFT-uitdagingen. Ook optimaliseert M+ service, klantloyaliteit en conversie. Met IT specialisten bedenkt, ontwikkeld en optimaliseerd M+ innovatieve softwareoplossingen en onzorgt het organisaties door het bewaken van processen, solide hosting en uptime monitoring.
Chat E-mailsysteem Omnichannel Social service monitoring
Kromme Schaft 3
3991 AR Houten

KPN Zakelijk

KPN ondersteunt met analyse van klantreisen tot en met telefonie, servicenummers, omnichannel (cloud) contact centers en WorkForce Optimization. Wij hebben ruime ervaring met de integratie van bestaande systemen van onze klanten met een complete customer experience suite om het klantcontact optimaal in te richten.
ACD (telefoniesysteem) Chat Chatbot CRM CTI (Computer Telephony Interface) Dialer E-mailsysteem IVR Managementrapportage Omnichannel WFM Consultant
Klantenservice Federatie
X