Diensten en producten leden

De Klantenservice Federatie helpt graag de klantcontactbranche bij het samenbrengen van vraag en aanbod. Op deze pagina vind je een overzicht van wat onze leden te bieden hebben op het gebied van producten en diensten voor HRM en technologie voor klantcontact. Maak gebruik van de filters en vindt de leverancier die jou verder kan helpen.

Filters
  • Categorie

  • Technologie

  • HRM

Filters
  • Categorie

  • Technologie

  • HRM

Bijsterhuizen 2104
6604 LG Wijchen

Salesupply

Sinds 2008 is Salesupply voor veel e-commerce bedrijven een partner op het gebied van logistiek fulfilment en customer care.
ACD (telefoniesysteem) Chat CRM E-mailsysteem IVR Managementrapportage Omnichannel QM Recording Thuiswerksysteem

Sitel

Sitel is een wereldwijde outsourcing partner voor customer experience management. Wij helpen bekende en minder bekende merken met het vergroten van hun merkloyaliteit. Met onze oplossingsmodellen bieden wij zowel kleine (overflow) oplossingen als grote campagneteams.
Chat Chatbot CRM Omnichannel Social service monitoring
Paasheuvelweg 1
1213 SJ Amsterdam

SmartCenter

SmartCenter helpt organisaties met het meetbaar verbeteren van klantcontact. Met flexibel inzetbare klantenteams en innovatieve klantcontactoplossingen (SaaS) werken wij op locatie van de klant. Wij digitaliseren klantcontact, waar het kan, met als doel om klanten en medewerkers ambassadeurs te maken, klantwaarde te verhogen en operationele kosten te verlagen.
ACD (telefoniesysteem) Chat Chatbot CRM CTI (Computer Telephony Interface) Dialer E-mailsysteem IVR Managementrapportage Omnichannel QM Recording Social service monitoring WFM Coaching Detachering Gamification HR-tooling Interim Learning management systeem Opleidingen Werving en selectie
Nieuw Loosdrechtsedijk 242B
1231 LG Loosdrecht

Steven Voorn – Vocim b.v.

Passie voor uw klanten! Steven Voorn Interim Management, Consultancy, Telecom Professional, Greenbelt, Lean, Six Sigma en contactcentermanagement.
Detachering Interim

Stichting ITO

Stichting ITO heeft als enige een normeringsmodel ontwikkeld op basis van onafhankelijk en grootschalig consumenten onderzoek. Gerenommeerde organisaties als RDW, Brabant Water en Leaseplan zijn gecertificeerd.
Certificering Opleidingen
Paasheuvelweg 1
1105 BE Amsterdam

Tele’Train

Werknemers maken de klantbeleving van de organisatie. Met de trainingen en opleidingen van Tele’Train leiden we uw talent op tot klantgerichte professionals.
Consultant Detachering Gamification Learning management systeem Opleidingen
Colosseum 42
7521 PT Enschede

Telecats

Telecats biedt klantcontactoplossingen waarmee klanten geïdentificeerd en vragen geclassificeerd worden met behulp van spraakherkenning. Gesprekken worden afgehandeld via selfservice of gerouteerd naar de juiste medewerker die meteen ziet of de klant al eerder contact heeft gehad en waarover.
ACD (telefoniesysteem) CTI (Computer Telephony Interface) E-mailsysteem IVR Managementrapportage Omnichannel QM Recording Speech Analytics Spraaktechnologie
Hooiraamhoek 102
7546 MB Enschede

Tempo-Team

Voor organisaties organiseert Tempo-Team alles rondom werk. Onze oplossingen beslaan het gehele HR werkveld van instroom, doorstroom en uitstroom van agents, teamleiders en recruitment managers tot employabilitytrajecten en total workforce-analyses met advies hoe uw personeelsbestand optimaal te laten renderen.
Detachering Gamification Learning management systeem Uitzendkrachten Werving en selectie
Randstad 21 30
1314 BM Almere

Tracebuzz

Tracebuzz is een realtime webcareplatform voor innovatieve klantcontactkanalen. De technologie stuurt gesprekken automatisch naar de juiste medewerker op het juiste moment en het dashboard geeft een 360-graden beeld van de klant. Het weet wat er online speelt en verwerkt alle inzichten in overzichtelijke rapportages.
Chat Chatbot Managementrapportage Omnichannel Social service monitoring
Wegenbouw 54
3991 NJ Houten

Uniekon

De jarenlange ervaring in klantcontact, opgedaan bij werkgevers sinds 1991 en opdrachtgevers wordt gecombineerd tot verhelderende inzichten en nieuwe creatieve mogelijkheden bij opdrachten. UNIEKON werkt zowel in opdracht van partners als direct voor eindopdrachtgevers.
Consultant Interim
Klantenservice Federatie
X