Diensten en producten leden

De Klantenservice Federatie helpt graag de klantcontactbranche bij het samenbrengen van vraag en aanbod. Op deze pagina vind je een overzicht van wat onze leden te bieden hebben op het gebied van producten en diensten voor HRM en technologie voor klantcontact. Maak gebruik van de filters en vindt de leverancier die jou verder kan helpen.

Filters
  • Categorie

  • Technologie

  • HRM

Filters
  • Categorie

  • Technologie

  • HRM

Schipholweg 103
2316 XC Leiden

Omnidesk

Omnidesk biedt alle kanalen, waaronder telefonie, e-mail, live-chat, Whatsapp en social media, in één simpel overzicht per klant. Omnidesk is opgericht binnen een van Nederlands klantvriendelijkste bedrijven met als doel communicatie simpeler en persoonlijker te maken. Wij bieden een totaaloplossing voor ticketing, kanalen, analyse en integratiemogelijkheden.
ACD (telefoniesysteem) Chat Chatbot CRM CTI (Computer Telephony Interface) E-mailsysteem IVR Managementrapportage Omnichannel QM Recording Social service monitoring Thuiswerksysteem WFM Consultant

Paul van Ladesteijn

Ik help organisaties om het klantcontact te verbeteren. Ik doe dat als interimmanager, consultant, trainer of projectmanager. Daarbij maak ik gebruik van modellen als ISO 18295 en COPC.
Consultant Interim ISO 18295
Phoenixstraat 58
2611 AM Delft

InSocial

InSocial is een feedbackplatform waarmee je op alle touchpoints in de klantreis feedback van jouw klanten kunt ophalen. Tegelijk verzamel je reviews die je kunt inzetten als sociaal bewijs. Zo kun je jouw product of dienst optimaliseren op basis van wat jouw klanten vinden, jouw online sales funnel boosten en de overall performance van je bedrijf verbeteren.
Managementrapportage Omnichannel
Kromme Schaft 3
3991 AR Houten

KPN Zakelijk

KPN ondersteunt met analyse van klantreisen tot en met telefonie, servicenummers, omnichannel (cloud) contact centers en WorkForce Optimization. Wij hebben ruime ervaring met de integratie van bestaande systemen van onze klanten met een complete customer experience suite om het klantcontact optimaal in te richten.
ACD (telefoniesysteem) Chat Chatbot CRM CTI (Computer Telephony Interface) Dialer E-mailsysteem IVR Managementrapportage Omnichannel WFM Consultant
Paasheuvelweg 1
1105 BE Amsterdam

Tele’Train

Werknemers maken de klantbeleving van de organisatie. Met de trainingen en opleidingen van Tele’Train leiden we uw talent op tot klantgerichte professionals.
Consultant Detachering Gamification Learning management systeem Opleidingen
Baron van Nagellstraat 136m
3771 NL Barneveld

CRM Partners

Jij wilt klanten die langer blijven, meer kopen en jou aanbevelen bij anderen. Om dat te bereiken helpen onze experts bij het verbeteren van de klantbeleving. Door de slimme inzet van Microsoft technologie, verandermanagement en data werken we aan een echte Customer Engagement Company.
Chat Chatbot Co-browsing CRM CTI (Computer Telephony Interface) E-mailsysteem Managementrapportage Omnichannel Social service monitoring Thuiswerksysteem Opleidingen
Fred. Roeskesstraat 115
1076 EE Amsterdam

Deepdesk

Auto-answer for your agents. Using AI we recognize patterns in customer conversations and help to speed-up customer interactions. Making customers and your employees happy, while driving down cost.
AI Customer experience platform

Stichting ITO

Stichting ITO heeft als enige een normeringsmodel ontwikkeld op basis van onafhankelijk en grootschalig consumenten onderzoek. Gerenommeerde organisaties als RDW, Brabant Water en Leaseplan zijn gecertificeerd.
Certificering Opleidingen
Laan van Vollenhove 3041
3706 AL Zeist

Teamleiders.nu

Als Teamleiders.nl hebben we één missie: leidinggevenden in klantcontact matchen met interessante vacatures:
•Tijdelijke inzet van coaches, supervisors, teamleiders, teammanagers, contactcenter managers, operations managers & allround klantcontact specialisten •Werving en selectie; wij verzorgen de gehele wervingsprocedure tot en met de start

Opleidingen, Werving en selectie, Interim, Detachering
Consultant Detachering Interim Opleidingen Werving en selectie
Europalaan 400
3526 KS Utrecht

Watermelon

Watermelon biedt een platform dat alle klantvragen in één systeem brengt en combineert dat met de inzet van een slimme chatbot. De klantgesprekken worden gevoerd door de combinatie van mens en chatbot.
Chat Chatbot CRM E-mailsysteem Omnichannel Social service monitoring
Klantenservice Federatie
X