Diensten en producten leden

De Klantenservice Federatie helpt graag de klantcontactbranche bij het samenbrengen van vraag en aanbod. Op deze pagina vind je een overzicht van wat onze leden te bieden hebben op het gebied van producten en diensten voor HRM en technologie voor klantcontact. Maak gebruik van de filters en vindt de leverancier die jou verder kan helpen.

Filters
  • Categorie

  • Technologie

  • HRM

Filters
  • Categorie

  • Technologie

  • HRM

Kralingseweg 233-235
3062 CE Rotterdam

EvolveIP

Met 30 jaar ervaring is EvolveIP (voorheen Mtel) uw gesprekspartner voor bedrijfszekere en toekomstgerichte communicatie oplossingen in de Cloud.
ACD (telefoniesysteem) Chat Co-browsing CTI (Computer Telephony Interface) Dialer E-mailsysteem IVR Managementrapportage Omnichannel QM Recording Thuiswerksysteem Consultant
Colosseum 42
7521 PT Enschede

Telecats

Telecats biedt klantcontactoplossingen waarmee klanten geïdentificeerd en vragen geclassificeerd worden met behulp van spraakherkenning. Gesprekken worden afgehandeld via selfservice of gerouteerd naar de juiste medewerker die meteen ziet of de klant al eerder contact heeft gehad en waarover.
ACD (telefoniesysteem) CTI (Computer Telephony Interface) E-mailsysteem IVR Managementrapportage Omnichannel QM Recording Speech Analytics Spraaktechnologie
Clarissenhof 13
4133 AB Vianen

Customer Contact Company

Customer Contact Company wil waarde creëren voor organisaties. We doen dat door medewerkers centraal te stellen. Organisaties die medewerkers de ruimte geven om hun werk met passie en vakmanschap te doen, bereiken een hogere kwaliteit tegen lagere kosten. De enige reden waarom wij geloven in wat we doen, is omdat wij dagelijks ervaren dat het werkt. Ook in ons eigen bedrijf.
Consultant Detachering Interim Opleidingen Werving en selectie
Randstad 21 30
1314 BM Almere

Tracebuzz

Tracebuzz is een realtime webcareplatform voor innovatieve klantcontactkanalen. De technologie stuurt gesprekken automatisch naar de juiste medewerker op het juiste moment en het dashboard geeft een 360-graden beeld van de klant. Het weet wat er online speelt en verwerkt alle inzichten in overzichtelijke rapportages.
Chat Chatbot Managementrapportage Omnichannel Social service monitoring
De Poort 42
3991 DV Houten

Philipse Business School

Philipse Business School biedt trainingen en opleidingen op het gebied van klantrelaties en klantmanagement. Onze kracht ligt in onderwijs op het snijvlak van marketing, verkoop en klantenservice. ‘Customer management’ noemen wij dit overkoepelende vakgebied.
Managementrapportage QM Social service monitoring Consultant Detachering Interim Learning management systeem Opleidingen Werving en selectie
Arena Boulevard 61-75
1101 DL Amsterdam

IPG Nederland

IPG Nederland heeft een uitgebreide ervaring in het verlenen van telefonische, e-mail en webchat ondersteuning op diverse werkgebieden. Dagelijks staat een team van ervaren klantenservice-, sales- en technische helpdesk medewerkers met het IPG-DNA voor u en uw klanten klaar, met als doel om hen tevreden te laten zijn!
Chat Chatbot IVR Omnichannel QM Recording
Buntlaan 75
3971 JC Driebergen

Atlantic

Als mensen in en rondom organisaties authentiek kiezen, communiceren en handelen, dan zijn zij loyaler, energieker en effectiever. Een duurzame bedrijfscultuur is in mijn ogen de hefboom naar trouwe klanten gelukkige medewerkers en betere resultaten.
Consultant Detachering HR-tooling Interim Learning management systeem Opleidingen Werving en selectie
Schipholweg 103
2316 XC Leiden

Omnidesk

Omnidesk biedt alle kanalen, waaronder telefonie, e-mail, live-chat, Whatsapp en social media, in één simpel overzicht per klant. Omnidesk is opgericht binnen een van Nederlands klantvriendelijkste bedrijven met als doel communicatie simpeler en persoonlijker te maken. Wij bieden een totaaloplossing voor ticketing, kanalen, analyse en integratiemogelijkheden.
ACD (telefoniesysteem) Chat Chatbot CRM CTI (Computer Telephony Interface) E-mailsysteem IVR Managementrapportage Omnichannel QM Recording Social service monitoring Thuiswerksysteem WFM Consultant
Burgemeester Brokxlaan 12
5041 SB Tilburg

Flow.ai

Flow.ai is een platform om krachtige conversational AI in te richten door middel van een makkelijke interface gekoppeld aan cutting edge machine learning technologie. Flow.ai ondersteunt multichannel chatbots en voice apps en biedt handige content management en handoff naar medewerkers.
Chat Chatbot CRM Omnichannel Consultant

Sitel

Sitel is een wereldwijde outsourcing partner voor customer experience management. Wij helpen bekende en minder bekende merken met het vergroten van hun merkloyaliteit. Met onze oplossingsmodellen bieden wij zowel kleine (overflow) oplossingen als grote campagneteams.
Chat Chatbot CRM Omnichannel Social service monitoring
Klantenservice Federatie
X