Diensten en producten leden

De Klantenservice Federatie helpt graag de klantcontactbranche bij het samenbrengen van vraag en aanbod. Op deze pagina vind je een overzicht van wat onze leden te bieden hebben op het gebied van producten en diensten voor HRM en technologie voor klantcontact. Maak gebruik van de filters en vindt de leverancier die jou verder kan helpen.

Filters
  • Categorie

  • Technologie

  • HRM

Filters
  • Categorie

  • Technologie

  • HRM

Buntlaan 75
3971 JC Driebergen

Atlantic

Als mensen in en rondom organisaties authentiek kiezen, communiceren en handelen, dan zijn zij loyaler, energieker en effectiever. Een duurzame bedrijfscultuur is in mijn ogen de hefboom naar trouwe klanten gelukkige medewerkers en betere resultaten.
Consultant Detachering HR-tooling Interim Learning management systeem Opleidingen Werving en selectie
Lange Dreef 15
4131 NJ Vianen

Frontline

Frontline is expert in innovatieve klantcontactoplossingen. We creëren toegevoegde waarde en verbeteren de klantbeleving voor organisaties. De verschillende oplossingen en diensten geven invulling aan de volledige customer journey voor klanten. Hierdoor werken organisaties efficiënter, dalen de kosten en stijgt de klant- en medewerker tevredenheid. Dialer, E-mailsysteem, Thuiswerksysteem, Co-brows
ACD (telefoniesysteem) Chat Chatbot Co-browsing CTI (Computer Telephony Interface) Dialer E-mailsysteem IVR Managementrapportage Omnichannel QM Recording Social service monitoring Speech Analytics Spraaktechnologie Thuiswerksysteem WFM
Maanplein 20
2516 CK Den Haag

Content Guru

Content Guru is leverancier van het storm Cloud Contact Center-platform. Met storm is klantcommunicatie over alle kanalen (telefoon, sms, chat, social media, etc) heen te integreren met bestaande applicaties die in organisaties worden gebruikt (Workforcemanagement, CRM, financiële applicaties, etc)
ACD (telefoniesysteem) Chat Chatbot Co-browsing CRM CTI (Computer Telephony Interface) Dialer E-mailsysteem IVR Managementrapportage Omnichannel QM Recording Thuiswerksysteem WFM
Lange Dreef 11C
4131 NJ Vianen

DDM Consulting

DDM Consulting levert, implementeert en beheert intelligente customer services oplossingen. Wij maken gebruik van de oplossingen van marktleider Genesys. en is die organisatie Goldpartner.Tevens is DDM Consulting premium reseller van ContentGuru met het product storm. Onze oplossingen kunnen worden geleverd als on-premise, hosted/managed services, private-cloud en public cloud.
ACD (telefoniesysteem) Chat Chatbot Co-browsing CTI (Computer Telephony Interface) Dialer E-mailsysteem IVR Managementrapportage Omnichannel QM Recording Social service monitoring Thuiswerksysteem WFM
Utrechtseweg 35
3811 NA Amersfoort

MindMatters

MindMatters optimaliseert interactie tussen klanten en organisaties, door:
• CRM Unlimited: onze intelligente software voor CRM.
• ContactMatters: onze multichannelklantcontactsoftware voor het afwikkelen van klantcontacten.
• Services: uw volledige ontzorging op het gebied van CRM, multichannel klantcontact, advies en alle analyses en rapportages.
Chat CRM E-mailsysteem Managementrapportage Omnichannel Thuiswerksysteem
Rijnsburgstraat 9-11
1059 AT Amsterdam

Trifork

Trifork levert functionaliteit voor contactcenters. Wij ontwikkelen o.a. met Artificial Intelligence gedreven voice bots en functionaliteiten als transcriptie, sentiment analyse en snelle beslisboom navigatie op basis van woorden in het gesprek.
Chat Chatbot IVR Managementrapportage Omnichannel Recording
Vondellaan 2 - Ruimte 60
3521 GD Utrecht

Conversationals

Conversationals is het eerste bedrijf dat zich specialiseert in het slim en effectief inzetten van dialooggestuurde interacties. Het bestaat uit twee onderdelen: Conversationals Consultancy, dat zich richt op advies, implementatie en optimalisatie van chat- en chatbots, en Conversationals Development, dat zorgt voor maatwerk front-end oplossingen zodat chat-technologie maximaal kan worden benut.
Chat Chatbot Consultant
Randstad 21 30
1314 BM Almere

Tracebuzz

Tracebuzz is een realtime webcareplatform voor innovatieve klantcontactkanalen. De technologie stuurt gesprekken automatisch naar de juiste medewerker op het juiste moment en het dashboard geeft een 360-graden beeld van de klant. Het weet wat er online speelt en verwerkt alle inzichten in overzichtelijke rapportages.
Chat Chatbot Managementrapportage Omnichannel Social service monitoring
Concertgebouwplein 3
1071 LL Amsterdam

Gi Group

Gi Group is één van ’s werelds grootste spelers als het gaat om HR-dienstverlening. Met meer dan 500 kantoren, 150 onsites (bij de klant op locatie) en 2.750 collega’s wereldwijd, kunnen wij wereldwijde oplossingen bieden zoals bijvoorbeeld uitzenden, Master Vendor Solutions en Werving & Selectie.
Detachering Werving en selectie
Europalaan 400
3526 KS Utrecht

Watermelon

Watermelon biedt een platform dat alle klantvragen in één systeem brengt en combineert dat met de inzet van een slimme chatbot. De klantgesprekken worden gevoerd door de combinatie van mens en chatbot.
Chat Chatbot CRM E-mailsysteem Omnichannel Social service monitoring
Klantenservice Federatie
X