Diensten en producten leden

De Klantenservice Federatie helpt graag de klantcontactbranche bij het samenbrengen van vraag en aanbod. Op deze pagina vind je een overzicht van wat onze leden te bieden hebben op het gebied van producten en diensten voor HRM en technologie voor klantcontact. Maak gebruik van de filters en vindt de leverancier die jou verder kan helpen.

Filters
  • Categorie

  • Technologie

  • HRM

Filters
  • Categorie

  • Technologie

  • HRM

Sitel

Sitel is een wereldwijde outsourcing partner voor customer experience management. Wij helpen bekende en minder bekende merken met het vergroten van hun merkloyaliteit. Met onze oplossingsmodellen bieden wij zowel kleine (overflow) oplossingen als grote campagneteams.
Chat Chatbot CRM Omnichannel Social service monitoring
Gooimeer 6-02
1411 DD
Naarden

Genesys

Wereldwijd leider in innovatieve oplossingen voor cloud customer experience en contact centers. Pionier met Experiences as a Service zodat organisaties van iedere omvang echte personalisatie kunnen bieden.
Chat Dialer Managementrapportage Omnichannel QM Social service monitoring Thuiswerksysteem WFM
Paasheuvelweg 1
1105 BE Amsterdam

Verint

Verint is een wereldwijd marktleider in Actionable Intelligence oplossingen voor customer engagement optimization, security intelligence, en fraude, risico en compliance.
Chat Chatbot Co-browsing CRM E-mailsysteem Managementrapportage QM Recording Social service monitoring Thuiswerksysteem WFM
Nieuw Loosdrechtsedijk 242B
1231 LG Loosdrecht

Steven Voorn – Vocim b.v.

Passie voor uw klanten! Steven Voorn Interim Management, Consultancy, Telecom Professional, Greenbelt, Lean, Six Sigma en contactcentermanagement.
Detachering Interim

Young Capital

Gewoon doen, dat kenmerkt ons bedrijf nog steeds. Dankzij deze mentaliteit groeide StudentenWerk uit tot YoungCapital: een recruitmentbureau met meer dan 16.000 kandidaten per dag aan het werk. We hebben de grootste jongerendatabase van Europa en zijn goed vindbaar. Wekelijks werken er ruim 5.000 YoungCapital-uitzendkrachten in de klantencontactbranche.
Detachering Learning management systeem Opleidingen Werving en selectie
Bijsterhuizen 2104
6604 LG Wijchen

Salesupply

Sinds 2008 is Salesupply voor veel e-commerce bedrijven een partner op het gebied van logistiek fulfilment en customer care.
ACD (telefoniesysteem) Chat CRM E-mailsysteem IVR Managementrapportage Omnichannel QM Recording Thuiswerksysteem
Arena Boulevard 61-75
1101 DL Amsterdam

IPG Nederland

IPG Nederland heeft een uitgebreide ervaring in het verlenen van telefonische, e-mail en webchat ondersteuning op diverse werkgebieden. Dagelijks staat een team van ervaren klantenservice-, sales- en technische helpdesk medewerkers met het IPG-DNA voor u en uw klanten klaar, met als doel om hen tevreden te laten zijn!
Chat Chatbot IVR Omnichannel QM Recording
Paasheuvelweg 1
1213 SJ Amsterdam

SmartCenter

SmartCenter helpt organisaties met het meetbaar verbeteren van klantcontact. Met flexibel inzetbare klantenteams en innovatieve klantcontactoplossingen (SaaS) werken wij op locatie van de klant. Wij digitaliseren klantcontact, waar het kan, met als doel om klanten en medewerkers ambassadeurs te maken, klantwaarde te verhogen en operationele kosten te verlagen.
ACD (telefoniesysteem) Chat Chatbot CRM CTI (Computer Telephony Interface) Dialer E-mailsysteem IVR Managementrapportage Omnichannel QM Recording Social service monitoring WFM Coaching Detachering Gamification HR-tooling Interim Learning management systeem Opleidingen Werving en selectie
Kromme Schaft 3
3991 AR Houten

KPN Zakelijk

KPN ondersteunt met analyse van klantreizen tot en met telefonie, servicenummers, omnichannel (cloud) contact centers en WorkForce Optimization. Wij hebben ruime ervaring met de integratie van bestaande systemen van onze klanten met een complete customer experience suite om het klantcontact optimaal in te richten.
ACD (telefoniesysteem) Chat Chatbot CRM CTI (Computer Telephony Interface) Dialer E-mailsysteem IVR Managementrapportage Omnichannel WFM Consultant
Linnegatan 87D
10451
Stockholm, Zweden

Calabrio

Calabrio zorgt voor een revolutie in de manier waarop bedrijven hun klanten betrekken via Calabrio ONE, een Unified Workforce Engagement Management (WEM) -suite -. Een organisatie om mee samen te werken met een Nederlands team.
Managementrapportage QM Recording WFM
Call Now Button
Klantenservice Federatie
X