Diensten en producten leden
De Klantenservice Federatie helpt graag de klantcontactbranche bij het samenbrengen van vraag en aanbod. Op deze pagina vind je een overzicht van wat onze leden te bieden hebben op het gebied van producten en diensten voor HRM en technologie voor klantcontact. Maak gebruik van de filters en vindt de leverancier die jou verder kan helpen.
Omnidesk
Omnidesk biedt alle kanalen, waaronder telefonie, e-mail, live-chat, Whatsapp en social media, in één simpel overzicht per klant. Omnidesk is opgericht binnen een van Nederlands klantvriendelijkste bedrijven met als doel communicatie simpeler en persoonlijker te maken. Wij bieden een totaaloplossing voor ticketing, kanalen, analyse en integratiemogelijkheden.
ACD (telefoniesysteem) Chat Chatbot CRM CTI (Computer Telephony Interface) E-mailsysteem IVR Managementrapportage Omnichannel QM Recording Social service monitoring Thuiswerksysteem WFM Consultant
Soleo
Soleo biedt optimaal klantcontact voor ieder moment in de customer lifecycle, zowel in de B2B als de B2C markt. Of het nu gaat om het aantrekken van nieuwe klanten, cross- en upsell bij bestaande klanten of het snel bieden van een goede oplossing bij vragen of klachten. Met onze gecombineerde inzet van mens en technologie realiseren we voor u de gewenste resultaten.
Chat Chatbot Dialer E-mailsysteem IVR Social service monitoring Detachering
Stichting ITO
Stichting ITO heeft als enige een normeringsmodel ontwikkeld op basis van onafhankelijk en grootschalig consumenten onderzoek. Gerenommeerde organisaties als RDW, Brabant Water en Leaseplan zijn gecertificeerd.
Certificering Opleidingen
OBI4wan
OBI4wan is gespecialiseerd in oplossingen en services voor reputatiemanagement, actiegerichte inzichten uit data, customer experience, chatbots en artifical intelligence. Wij maken innovatieve technologie toegankelijk en bieden naast gebruiksvriendelijke tools ook uitgebreide services als onderzoek en data-analyse, strategieontwikkeling en training.
Chat Chatbot Omnichannel Social service monitoring
Custom Connect
Custom Connect is uw allround business partner voor het uitbesteden van bestaande processen. Wij kunnen door onze global footprint wereldwijde dekking leveren en middels onze offshore locaties in o.a. Surinam,Marokko en Zuid Afrika uw dienstverlening uitvoeren.
ACD (telefoniesysteem) Chat CRM CTI (Computer Telephony Interface) Dialer IVR Managementrapportage QM Recording Social service monitoring Thuiswerksysteem WFM Consultant Detachering HR-tooling Interim Opleidingen Werving en selectie
Studio Winegum
Wist je dat 60% van alle klantcontacten waste is? Studio Winegum helpt organisaties met digitalisering van service door verhogen van selfservice en inzet van nieuwe digitale kanalen; oa inzet van Virtuele Assistenten. Studio Winegum, want blije klanten blijven plakken!
Chat Chatbot CRM Omnichannel Consultant Detachering Interim
Wit Advies & Interim
Verandering begint met een ambitie. Mariëlle helpt je met het vaststellen van de ambitie, de bijbehorende doelen en met de realisatie.
Consultant Interim
Olympia
Olympia biedt dagelijks werk van betekenis aan ruim 10.000 mensen. In een arbeidsmarkt die voortdurend verandert, zijn wij de gesprekspartner voor mensen en bedrijven die zich willen ontwikkelen. Met ruim 130 vestigingen en 700 medewerkers is Olympia aanwezig om bedrijven en mensen met elkaar te verbinden.
Detachering Gamification Opleidingen Uitzendkrachten Werving en selectie
Steven Voorn – Vocim b.v.
Passie voor uw klanten! Steven Voorn Interim Management, Consultancy, Telecom Professional, Greenbelt, Lean, Six Sigma en contactcentermanagement.
Detachering Interim
Salesforce
Salesforce is de marktleider o.g.v. het omnichannel Customer Engagement Center en Field Service oplossingen (Gartner top right MQ). Voice, Artificial Intelligence en Self-Service zijn verweven in al onze producten.
ACD (telefoniesysteem) Chatbot CRM CTI (Computer Telephony Interface) Dialer E-mailsysteem Field Service Management IVR Managementrapportage Learning management systeem