Diensten en producten leden

De Klantenservice Federatie helpt graag de klantcontactbranche bij het samenbrengen van vraag en aanbod. Op deze pagina vind je een overzicht van wat onze leden te bieden hebben op het gebied van producten en diensten voor HRM en technologie voor klantcontact. Maak gebruik van de filters en vindt de leverancier die jou verder kan helpen.

Filters
  • Categorie

  • Technologie

  • HRM

Filters
  • Categorie

  • Technologie

  • HRM

Aert van Nesstraat 45
3012CA Rotterdam

FINTREX

FINTREX helpt bedrijven een voorsprong te behouden in klantcontact door: 1. Het leveren van klantcontact personeel 2. Het opleiden van klantcontact personeel 3. Sourcing oplossingen met totale ontzorging.
Detachering Opleidingen Werving en selectie
Burgemeester Brokxlaan 12
5041 SB Tilburg

Flow.ai

Flow.ai is een platform om krachtige conversational AI in te richten door middel van een makkelijke interface gekoppeld aan cutting edge machine learning technologie. Flow.ai ondersteunt multichannel chatbots en voice apps en biedt handige content management en handoff naar medewerkers.
Chat Chatbot CRM Omnichannel Consultant

Inspire Sourcing Solutions

Inspire is specialist in sourcing oplossingen voor de klantcontactsector: het werven, opleiden en flexibel detacheren van klantcontactmedewerkers en staf, tot het strategisch adviseren hoe klantcontactomgevingen bestuurd moeten worden. Het neemt de gehele dienstverlening of delen daarvan over, zodat opdrachtgevers zich kunnen richten op hun kernactiviteiten.
WFM Consultant Detachering Interim Learning management systeem Opleidingen Werving en selectie
Phoenixstraat 58
2611 AM Delft

Insocial

Met de feedback oplossingen van insocial meet je alle interactiemomenten tussen de klant en jouw organisatie, zet je deze inzichten om in acties en verzamel je reviews die je kunt inzetten als sociaal bewijs. Zo kun je jouw product of dienst optimaliseren op basis van wat jouw klanten vinden en de overall performance van je bedrijf verbeteren.
Managementrapportage Omnichannel
Laan van Vollenhove 3041
3706 AL Zeist

Teamleiders.nu

Als Teamleiders.nl hebben we één missie: leidinggevenden in klantcontact matchen met interessante vacatures:
•Tijdelijke inzet van coaches, supervisors, teamleiders, teammanagers, contactcenter managers, operations managers & allround klantcontact specialisten •Werving en selectie; wij verzorgen de gehele wervingsprocedure tot en met de start

Opleidingen, Werving en selectie, Interim, Detachering
Consultant Detachering Interim Opleidingen Werving en selectie
Kingsfordweg 151
1043 GR Amsterdam

Nuance Communications

Bij Nuance geloven we in de kracht van intelligente systemen en in het bijzonder in wat die kracht voor u kan betekenen. Onze innovaties op het gebied van spraak, inzicht in natuurlijke taal, redenering en systeemintegratie creëren samen meer menselijke technologie.
Chat Chatbot Co-browsing CTI (Computer Telephony Interface) IVR Omnichannel Spraaktechnologie
Hooiraamhoek 102
7546 MB Enschede

Tempo-Team

Voor organisaties organiseert Tempo-Team alles rondom werk. Onze oplossingen beslaan het gehele HR werkveld van instroom, doorstroom en uitstroom van agents, teamleiders en recruitment managers tot employabilitytrajecten en total workforce-analyses met advies hoe uw personeelsbestand optimaal te laten renderen.
Detachering Gamification Learning management systeem Uitzendkrachten Werving en selectie
Maanplein 20
2516 CK Den Haag

Content Guru

Content Guru is leverancier van het storm Cloud Contact Center-platform. Met storm is klantcommunicatie over alle kanalen (telefoon, sms, chat, social media, etc) heen te integreren met bestaande applicaties die in organisaties worden gebruikt (Workforcemanagement, CRM, financiële applicaties, etc)
ACD (telefoniesysteem) Chat Chatbot Co-browsing CRM CTI (Computer Telephony Interface) Dialer E-mailsysteem IVR Managementrapportage Omnichannel QM Recording Thuiswerksysteem WFM
Vasteland 74
3011 BN Rotterdam

Merkle

Merkle is een fullservice omnichannel marketing agency. Wij helpen bedrijven om de maximale waarde uit klantcontact te halen.
Chatbot CRM E-mailsysteem Managementrapportage Omnichannel Consultant Detachering
Paasheuvelweg 1
1105 BE Amsterdam

Verint

Verint is een wereldwijd marktleider in Actionable Intelligence oplossingen voor customer engagement optimization, security intelligence, en fraude, risico en compliance.
Chat Chatbot Co-browsing CRM E-mailsysteem Managementrapportage QM Recording Social service monitoring Thuiswerksysteem WFM
Call Now Button
Klantenservice Federatie
X