Diensten en producten leden

De Klantenservice Federatie helpt graag de klantcontactbranche bij het samenbrengen van vraag en aanbod. Op deze pagina vind je een overzicht van wat onze leden te bieden hebben op het gebied van producten en diensten voor HRM en technologie voor klantcontact. Maak gebruik van de filters en vindt de leverancier die jou verder kan helpen.

Filters
  • Categorie

  • Technologie

  • HRM

Filters
  • Categorie

  • Technologie

  • HRM

Lange Dreef 11C
4131 NJ Vianen

DDM Consulting

DDM Consulting levert, implementeert en beheert intelligente customer services oplossingen. Wij maken gebruik van de oplossingen van marktleider Genesys. en is die organisatie Goldpartner.Tevens is DDM Consulting premium reseller van ContentGuru met het product storm. Onze oplossingen kunnen worden geleverd als on-premise, hosted/managed services, private-cloud en public cloud.
ACD (telefoniesysteem) Chat Chatbot Co-browsing CTI (Computer Telephony Interface) Dialer E-mailsysteem IVR Managementrapportage Omnichannel QM Recording Social service monitoring Thuiswerksysteem WFM
Laan van Vollenhove 3041
3706 AL Zeist

Planners.nu

Planners.nu is partner op het gebied van WFM in klantcontactomgevingen. Wij werken met een hecht en gepassioneerd team, bemiddelen professionals naar een passende baan of opdracht en helpen opdrachtgevers bij het inrichten, optimaliseren en laten excelleren van WFM. We leggen verbindingen binnen ons netwerk om duurzame samenwerkingen te creëren.
Consultant Detachering HR-tooling Interim Werving en selectie
Paasheuvelweg 1
1105 BE Amsterdam

Verint

Verint is een wereldwijd marktleider in Actionable Intelligence oplossingen voor customer engagement optimization, security intelligence, en fraude, risico en compliance.
Chat Chatbot Co-browsing CRM E-mailsysteem Managementrapportage QM Recording Social service monitoring Thuiswerksysteem WFM
Wibautstraat 137c-2
1097DN Amsterdam

LINQ

LINQ is een studentenuitzendbureau gebaseerd op haar community. Gebruikmakend van haar netwerk verbindt LINQ studenten aan haar opdrachtgevers.
Werving en selectie
Reykjavikplein 1
3543 KA Utrecht

Odigo

Odigo, a Campgemini brand, helps large organisations to connect with individuals through cloud-based omnichannel contact centre solutions.
ACD (telefoniesysteem) Chat Chatbot CTI (Computer Telephony Interface) Dialer E-mailsysteem IVR Omnichannel QM Recording Thuiswerksysteem WFM
Vreeswijksestraatweg 22
3432 NA Nieuwegein

BRW Groep

BRW Groep staat als interim- en consultancybureau, organisaties met raad en daad bij in het verbeteren van telefonische bereikbaarheid, bereikbaarheid via digitale kanalen en / of verbetering van de servicebeleving.
Consultant Detachering Gamification Interim Learning management systeem Opleidingen Werving en selectie
Overschiestraat 63
1062 XD
Amsterdam

AtHand

Wij helpen onze klanten bij het behalen van hun doelstellingen en dat doen wij door de slimme inzet van spel. Als Gamification specialist kennen wij de spelregels voor een succesvolle inzet van Gamification als geen ander. We hebben daar de best mogelijke tooling en vakmanschap voor in huis.
Gamification Growth Leaders Network Six Start Service
Buntlaan 75
3971 JC Driebergen

Atlantic

Als mensen in en rondom organisaties authentiek kiezen, communiceren en handelen, dan zijn zij loyaler, energieker en effectiever. Een duurzame bedrijfscultuur is in mijn ogen de hefboom naar trouwe klanten gelukkige medewerkers en betere resultaten.
Consultant Detachering HR-tooling Interim Learning management systeem Opleidingen Werving en selectie
Bijsterhuizen 2104
6604 LG Wijchen

Salesupply

Sinds 2008 is Salesupply voor veel e-commerce bedrijven een partner op het gebied van logistiek fulfilment en customer care.
ACD (telefoniesysteem) Chat CRM E-mailsysteem IVR Managementrapportage Omnichannel QM Recording Thuiswerksysteem

Paul van Ladesteijn

Ik help organisaties om het klantcontact te verbeteren. Ik doe dat als interimmanager, consultant, trainer of projectmanager. Daarbij maak ik gebruik van modellen als ISO 18295 en COPC.
Consultant Interim ISO 18295
Call Now Button
Klantenservice Federatie
X