Diensten en producten leden

De Klantenservice Federatie helpt graag de klantcontactbranche bij het samenbrengen van vraag en aanbod. Op deze pagina vind je een overzicht van wat onze leden te bieden hebben op het gebied van producten en diensten voor HRM en technologie voor klantcontact. Maak gebruik van de filters en vindt de leverancier die jou verder kan helpen.

Filters
  • Categorie

  • Technologie

  • HRM

Filters
  • Categorie

  • Technologie

  • HRM

Fred. Roeskesstraat 115
1076 EE Amsterdam

Deepdesk

Auto-answer for your agents. Using AI we recognize patterns in customer conversations and help to speed-up customer interactions. Making customers and your employees happy, while driving down cost.
AI Customer experience platform
Vasteland 74
3011 BN Rotterdam

Merkle

Merkle is een fullservice omnichannel marketing agency. Wij helpen bedrijven om de maximale waarde uit klantcontact te halen.
Chatbot CRM E-mailsysteem Managementrapportage Omnichannel Consultant Detachering

Stichting ITO

Stichting ITO heeft als enige een normeringsmodel ontwikkeld op basis van onafhankelijk en grootschalig consumenten onderzoek. Gerenommeerde organisaties als RDW, Brabant Water en Leaseplan zijn gecertificeerd.
Certificering Opleidingen
De Poort 42
3991 DV Houten

Coniche

‘Coniche weet van klanten’. Een slogan die de combinatie van onze kennis en aanpak nuchter en oer-Hollands beschrijft. Wij hebben de overtuiging dat ons vakgebied altijd in beweging is, op alle verschillende fronten. Dát is de reden waarom wij de kennispartner voor onze relaties zijn op het gebied van klantcontact; Coniche weet van klanten.
Managementrapportage QM Social service monitoring Certificering Coaching Consultant Detachering Interim Learning management systeem Opleidingen Trainingen Werving en selectie
Jonkerbosplein 52
6534 AB Nijmegen

Iquality

Klanten willen je 24/7 op elk kanaal kunnen bereiken. Duoloog, de chatbot van Iquality, is de oplossing voor digitale conversaties. Zonder voorgedefinieerde antwoorden geeft de chatbot eenduidige en passende antwoorden uit een grote bron van informatie.
Chat Chatbot Omnichannel
Cattepoelseweg 244
6815 CJ Arnhem

Upstream

Upstream is een ‘connected company‘ en werkt samen met klanten en een netwerk van online en digitale professionals in teamverband aan advies, strategie en projecten over digitale transformatie, digitalisering en digitaal klantcontact.
Social service monitoring Consultant Interim Learning management systeem Opleidingen

Inspire Sourcing Solutions

Inspire is specialist in sourcing oplossingen voor de klantcontactsector: het werven, opleiden en flexibel detacheren van klantcontactmedewerkers en staf, tot het strategisch adviseren hoe klantcontactomgevingen bestuurd moeten worden. Het neemt de gehele dienstverlening of delen daarvan over, zodat opdrachtgevers zich kunnen richten op hun kernactiviteiten.
WFM Consultant Detachering Interim Learning management systeem Opleidingen Werving en selectie
Hoge Traan 22c
9351 VV Leek

Spril

Spril adviseert en ondersteunt bedrijven en organisaties op het gebied van Workforce Management en Personeelsplanning. Wij adviseren, leveren tijdelijk hulp, werven & selecteren vast personeel en leiden vakmensen op.
WFM Consultant Detachering Interim Opleidingen Werving en selectie
Schipholweg 103
2316 XC Leiden

Omnidesk

Omnidesk biedt alle kanalen, waaronder telefonie, e-mail, live-chat, Whatsapp en social media, in één simpel overzicht per klant. Omnidesk is opgericht binnen een van Nederlands klantvriendelijkste bedrijven met als doel communicatie simpeler en persoonlijker te maken. Wij bieden een totaaloplossing voor ticketing, kanalen, analyse en integratiemogelijkheden.
ACD (telefoniesysteem) Chat Chatbot CRM CTI (Computer Telephony Interface) E-mailsysteem IVR Managementrapportage Omnichannel QM Recording Social service monitoring Thuiswerksysteem WFM Consultant
Hoorn 131
2404 HH Alphen a/d Rijn

M+ Group

M+ biedt oplossingen voor klantcontactvraagstukken via kanalen als telefonie, e-mail, chat en social, voor zowel WFT als non WFT-uitdagingen. Ook optimaliseert M+ service, klantloyaliteit en conversie. Met IT specialisten bedenkt, ontwikkeld en optimaliseerd M+ innovatieve softwareoplossingen en onzorgt het organisaties door het bewaken van processen, solide hosting en uptime monitoring.
Chat E-mailsysteem Omnichannel Social service monitoring
Call Now Button
Klantenservice Federatie
X