Diensten en producten leden

De Klantenservice Federatie helpt graag de klantcontactbranche bij het samenbrengen van vraag en aanbod. Op deze pagina vind je een overzicht van wat onze leden te bieden hebben op het gebied van producten en diensten voor HRM en technologie voor klantcontact. Maak gebruik van de filters en vindt de leverancier die jou verder kan helpen.

Filters
  • Categorie

  • Technologie

  • HRM

Filters
  • Categorie

  • Technologie

  • HRM

Colosseum 42
7521 PT Enschede

Telecats

Telecats biedt klantcontactoplossingen waarmee klanten geïdentificeerd en vragen geclassificeerd worden met behulp van spraakherkenning. Gesprekken worden afgehandeld via selfservice of gerouteerd naar de juiste medewerker die meteen ziet of de klant al eerder contact heeft gehad en waarover.
ACD (telefoniesysteem) CTI (Computer Telephony Interface) E-mailsysteem IVR Managementrapportage Omnichannel QM Recording Speech Analytics Spraaktechnologie
Kromme Schaft 3
3991 AR Houten

KPN Zakelijk

KPN ondersteunt met analyse van klantreizen tot en met telefonie, servicenummers, omnichannel (cloud) contact centers en WorkForce Optimization. Wij hebben ruime ervaring met de integratie van bestaande systemen van onze klanten met een complete customer experience suite om het klantcontact optimaal in te richten.
ACD (telefoniesysteem) Chat Chatbot CRM CTI (Computer Telephony Interface) Dialer E-mailsysteem IVR Managementrapportage Omnichannel WFM Consultant
Waalhaven O.z. 83L
3087 BM Rotterdam

Sound of Data

Sound of Data is specialist in inbound voicediensten en servicenummers. Wij zorgen dat calls wereldwijd op de juiste plek worden afgeleverd door uitgebreide routeringsopties en piekoplossingen.
Inbound voice diensten IVR Servicenummers
Moeskampweg 1
5222 AV 's-Hertogenbosch

Cloudoe

Cloudoe helpt u bij het maken van de juiste keuzes en deze te implementeren. Met inzet van state-of-the-art Cloudtechnologie realiseren we een optimale beleving en verhogen uw resultaten.
ACD (telefoniesysteem) Chat Chatbot CTI (Computer Telephony Interface) IVR Managementrapportage Omnichannel QM Recording WFM
Gustav Mahlerlaan 2970
1081 LA Amsterdam

Salesforce

Salesforce is de marktleider o.g.v. het omnichannel Customer Engagement Center en Field Service oplossingen (Gartner top right MQ). Voice, Artificial Intelligence en Self-Service zijn verweven in al onze producten.
ACD (telefoniesysteem) Chatbot CRM CTI (Computer Telephony Interface) Dialer E-mailsysteem Field Service Management IVR Managementrapportage Learning management systeem
Laan van Vollenhove 3041
3706 AL Zeist

Planners.nu

Planners.nu is partner op het gebied van WFM in klantcontactomgevingen. Wij werken met een hecht en gepassioneerd team, bemiddelen professionals naar een passende baan of opdracht en helpen opdrachtgevers bij het inrichten, optimaliseren en laten excelleren van WFM. We leggen verbindingen binnen ons netwerk om duurzame samenwerkingen te creëren.
Consultant Detachering HR-tooling Interim Werving en selectie
Phoenixstraat 58
2611 AM Delft

Insocial

Met de feedback oplossingen van insocial meet je alle interactiemomenten tussen de klant en jouw organisatie, zet je deze inzichten om in acties en verzamel je reviews die je kunt inzetten als sociaal bewijs. Zo kun je jouw product of dienst optimaliseren op basis van wat jouw klanten vinden en de overall performance van je bedrijf verbeteren.
Managementrapportage Omnichannel
Rivium Westlaan 1
2909 LD Capelle aan den IJssel

VANAD Group

Go digital, stay human! Door technologie en mensen slim te combineren voegen wij waarde toe in de Customer Experience van klanten van onze klanten. Wij digitaliseren waar klanten met een simpel antwoord mee geholpen zijn en maken echt het verschil in persoonlijk klantcontact. Onze mensen zijn het allerbelangrijkste in klantrelaties.
ACD (telefoniesysteem) Chat Chatbot Co-browsing CTI (Computer Telephony Interface) Dialer E-mailsysteem IVR Managementrapportage Omnichannel QM Recording Social service monitoring Thuiswerksysteem WFM Consultant Gamification Learning management systeem Opleidingen
Maanlander 47
3824 MN Amersfoort

Polly.Help

Polly is een online servicemedewerker. Met Polly lever je hoogwaardige en consistente service aan klanten; of dat nu om een webshop, recruitmentbureau of een intern klantenserviceteam gaat.
Kennisbank
Cattepoelseweg 244
6815 CJ Arnhem

Upstream

Upstream is een ‘connected company‘ en werkt samen met klanten en een netwerk van online en digitale professionals in teamverband aan advies, strategie en projecten over digitale transformatie, digitalisering en digitaal klantcontact.
Social service monitoring Consultant Interim Learning management systeem Opleidingen
Call Now Button
Klantenservice Federatie
X