Diensten en producten leden

De Klantenservice Federatie helpt graag de klantcontactbranche bij het samenbrengen van vraag en aanbod. Op deze pagina vind je een overzicht van wat onze leden te bieden hebben op het gebied van producten en diensten voor HRM en technologie voor klantcontact. Maak gebruik van de filters en vindt de leverancier die jou verder kan helpen.

Filters
  • Categorie

  • Technologie

  • HRM

Filters
  • Categorie

  • Technologie

  • HRM

Vondellaan 2 - Ruimte 60
3521 GD Utrecht

Conversationals

Conversationals is het eerste bedrijf dat zich specialiseert in het slim en effectief inzetten van dialooggestuurde interacties. Het bestaat uit twee onderdelen: Conversationals Consultancy, dat zich richt op advies, implementatie en optimalisatie van chat- en chatbots, en Conversationals Development, dat zorgt voor maatwerk front-end oplossingen zodat chat-technologie maximaal kan worden benut.
Chat Chatbot Consultant
Wibautstraat 137c-2
1097DN Amsterdam

LINQ

LINQ is een studentenuitzendbureau gebaseerd op haar community. Gebruikmakend van haar netwerk verbindt LINQ studenten aan haar opdrachtgevers.
Werving en selectie
Waalhaven O.z. 83L
3087 BM Rotterdam

Sound of Data

Sound of Data is specialist in inbound voice diensten en servicenummers. Wij zorgen dat calls wereldwijd op de juiste plek worden afgeleverd door uitgebreide routeringsopties en piekoplossingen.
Inbound voice diensten IVR Servicenummers
Jonkerbosplein 52
6534 AB Nijmegen

Iquality

Klanten willen je 24/7 op elk kanaal kunnen bereiken. Duoloog, de chatbot van Iquality, is de oplossing voor digitale conversaties. Zonder voorgedefinieerde antwoorden geeft de chatbot eenduidige en passende antwoorden uit een grote bron van informatie.
Chat Chatbot Omnichannel
Nieuw Loosdrechtsedijk 242B
1231 LG Loosdrecht

Steven Voorn – Vocim b.v.

Passie voor uw klanten! Steven Voorn Interim Management, Consultancy, Telecom Professional, Greenbelt, Lean, Six Sigma en contactcentermanagement.
Detachering Interim
Cattepoelseweg 244
6815 CJ Arnhem

Upstream

Upstream is een ‘connected company‘ en werkt samen met klanten en een netwerk van online en digitale professionals in teamverband aan advies, strategie en projecten over digitale transformatie, digitalisering en digitaal klantcontact.
Social service monitoring Consultant Interim Learning management systeem Opleidingen
Computerweg 1
3821 AA Amersfoort

V4

V4 is een fullservice organisatie op het gebied van klantcontact. V4 biedt personele oplossingen (Interim en W&S) en begeleidt verbeter- en verandertrajecten. Ook brengt V4 kansen en besparingen voor in kaart d.m.v. de V4 KlantcontactScan en methodes als LEAN, AGILE, SCRUM en Harada. Vanuit Teamleidercoaching.nl verzorgen wij opleiding & events voor teamleiders en staf.
Coaching Consultant Interim Mysterie calls Mysterie visits Opleidingen
Bijsterhuizen 2104
6604 LG Wijchen

Salesupply

Sinds 2008 is Salesupply voor veel e-commerce bedrijven een partner op het gebied van logistiek fulfilment en customer care.
ACD (telefoniesysteem) Chat CRM E-mailsysteem IVR Managementrapportage Omnichannel QM Recording Thuiswerksysteem
Fortweg 9
3992 LX Houten

eelloo

Bij eelloo draait alles om mens en werk. We koppelen psychologie aan technologie en helpen organisaties mensgerichter te maken. Onze tools geven inzicht in talent in de hele employee journey:

• Gamebased Assessments
• Capaciteiten, persoonlijkheid, drijfveren, vaardigheden
• Agility
• Teamontwikkeling
Gamification HR-tooling Werving en selectie
Aert van Nesstraat 45
3012CA Rotterdam

FINTREX

FINTREX helpt bedrijven een voorsprong te behouden in klantcontact door: 1. Het leveren van klantcontact personeel 2. Het opleiden van klantcontact personeel 3. Sourcing oplossingen met totale ontzorging.
Detachering Opleidingen Werving en selectie
Call Now Button
Klantenservice Federatie
X