Diensten en producten leden

De Klantenservice Federatie helpt graag de klantcontactbranche bij het samenbrengen van vraag en aanbod. Op deze pagina vind je een overzicht van wat onze leden te bieden hebben op het gebied van producten en diensten voor HRM en technologie voor klantcontact. Maak gebruik van de filters en vindt de leverancier die jou verder kan helpen.

Filters
  • Categorie

  • Technologie

  • HRM

Filters
  • Categorie

  • Technologie

  • HRM

Vreeswijksestraatweg 22
3432 NA Nieuwegein

BRW Groep

BRW Groep staat als interim- en consultancybureau, organisaties met raad en daad bij in het verbeteren van telefonische bereikbaarheid, bereikbaarheid via digitale kanalen en / of verbetering van de servicebeleving.
Consultant Detachering Gamification Interim Learning management systeem Opleidingen Werving en selectie
Leeuwenbrug 91
7411 TH Deventer

Soleo

Soleo biedt optimaal klantcontact voor ieder moment in de customer lifecycle, zowel in de B2B als de B2C markt. Of het nu gaat om het aantrekken van nieuwe klanten, cross- en upsell bij bestaande klanten of het snel bieden van een goede oplossing bij vragen of klachten. Met onze gecombineerde inzet van mens en technologie realiseren we voor u de gewenste resultaten.

Chat Chatbot Dialer E-mailsysteem IVR Social service monitoring Detachering
Nieuw Loosdrechtsedijk 242B
1231 LG Loosdrecht

Steven Voorn – Vocim b.v.

Passie voor uw klanten! Steven Voorn Interim Management, Consultancy, Telecom Professional, Greenbelt, Lean, Six Sigma en contactcentermanagement.
Detachering Interim
Clarissenhof 13
4133 AB Vianen

Customer Contact Company

Customer Contact Company wil waarde creëren voor organisaties. We doen dat door medewerkers centraal te stellen. Organisaties die medewerkers de ruimte geven om hun werk met passie en vakmanschap te doen, bereiken een hogere kwaliteit tegen lagere kosten. De enige reden waarom wij geloven in wat we doen, is omdat wij dagelijks ervaren dat het werkt. Ook in ons eigen bedrijf.
Consultant Detachering Interim Opleidingen Werving en selectie
Jongkindt Coninckstraat 36H
2406 AP Alphen aan den Rijn

Wit Advies & Interim

Verandering begint met een ambitie. Mariëlle helpt je met het vaststellen van de ambitie, de bijbehorende doelen en met de realisatie.
Consultant Interim
Maanplein 20
2516 CK Den Haag

Content Guru

Content Guru is leverancier van het storm Cloud Contact Center-platform. Met storm is klantcommunicatie over alle kanalen (telefoon, sms, chat, social media, etc) heen te integreren met bestaande applicaties die in organisaties worden gebruikt (Workforcemanagement, CRM, financiële applicaties, etc)
ACD (telefoniesysteem) Chat Chatbot Co-browsing CRM CTI (Computer Telephony Interface) Dialer E-mailsysteem IVR Managementrapportage Omnichannel QM Recording Thuiswerksysteem WFM
Waalhaven O.z. 83L
3087 BM Rotterdam

Sound of Data

Sound of Data is specialist in inbound voicediensten en servicenummers. Wij zorgen dat calls wereldwijd op de juiste plek worden afgeleverd door uitgebreide routeringsopties en piekoplossingen.
Inbound voice diensten IVR Servicenummers
Wegenbouw 54
3991 NJ Houten

Uniekon

De jarenlange ervaring in klantcontact, opgedaan bij werkgevers sinds 1991 en opdrachtgevers wordt gecombineerd tot verhelderende inzichten en nieuwe creatieve mogelijkheden bij opdrachten. UNIEKON werkt zowel in opdracht van partners als direct voor eindopdrachtgevers.
Consultant Interim
Rivium Westlaan 1
2909 LD Capelle aan den IJssel

VANAD Group

Go digital, stay human! Door technologie en mensen slim te combineren voegen wij waarde toe in de Customer Experience van klanten van onze klanten. Wij digitaliseren waar klanten met een simpel antwoord mee geholpen zijn en maken echt het verschil in persoonlijk klantcontact. Onze mensen zijn het allerbelangrijkste in klantrelaties.
ACD (telefoniesysteem) Chat Chatbot Co-browsing CTI (Computer Telephony Interface) Dialer E-mailsysteem IVR Managementrapportage Omnichannel QM Recording Social service monitoring Thuiswerksysteem WFM Consultant Gamification Learning management systeem Opleidingen
Randstad 21 30
1314 BM Almere

Tracebuzz

Tracebuzz is een realtime webcareplatform voor innovatieve klantcontactkanalen. De technologie stuurt gesprekken automatisch naar de juiste medewerker op het juiste moment en het dashboard geeft een 360-graden beeld van de klant. Het weet wat er online speelt en verwerkt alle inzichten in overzichtelijke rapportages.
Chat Chatbot Managementrapportage Omnichannel Social service monitoring
Call Now Button
Klantenservice Federatie
X