Diensten en producten leden

De Klantenservice Federatie helpt graag de klantcontactbranche bij het samenbrengen van vraag en aanbod. Op deze pagina vind je een overzicht van wat onze leden te bieden hebben op het gebied van producten en diensten voor HRM en technologie voor klantcontact. Maak gebruik van de filters en vindt de leverancier die jou verder kan helpen.

Filters
  • Categorie

  • Technologie

  • HRM

Filters
  • Categorie

  • Technologie

  • HRM

Sitel

Sitel is een wereldwijde outsourcing partner voor customer experience management. Wij helpen bekende en minder bekende merken met het vergroten van hun merkloyaliteit. Met onze oplossingsmodellen bieden wij zowel kleine (overflow) oplossingen als grote campagneteams.
Chat Chatbot CRM Omnichannel Social service monitoring
Korte Hogendijk 2
1506 MA Zaandam

OBI4wan

OBI4wan is gespecialiseerd in oplossingen en services voor reputatiemanagement, actiegerichte inzichten uit data, customer experience, chatbots en artifical intelligence. Wij maken innovatieve technologie toegankelijk en bieden naast gebruiksvriendelijke tools ook uitgebreide services als onderzoek en data-analyse, strategieontwikkeling en training.
Chat Chatbot Omnichannel Social service monitoring
Maanlander 47
3824 MN Amersfoort

Polly.Help

Polly is een online servicemedewerker. Met Polly lever je hoogwaardige en consistente service aan klanten; of dat nu om een webshop, recruitmentbureau of een intern klantenserviceteam gaat.
Kennisbank
J.C. van Markenlaan 3
2285VL
Rijswijk

Reliante

Wij bieden een telefoonservice, een antwoordservice en een meldkamer op alle niveaus. Dat houdt in dat we berichten kunnen aannemen en doorgeven, maar ook dat we desgewenst op afstand in uw systemen kunnen werken en derde partijen kunnen inschakelen waar nodig.
Orfeoschouw 70
2726 JH
ZOETERMEER

Teleperformance

Teleperformance is wereldwijd marktleider in outsourcing van omnichannel klantcontact. Met de nieuwste technologieën en innovatieve oplossingen zoals: Chatbots, Speech Analytics, Instant Messaging en RPA ondersteunen zij met ruim 300.000 Teleperformers prominente merken over de hele wereld.
ACD (telefoniesysteem) Chat Chatbot Co-browsing CRM CTI (Computer Telephony Interface) Dialer E-mailsysteem IVR Managementrapportage Omnichannel QM Recording Social service monitoring Thuiswerksysteem WFM Consultant Gamification Learning management systeem Opleidingen Werving en selectie
Burgemeester Brokxlaan 12
5041 SB Tilburg

Flow.ai

Flow.ai is een platform om krachtige conversational AI in te richten door middel van een makkelijke interface gekoppeld aan cutting edge machine learning technologie. Flow.ai ondersteunt multichannel chatbots en voice apps en biedt handige content management en handoff naar medewerkers.
Chat Chatbot CRM Omnichannel Consultant
Phoenixstraat 58
2611 AM Delft

Insocial

Met de feedback oplossingen van insocial meet je alle interactiemomenten tussen de klant en jouw organisatie, zet je deze inzichten om in acties en verzamel je reviews die je kunt inzetten als sociaal bewijs. Zo kun je jouw product of dienst optimaliseren op basis van wat jouw klanten vinden en de overall performance van je bedrijf verbeteren.
Managementrapportage Omnichannel
Maanplein 20
2516 CK Den Haag

Content Guru

Content Guru is leverancier van het storm Cloud Contact Center-platform. Met storm is klantcommunicatie over alle kanalen (telefoon, sms, chat, social media, etc) heen te integreren met bestaande applicaties die in organisaties worden gebruikt (Workforcemanagement, CRM, financiële applicaties, etc)
ACD (telefoniesysteem) Chat Chatbot Co-browsing CRM CTI (Computer Telephony Interface) Dialer E-mailsysteem IVR Managementrapportage Omnichannel QM Recording Thuiswerksysteem WFM
Vreeswijksestraatweg 22
3432 NA Nieuwegein

BRW Groep

BRW Groep staat als interim- en consultancybureau, organisaties met raad en daad bij in het verbeteren van telefonische bereikbaarheid, bereikbaarheid via digitale kanalen en / of verbetering van de servicebeleving.
Consultant Detachering Gamification Interim Learning management systeem Opleidingen Werving en selectie
Vondellaan 2 - Ruimte 60
3521 GD Utrecht

Conversationals

Conversationals is het eerste bedrijf dat zich specialiseert in het slim en effectief inzetten van dialooggestuurde interacties. Het bestaat uit twee onderdelen: Conversationals Consultancy, dat zich richt op advies, implementatie en optimalisatie van chat- en chatbots, en Conversationals Development, dat zorgt voor maatwerk front-end oplossingen zodat chat-technologie maximaal kan worden benut.
Chat Chatbot Consultant
Call Now Button
Klantenservice Federatie
X