Diensten en producten leden

De Klantenservice Federatie helpt graag de klantcontactbranche bij het samenbrengen van vraag en aanbod. Op deze pagina vind je een overzicht van wat onze leden te bieden hebben op het gebied van producten en diensten voor HRM en technologie voor klantcontact. Maak gebruik van de filters en vindt de leverancier die jou verder kan helpen.

Filters
  • Categorie

  • Technologie

  • HRM

Filters
  • Categorie

  • Technologie

  • HRM

Fortweg 9
3992 LX Houten

eelloo

Bij eelloo draait alles om mens en werk. We koppelen psychologie aan technologie en helpen organisaties mensgerichter te maken. Onze tools geven inzicht in talent in de hele employee journey:

• Gamebased Assessments
• Capaciteiten, persoonlijkheid, drijfveren, vaardigheden
• Agility
• Teamontwikkeling
Gamification HR-tooling Werving en selectie
Alte Jacobstrasse 85/86
10179 Berlijn

Freshworks

Chat Chatbot Co-browsing CRM Managementrapportage Omnichannel Social service monitoring
Lange Dreef 15
4131 NJ Vianen

Frontline

Frontline is expert in innovatieve klantcontactoplossingen. We creëren toegevoegde waarde en verbeteren de klantbeleving voor organisaties. De verschillende oplossingen en diensten geven invulling aan de volledige customer journey voor klanten. Hierdoor werken organisaties efficiënter, dalen de kosten en stijgt de klant- en medewerker tevredenheid. Dialer, E-mailsysteem, Thuiswerksysteem, Co-brows
ACD (telefoniesysteem) Chat Chatbot Co-browsing CTI (Computer Telephony Interface) Dialer E-mailsysteem Managementrapportage Omnichannel QM Recording Social service monitoring Thuiswerksysteem WFM
Concertgebouwplein 3
1071 LL Amsterdam

Gi Group

Gi Group is één van ’s werelds grootste spelers als het gaat om HR-dienstverlening. Met meer dan 500 kantoren, 150 onsites (bij de klant op locatie) en 2.750 collega’s wereldwijd, kunnen wij wereldwijde oplossingen bieden zoals bijvoorbeeld uitzenden, Master Vendor Solutions en Werving & Selectie.
Detachering Werving en selectie
Peter van den Breemerweg 1c
3768 MP Soest

HDLG Groep

HDLG staat voor Het Doen Laten Gebeuren. Met het invoeren van talentmanagement bij organisaties realiseert HDLG betrokken medewerkers die een maximale bijdrage leveren aan het behalen van de doelstellingen. HDLG brengt de talenten van alle medewerkers in beeld en geeft inzicht hoe deze slim ingezet kunnen worden om uw strategie te laten werken. Dit leidt tot meer loyaliteit en meer resultaat.
Consultant Detachering HR-tooling Interim Opleidingen Werving en selectie
Van Der Heimstraat 68A
2582 SB Den Haag

Hofstad Search

In 2002 opgericht door Pia en Peter de Wijer, vanuit hun passie voor perfect high end matching en recruitment binnen klantcontact branche.
• Werving, selectie & (executive) search van management en staf (vast en interim)
• Career- en onboarding coaching
• Passie, discretie en diepgaande kennis van arbeidsmarkt en klantcontactbranche
• Ons doel: happy opdrachtgevers en kandidaten
Interim Werving en selectie
Phoenixstraat 58
2611 AM Delft

InSocial

InSocial is een feedbackplatform waarmee je op alle touchpoints in de klantreis feedback van jouw klanten kunt ophalen. Tegelijk verzamel je reviews die je kunt inzetten als sociaal bewijs. Zo kun je jouw product of dienst optimaliseren op basis van wat jouw klanten vinden, jouw online sales funnel boosten en de overall performance van je bedrijf verbeteren.
Managementrapportage Omnichannel
Arena Boulevard 61-75
1101 DL Amsterdam

IPG Nederland

IPG Nederland heeft een uitgebreide ervaring in het verlenen van telefonische, e-mail en webchat ondersteuning op diverse werkgebieden. Dagelijks staat een team van ervaren klantenservice-, sales- en technische helpdesk medewerkers met het IPG-DNA voor u en uw klanten klaar, met als doel om hen tevreden te laten zijn!
Chat Chatbot IVR Omnichannel QM Recording
Kromme Schaft 3
3991 AR Houten

KPN Zakelijk

KPN ondersteunt met analyse van klantreisen tot en met telefonie, servicenummers, omnichannel (cloud) contact centers en WorkForce Optimization. Wij hebben ruime ervaring met de integratie van bestaande systemen van onze klanten met een complete customer experience suite om het klantcontact optimaal in te richten.
ACD (telefoniesysteem) Chat Chatbot CRM CTI (Computer Telephony Interface) Dialer E-mailsysteem IVR Managementrapportage Omnichannel WFM Consultant
Wibautstraat 137c-2
1097DN Amsterdam

LINQ

LINQ is een studentenuitzendbureau gebaseerd op haar community. Gebruikmakend van haar netwerk verbindt LINQ studenten aan haar opdrachtgevers.
Werving en selectie
Klantenservice Federatie
X