Diensten en producten leden

De Klantenservice Federatie helpt graag de klantcontactbranche bij het samenbrengen van vraag en aanbod. Op deze pagina vind je een overzicht van wat onze leden te bieden hebben op het gebied van producten en diensten voor HRM en technologie voor klantcontact. Maak gebruik van de filters en vindt de leverancier die jou verder kan helpen.

Filters
  • Categorie

  • Technologie

  • HRM

Filters
  • Categorie

  • Technologie

  • HRM

Leeuwenbrug 91
7411 TH Deventer

Soleo

Soleo biedt optimaal klantcontact voor ieder moment in de customer lifecycle, zowel in de B2B als de B2C markt. Of het nu gaat om het aantrekken van nieuwe klanten, cross- en upsell bij bestaande klanten of het snel bieden van een goede oplossing bij vragen of klachten. Met onze gecombineerde inzet van mens en technologie realiseren we voor u de gewenste resultaten.

Chat Chatbot Dialer E-mailsysteem IVR Social service monitoring Detachering
Phoenixstraat 58
2611 AM Delft

Insocial

Met de feedback oplossingen van insocial meet je alle interactiemomenten tussen de klant en jouw organisatie, zet je deze inzichten om in acties en verzamel je reviews die je kunt inzetten als sociaal bewijs. Zo kun je jouw product of dienst optimaliseren op basis van wat jouw klanten vinden en de overall performance van je bedrijf verbeteren.
Managementrapportage Omnichannel
Cattepoelseweg 244
6815 CJ Arnhem

Upstream

Upstream is een ‘connected company‘ en werkt samen met klanten en een netwerk van online en digitale professionals in teamverband aan advies, strategie en projecten over digitale transformatie, digitalisering en digitaal klantcontact.
Social service monitoring Consultant Interim Learning management systeem Opleidingen
Alte Jacobstrasse 85/86
10179 Berlijn

Freshworks

Chat Chatbot Co-browsing CRM Managementrapportage Omnichannel Social service monitoring
Fortweg 9
3992 LX Houten

eelloo

Bij eelloo draait alles om mens en werk. We koppelen psychologie aan technologie en helpen organisaties mensgerichter te maken. Onze tools geven inzicht in talent in de hele employee journey:

• Gamebased Assessments
• Capaciteiten, persoonlijkheid, drijfveren, vaardigheden
• Agility
• Teamontwikkeling
Gamification HR-tooling Werving en selectie
Vasteland 74
3011 BN Rotterdam

Merkle

Merkle is een fullservice omnichannel marketing agency. Wij helpen bedrijven om de maximale waarde uit klantcontact te halen.
Chatbot CRM E-mailsysteem Managementrapportage Omnichannel Consultant Detachering

Inspire Sourcing Solutions

Inspire is specialist in sourcing oplossingen voor de klantcontactsector: het werven, opleiden en flexibel detacheren van klantcontactmedewerkers en staf, tot het strategisch adviseren hoe klantcontactomgevingen bestuurd moeten worden. Het neemt de gehele dienstverlening of delen daarvan over, zodat opdrachtgevers zich kunnen richten op hun kernactiviteiten.
WFM Consultant Detachering Interim Learning management systeem Opleidingen Werving en selectie
Waalhaven O.z. 83L
3087 BM Rotterdam

Sound of Data

Sound of Data is specialist in inbound voicediensten en servicenummers. Wij zorgen dat calls wereldwijd op de juiste plek worden afgeleverd door uitgebreide routeringsopties en piekoplossingen.
Inbound voice diensten IVR Servicenummers
Reykjavikplein 1
3543 KA Utrecht

Odigo

Odigo, a Campgemini brand, helps large organisations to connect with individuals through cloud-based omnichannel contact centre solutions.
ACD (telefoniesysteem) Chat Chatbot CTI (Computer Telephony Interface) Dialer E-mailsysteem IVR Omnichannel QM Recording Thuiswerksysteem WFM
Peter van den Breemerweg 1c
3768 MP Soest

HDLG Groep

HDLG staat voor Het Doen Laten Gebeuren. Met het invoeren van talentmanagement bij organisaties realiseert HDLG betrokken medewerkers die een maximale bijdrage leveren aan het behalen van de doelstellingen. HDLG brengt de talenten van alle medewerkers in beeld en geeft inzicht hoe deze slim ingezet kunnen worden om uw strategie te laten werken. Dit leidt tot meer loyaliteit en meer resultaat.
Consultant Detachering HR-tooling Interim Opleidingen Werving en selectie
Call Now Button
Klantenservice Federatie
X