Diensten en producten leden

De Klantenservice Federatie helpt graag de klantcontactbranche bij het samenbrengen van vraag en aanbod. Op deze pagina vind je een overzicht van wat onze leden te bieden hebben op het gebied van producten en diensten voor HRM en technologie voor klantcontact. Maak gebruik van de filters en vindt de leverancier die jou verder kan helpen.

Filters
  • Categorie

  • Technologie

  • HRM

Filters
  • Categorie

  • Technologie

  • HRM

Vondellaan 2 - Ruimte 60
3521 GD Utrecht

Conversationals

Conversationals is het eerste bedrijf dat zich specialiseert in het slim en effectief inzetten van dialooggestuurde interacties. Het bestaat uit twee onderdelen: Conversationals Consultancy, dat zich richt op advies, implementatie en optimalisatie van chat- en chatbots, en Conversationals Development, dat zorgt voor maatwerk front-end oplossingen zodat chat-technologie maximaal kan worden benut.
Chat Chatbot Consultant
Gooimeer 6-02
1411 DD
Naarden

Genesys

Wereldwijd leider in innovatieve oplossingen voor cloud customer experience en contact centers. Pionier met Experiences as a Service zodat organisaties van iedere omvang echte personalisatie kunnen bieden.
Chat Dialer Managementrapportage Omnichannel QM Social service monitoring Thuiswerksysteem WFM
Hoorn 131
2404 HH Alphen a/d Rijn

M+ Group

M+ biedt oplossingen voor klantcontactvraagstukken via kanalen als telefonie, e-mail, chat en social, voor zowel WFT als non WFT-uitdagingen. Ook optimaliseert M+ service, klantloyaliteit en conversie. Met IT specialisten bedenkt, ontwikkeld en optimaliseerd M+ innovatieve softwareoplossingen en onzorgt het organisaties door het bewaken van processen, solide hosting en uptime monitoring.
Chat E-mailsysteem Omnichannel Social service monitoring
Colosseum 42
7521 PT Enschede

Telecats

Telecats biedt klantcontactoplossingen waarmee klanten geïdentificeerd en vragen geclassificeerd worden met behulp van spraakherkenning. Gesprekken worden afgehandeld via selfservice of gerouteerd naar de juiste medewerker die meteen ziet of de klant al eerder contact heeft gehad en waarover.
ACD (telefoniesysteem) CTI (Computer Telephony Interface) E-mailsysteem IVR Managementrapportage Omnichannel QM Recording Speech Analytics Spraaktechnologie
Diemermere 15
1112 TC Diemen

Randstad Nederland

Randstad Callflex verzorgt voor u de werving en selectie van klantcontactmedewerkers richting een vaste of flexibele baan. Naast klantcontactmedewerkers bemiddelen we ook professionals in de contactcenter branche, denk hierbij aan teamleiders, workforcemanagers of planners.
Consultant Detachering Opleidingen Uitzendkrachten Werving en selectie
Alte Jacobstrasse 85/86
10179 Berlijn

Freshworks

Chat Chatbot Co-browsing CRM Managementrapportage Omnichannel Social service monitoring
Orfeoschouw 70
2726 JH
ZOETERMEER

Teleperformance

Teleperformance is wereldwijd marktleider in outsourcing van omnichannel klantcontact. Met de nieuwste technologieën en innovatieve oplossingen zoals: Chatbots, Speech Analytics, Instant Messaging en RPA ondersteunen zij met ruim 300.000 Teleperformers prominente merken over de hele wereld.
ACD (telefoniesysteem) Chat Chatbot Co-browsing CRM CTI (Computer Telephony Interface) Dialer E-mailsysteem IVR Managementrapportage Omnichannel QM Recording Social service monitoring Thuiswerksysteem WFM Consultant Gamification Learning management systeem Opleidingen Werving en selectie

Young Capital

Gewoon doen, dat kenmerkt ons bedrijf nog steeds. Dankzij deze mentaliteit groeide StudentenWerk uit tot YoungCapital: een recruitmentbureau met meer dan 16.000 kandidaten per dag aan het werk. We hebben de grootste jongerendatabase van Europa en zijn goed vindbaar. Wekelijks werken er ruim 5.000 YoungCapital-uitzendkrachten in de klantencontactbranche.
Detachering Learning management systeem Opleidingen Werving en selectie
Kralingseweg 233-235
3062 CE Rotterdam

EvolveIP

Met 30 jaar ervaring is EvolveIP (voorheen Mtel) uw gesprekspartner voor bedrijfszekere en toekomstgerichte communicatie oplossingen in de Cloud.
ACD (telefoniesysteem) Chat Co-browsing CTI (Computer Telephony Interface) Dialer E-mailsysteem IVR Managementrapportage Omnichannel QM Recording Thuiswerksysteem Consultant
Hoge Traan 22c
9351 VV Leek

Spril

Spril adviseert en ondersteunt bedrijven en organisaties op het gebied van Workforce Management en Personeelsplanning. Wij adviseren, leveren tijdelijk hulp, werven & selecteren vast personeel en leiden vakmensen op.
WFM Consultant Detachering Interim Opleidingen Werving en selectie
Call Now Button
Klantenservice Federatie
X