Diensten en producten leden

De Klantenservice Federatie helpt graag de klantcontactbranche bij het samenbrengen van vraag en aanbod. Op deze pagina vind je een overzicht van wat onze leden te bieden hebben op het gebied van producten en diensten voor HRM en technologie voor klantcontact. Maak gebruik van de filters en vindt de leverancier die jou verder kan helpen.

Filters
  • Categorie

  • Technologie

  • HRM

Filters
  • Categorie

  • Technologie

  • HRM

Nieuw Loosdrechtsedijk 242B
1231 LG Loosdrecht

Steven Voorn – Vocim b.v.

Passie voor uw klanten! Steven Voorn Interim Management, Consultancy, Telecom Professional, Greenbelt, Lean, Six Sigma en contactcentermanagement.
Detachering Interim
Laan van Vollenhove 3041
3706 AL Zeist

Planners.nu

Planners.nu is partner op het gebied van WFM in klantcontactomgevingen. Wij werken met een hecht en gepassioneerd team, bemiddelen professionals naar een passende baan of opdracht en helpen opdrachtgevers bij het inrichten, optimaliseren en laten excelleren van WFM. We leggen verbindingen binnen ons netwerk om duurzame samenwerkingen te creëren.
Consultant Detachering HR-tooling Interim Werving en selectie
Rue du Progres 13
7503 Doornik

MyQM

MyQM is een Saas-platform waarmee organisaties de kwaliteit van hun klantcontactcenter kunnen meten en sturen. Door klantfeedback en kunstmatige intelligentie te integreren in quality monitoring bieden we een 360°-beeld van geleverde en waargenomen kwaliteit in één tool. U evalueert, analyseert en coacht uw medewerkers om ze daarmee continu te ontwikkelen in een proces van kwaliteitsverbetering.
QM Consultant Opleidingen
Vreeswijksestraatweg 22
3432 NA Nieuwegein

BRW Groep

BRW Groep staat als interim- en consultancybureau, organisaties met raad en daad bij in het verbeteren van telefonische bereikbaarheid, bereikbaarheid via digitale kanalen en / of verbetering van de servicebeleving.
Consultant Detachering Gamification Interim Learning management systeem Opleidingen Werving en selectie
Laan van Vollenhove 3041
3706 AL Zeist

Teamleiders.nu

Als Teamleiders.nl hebben we één missie: leidinggevenden in klantcontact matchen met interessante vacatures:
•Tijdelijke inzet van coaches, supervisors, teamleiders, teammanagers, contactcenter managers, operations managers & allround klantcontact specialisten •Werving en selectie; wij verzorgen de gehele wervingsprocedure tot en met de start

Opleidingen, Werving en selectie, Interim, Detachering
Consultant Detachering Interim Opleidingen Werving en selectie
Paasheuvelweg 1
1213 SJ Amsterdam

SmartCenter

SmartCenter helpt organisaties met het meetbaar verbeteren van klantcontact. Met flexibel inzetbare klantenteams en innovatieve klantcontactoplossingen (SaaS) werken wij op locatie van de klant. Wij digitaliseren klantcontact, waar het kan, met als doel om klanten en medewerkers ambassadeurs te maken, klantwaarde te verhogen en operationele kosten te verlagen.
ACD (telefoniesysteem) Chat Chatbot CRM CTI (Computer Telephony Interface) Dialer E-mailsysteem IVR Managementrapportage Omnichannel QM Recording Social service monitoring WFM Coaching Detachering Gamification HR-tooling Interim Learning management systeem Opleidingen Werving en selectie
Jongkindt Coninckstraat 36H
2406 AP Alphen aan den Rijn

Wit Advies & Interim

Verandering begint met een ambitie. Mariëlle helpt je met het vaststellen van de ambitie, de bijbehorende doelen en met de realisatie.
Consultant Interim
Burgemeester Brokxlaan 12
5041 SB Tilburg

Flow.ai

Flow.ai is een platform om krachtige conversational AI in te richten door middel van een makkelijke interface gekoppeld aan cutting edge machine learning technologie. Flow.ai ondersteunt multichannel chatbots en voice apps en biedt handige content management en handoff naar medewerkers.
Chat Chatbot CRM Omnichannel Consultant
Coltbaan 23
3439 NG Nieuwegein

Pegamento

Pegamento is specialist op het gebied van Robotic Process Automation (RPA) en biedt contextueel intelligente producten en oplossingen die medewerkers ondersteunen bij hun dagelijkse werkzaamheden. Daarnaast is Pegamento leverancier van de sociale verbindingsapp Apptime, kennisbank Britannica en omnichannel klantcontactplatform Cloud Contact.
ACD (telefoniesysteem) Chat Chatbot Co-browsing CRM CTI (Computer Telephony Interface) IVR Managementrapportage Omnichannel QM Recording Thuiswerksysteem WFM
Computerweg 1
3821 AA Amersfoort

V4

V4 is een fullservice organisatie op het gebied van klantcontact. V4 biedt personele oplossingen (Interim en W&S) en begeleidt verbeter- en verandertrajecten. Ook brengt V4 kansen en besparingen voor in kaart d.m.v. de V4 KlantcontactScan en methodes als LEAN, AGILE, SCRUM en Harada. Vanuit Teamleidercoaching.nl verzorgen wij opleiding & events voor teamleiders en staf.
Coaching Consultant Interim Mysterie calls Mysterie visits Opleidingen
Call Now Button
Klantenservice Federatie
X