Diensten en producten leden

De Klantenservice Federatie helpt graag de klantcontactbranche bij het samenbrengen van vraag en aanbod. Op deze pagina vind je een overzicht van wat onze leden te bieden hebben op het gebied van producten en diensten voor HRM en technologie voor klantcontact. Maak gebruik van de filters en vindt de leverancier die jou verder kan helpen.

Filters
  • Categorie

  • Technologie

  • HRM

Filters
  • Categorie

  • Technologie

  • HRM

Veemweg 23/25
3771 MT Barneveld

Dimension Data

We helpen u met het optimaliseren van uw digitale transformatie door middel van onze strategische partnerships en onze expertise. Wij zijn wereldwijd direct aanwezig in 49 landen en via onze partners kunnen we onze diensten in nog eens 103 landen aanbieden.
ACD (telefoniesysteem) Chat Chatbot Co-browsing CTI (Computer Telephony Interface) Dialer E-mailsysteem IVR Managementrapportage Omnichannel QM Recording Social service monitoring Thuiswerksysteem WFM Consultant Detachering
Maanlander 47
3824 MN Amersfoort

Polly.Help

Polly is een online servicemedewerker. Met Polly lever je hoogwaardige en consistente service aan klanten; of dat nu om een webshop, recruitmentbureau of een intern klantenserviceteam gaat.
Kennisbank
Cattepoelseweg 244
6815 CJ Arnhem

Upstream

Upstream is een ‘connected company‘ en werkt samen met klanten en een netwerk van online en digitale professionals in teamverband aan advies, strategie en projecten over digitale transformatie, digitalisering en digitaal klantcontact.
Social service monitoring Consultant Interim Learning management systeem Opleidingen
Eisenhowerlaan 140
2517 KN Den Haag

Olympia

Olympia biedt dagelijks werk van betekenis aan ruim 10.000 mensen. In een arbeidsmarkt die voortdurend verandert, zijn wij de gesprekspartner voor mensen en bedrijven die zich willen ontwikkelen. Met ruim 130 vestigingen en 700 medewerkers is Olympia aanwezig om bedrijven en mensen met elkaar te verbinden.
Detachering Gamification Opleidingen Uitzendkrachten Werving en selectie
Wibautstraat 137c-2
1097DN Amsterdam

LINQ

LINQ is een studentenuitzendbureau gebaseerd op haar community. Gebruikmakend van haar netwerk verbindt LINQ studenten aan haar opdrachtgevers.
Werving en selectie
Leeuwenbrug 91
7411 TH Deventer

Soleo

Soleo biedt optimaal klantcontact voor ieder moment in de customer lifecycle, zowel in de B2B als de B2C markt. Of het nu gaat om het aantrekken van nieuwe klanten, cross- en upsell bij bestaande klanten of het snel bieden van een goede oplossing bij vragen of klachten. Met onze gecombineerde inzet van mens en technologie realiseren we voor u de gewenste resultaten.

Chat Chatbot Dialer E-mailsysteem IVR Social service monitoring Detachering
Randstad 21 30
1314 BM Almere

Tracebuzz

Tracebuzz is een realtime webcareplatform voor innovatieve klantcontactkanalen. De technologie stuurt gesprekken automatisch naar de juiste medewerker op het juiste moment en het dashboard geeft een 360-graden beeld van de klant. Het weet wat er online speelt en verwerkt alle inzichten in overzichtelijke rapportages.
Chat Chatbot Managementrapportage Omnichannel Social service monitoring
Wegenbouw 54
3991 NJ Houten

Uniekon

De jarenlange ervaring in klantcontact, opgedaan bij werkgevers sinds 1991 en opdrachtgevers wordt gecombineerd tot verhelderende inzichten en nieuwe creatieve mogelijkheden bij opdrachten. UNIEKON werkt zowel in opdracht van partners als direct voor eindopdrachtgevers.
Consultant Interim
Peter van den Breemerweg 1c
3768 MP Soest

HDLG Groep

HDLG staat voor Het Doen Laten Gebeuren. Met het invoeren van talentmanagement bij organisaties realiseert HDLG betrokken medewerkers die een maximale bijdrage leveren aan het behalen van de doelstellingen. HDLG brengt de talenten van alle medewerkers in beeld en geeft inzicht hoe deze slim ingezet kunnen worden om uw strategie te laten werken. Dit leidt tot meer loyaliteit en meer resultaat.
Consultant Detachering HR-tooling Interim Opleidingen Werving en selectie
Maanlander 47
3824 MN Amersfoort

Headstart

Wij zijn Headstart. A.I. experts met veel ervaring binnen contactcenters. A.I. biedt diverse mogelijkheden om betere service te verlenen tegen lagere kosten. Maar waar te beginnen? En hoe kom je van pilot naar een schaalbare oplossing? Ons A.I. Accelerator programma stelt u in staat om in korte tijd, kansen om te zetten in oplossingen, die direct waarde opleveren voor u en de klant.
CRM Managementrapportage Social service monitoring WFM Consultant Detachering Interim
Klantenservice Federatie
X