Diensten en producten leden

De Klantenservice Federatie helpt graag de klantcontactbranche bij het samenbrengen van vraag en aanbod. Op deze pagina vind je een overzicht van wat onze leden te bieden hebben op het gebied van producten en diensten voor HRM en technologie voor klantcontact. Maak gebruik van de filters en vindt de leverancier die jou verder kan helpen.

Filters
  • Categorie

  • Technologie

  • HRM

Filters
  • Categorie

  • Technologie

  • HRM

Amersfoortsestraat 28/28a
3821 CB Amersfoort

Webhelp

Webhelp is marktleider in Nederland en samen met Webhelp Enterprise, Netino en Telecats realiseren we de beste Customer Experiences. In Nederland en Suriname werken ruim 4.000 adviseurs voor toonaangevende merken waar we trots op zijn. Wereldwijd is Webhelp actief in 35 landen met zo’n 60.000 medewerkers.
Chat E-mailsysteem IVR Managementrapportage Omnichannel QM Social service monitoring Thuiswerksysteem WFM
Arena Boulevard 61-75
1101 DL Amsterdam

IPG Nederland

IPG Nederland heeft een uitgebreide ervaring in het verlenen van telefonische, e-mail en webchat ondersteuning op diverse werkgebieden. Dagelijks staat een team van ervaren klantenservice-, sales- en technische helpdesk medewerkers met het IPG-DNA voor u en uw klanten klaar, met als doel om hen tevreden te laten zijn!
Chat Chatbot IVR Omnichannel QM Recording
Govert Flincklaan 20
1213 EP Hilversum

Byteleaders

Wij bouwen externe klantenservice teams, die werken aan de zakelijke doelen van webwinkels en ICT-bedrijven. Wij ontzorgen deze ondernemers en verzorgen winstgevend écht menselijk klantcontact.
Chat CRM CTI (Computer Telephony Interface) E-mailsysteem Omnichannel Consultant Werving en selectie
Rivium Westlaan 1
2909 LD Capelle aan den IJssel

VANAD Group

Go digital, stay human! Door technologie en mensen slim te combineren voegen wij waarde toe in de Customer Experience van klanten van onze klanten. Wij digitaliseren waar klanten met een simpel antwoord mee geholpen zijn en maken echt het verschil in persoonlijk klantcontact. Onze mensen zijn het allerbelangrijkste in klantrelaties.
ACD (telefoniesysteem) Chat Chatbot Co-browsing CTI (Computer Telephony Interface) Dialer E-mailsysteem IVR Managementrapportage Omnichannel QM Recording Social service monitoring Thuiswerksysteem WFM Consultant Gamification Learning management systeem Opleidingen
Bijsterhuizen 2104
6604 LG Wijchen

Salesupply

Sinds 2008 is Salesupply voor veel e-commerce bedrijven een partner op het gebied van logistiek fulfilment en customer care.
ACD (telefoniesysteem) Chat CRM E-mailsysteem IVR Managementrapportage Omnichannel QM Recording Thuiswerksysteem
Dukaat 17
8305 BC
Emmeloord

Custom Connect

Custom Connect is uw allround business partner voor het uitbesteden van bestaande processen. Wij kunnen door onze global footprint wereldwijde dekking leveren en middels onze offshore locaties in o.a. Surinam,Marokko en Zuid Afrika uw dienstverlening uitvoeren.
ACD (telefoniesysteem) Chat CRM CTI (Computer Telephony Interface) Dialer IVR Managementrapportage QM Recording Social service monitoring Thuiswerksysteem WFM Consultant Detachering HR-tooling Interim Opleidingen Werving en selectie
Aert van Nesstraat 45
3012 CA
Rotterdam

Yource

Wij zijn Yource en wij zijn marktleider in klantcontact in de Benelux. Bij Yource kun je terecht voor uitzenden, outsourcen en insourcen van je klantcontact. Ook op onze near- en offshoring locaties.
Detachering Insourcing Opleidingen Outsourcing Uitzendkrachten Werving en selectie
Leeuwenbrug 91
7411 TH Deventer

Soleo

Soleo biedt optimaal klantcontact voor ieder moment in de customer lifecycle, zowel in de B2B als de B2C markt. Of het nu gaat om het aantrekken van nieuwe klanten, cross- en upsell bij bestaande klanten of het snel bieden van een goede oplossing bij vragen of klachten. Met onze gecombineerde inzet van mens en technologie realiseren we voor u de gewenste resultaten.

Chat Chatbot Dialer E-mailsysteem IVR Social service monitoring Detachering
Orfeoschouw 70
2726 JH
ZOETERMEER

Teleperformance

Teleperformance is wereldwijd marktleider in outsourcing van omnichannel klantcontact. Met de nieuwste technologieën en innovatieve oplossingen zoals: Chatbots, Speech Analytics, Instant Messaging en RPA ondersteunen zij met ruim 300.000 Teleperformers prominente merken over de hele wereld.
ACD (telefoniesysteem) Chat Chatbot Co-browsing CRM CTI (Computer Telephony Interface) Dialer E-mailsysteem IVR Managementrapportage Omnichannel QM Recording Social service monitoring Thuiswerksysteem WFM Consultant Gamification Learning management systeem Opleidingen Werving en selectie
Stationsstraat 20
5038 ED Tilburg

Conduent

Conduent delivers mission-critical services and solutions on behalf of businesses and governments – creating exceptional outcomes for its clients and the millions of people who count on them.
ACD (telefoniesysteem) Chat Chatbot Co-browsing CRM CTI (Computer Telephony Interface) Dialer E-mailsysteem IVR Managementrapportage Omnichannel QM Recording Thuiswerksysteem WFM Consultant Gamification HR-tooling Learning management systeem Opleidingen Werving en selectie
Call Now Button
Klantenservice Federatie
X