
Koramic2Engage
Loyalty & Retentie |Sales | Multichannel | Dataverzameling en analyse | Insourcing | Nearshoring | Offshoring
Wij zijn aangesloten bij de KSF, omdat...
wij willen bijdragen aan de kwaliteit en de evolutie van klantcontact. Wij geloven dat elk contactmoment een opportuniteit is en via KSF kunnen we onze kennis delen, in contact staan met branchegenoten, met elkaar verbinden, van elkaar leren en zetten we zo samen een stap richting een nog kwalitatiever en menselijker klantcontact.
Over ons
Koramic2Engage is de Benelux expert inzake klantcontact. Met meer dan 30 jaar ervaring biedt de groep (IPG, Call-IT, In2com & ContactExpert) een uitstekend aanbod van klantcontactoplossingen. Dit gebeurt door een ideale combinatie van menselijke overtuigingskracht en technologische innovatie. Op deze manier is Koramic2Engage in staat om haar opdrachtgevers te ondersteunen bij het realiseren van de juiste klantverwachtingen en tevens de klantbeleving naar een hoger niveau te tillen.
Onze visie
- Wij zetten ons in voor uw toekomst.
- Wij verbinden projecten met mensen (resultaten).
- Wij zorgen ervoor dat uw klant betrokken is.
Onze missie
Klantervaring staat meer dan ooit centraal. En in een omgeving die steeds verder digitaliseert, is elk contactmoment van groot belang. Dit geldt zowel voor uw organisatie als voor de eindklant. Bovendien is geen behoefte hetzelfde, daarom kiest Koramic2Engage steevast voor een gepersonaliseerde aanpak op maat van uw organisatie en uw klanten.
Dankzij onze jarenlange expertise helpen wij onze opdrachtgevers bij het bepalen van de meest ideale samenwerking om zo het beste resultaat voor hun eindklanten te behalen. Haar brede scala aan technologische middelen, geautomatiseerde processen en data-analyse mogelijkheden, versterkt door de gedeelde groepskennis en de voortdurende inzet van haar opgeleide medewerkers, stelt Koramic2Engage in staat te blijven investeren in technologische trends en evoluties zonder afbreuk te doen aan de garantie van een kwalitatief, integer en bovenal menselijk contactmoment.
Locatie Nederland: Amsterdam, Capelle aan den IJssel, Eindhoven & Weert Belgie: Oostende, Antwerpen, Diegem, Hasselt, Leuven & Luik. Marokko: Rabat
Producten/ diensten
- Klantendienst
- Technische ondersteuning
- Afsprakenplanning
- klantenacquisitie
- Winback
- Loyalty & Retentie
- Sales
- Chat
- Social media
- Automatie
- Self-service
- 24/7
- B2C/B2B
- Multichannel
- Dataverzameling en analyse
- IVR
- Artificiele intelligentie
- SMS
- RPA
- Insourcing
- Nearshoring
- Offshoring
Contact
www.koramic2Engage.com
tel. +31 (0)495 547700
info@koramic2engage.com