Shared Service Center DJI | Lid klantenservice Federatie
Shared Service Center DJI klantencontact verbeteren

Shared Service Center DJI

Facilitair | Financiën | Human Resource | Inkoop | Competence Center

We zijn aangesloten bij de Klantenservice Federatie om onze vakkennis actueel te houden en te leren over nieuwe innovaties op het gebied van klantcontact. We krijgen door ons lidmaatschap de kans om onze kennis met andere organisaties te delen, maar ook nieuwe kennis op te doen. Dit gebeurt bijvoorbeeld bij de maandelijkse online bijeenkomsten die georganiseerd worden. Hier gaat het over relevantie thema’s zoals datagericht werken, het verbeteren van de dienstverlening en klantcommunicatie. Het jaarlijks hoogtepunt is voor ons het KSF Jaarcongres waar we onze vakgenoten mogen ontmoeten en op de hoogte blijven van de laatste ontwikkelingen in ons vakgebied.

Als Shared Service Center DJI (SSC DJI) ondersteunen we overheidsorganisaties in hun bedrijfsvoering. We zijn een full-service organisatie met producten en diensten op het gebied van inkoop, financiën, HRM, facilitair en project- & programmamanagement. We kennen de markt en zijn al meer dan 15 jaar een betrouwbare en deskundige partner voor onze klanten.

Met ruim 1.000 collega’s zorgen we dat onze 13.000 klanten hun belangrijke werk kunnen doen. Dit doen we door mee te denken met de klant en altijd te zoeken naar mogelijkheden om te groeien, te ontwikkelen en te innoveren. Wij bouwen mee aan hun betekenis voor de samenleving.

We hebben een stevige basis, maar we blijven ontwikkelen, innoveren en meegroeien met onze afnemers. Dit én de vele en snel opeenvolgende ontwikkelingen die spelen in ons werkveld, maken SSC tot een dynamische omgeving.

Het Klanten Contact Centrum (KCC) is een flexibel en innovatief team binnen het SSC. Het KCC werkt voor heel SSC en is de ingang voor alle klanten. We krijgen allerlei vragen, denk hierbij aan vragen over hoe het staat met een sollicitatieprocedure of hoe je geld kunt storten op de rekening van een gedetineerde. Die verscheidenheid aan vragen maakt ons werk uitzonderlijk divers. Door het directe contact met de klant en de diversiteit aan onderwerpen hebben we veel kennis en kunde op allerlei domeinen, dat maakt ons uniek en vraag een helicopterview van al onze medewerkers.

Binnen het KCC maken we gebruik van nieuwe innovaties zoals RPA (Robotic Process Automation) waarbij bijvoorbeeld geautomatiseerd rekening courant overzichten van gedetineerden worden verwerkt zonder dat er nog handmatige handelingen nodig zijn. Ook zoeken we naar innovatieve manieren om nog beter met elkaar te werken. Denk hierbij aan de toepassing van Obeya: een overlegvorm om problemen op te lossen en te overleggen zonder last te hebben van organisatorische drempels en muren. Hierdoor vinden we sneller en effectiever oplossingen voor problemen die op de werkvloer spelen.

  • Facilitair: Logistiek, huishoudelijk en techniek
  • Financiën: Beheren van administraties en verwerken van financiële transacties
  • Human Resource: Personeels- en organisatieadvies, werving en selectie, duurzame inzetbaarheid, loopbaan en ontwikkeling
  • Inkoop: Bestellingen, aanbestedingen en contractmanagement
  • Competence Center: Project- en programmamanagement en ondersteuning, coaching en intervisie.

Centraal telefoonnummer

Telefoon (088) 07 54321

Shared Service Center DJI, locatie Den Haag

Bezoekadres
Bezuidenhoutseweg 20
2594 AV Den Haag

Shared Service Center DJI, locatie Veenhuizen

Bezoekadres
Plantsoenstraat 5
9341 BD Veenhuizen

Postadres voor alle vestigingen

Shared Service Center DJI
T.a.v. [afdeling/persoon]
Postbus 90829
2509 LV Den Haag

Factuuradres

Shared Service Center DJI
T.a.v. [nummer en of naam afleverlocatie]
Postbus 90832
2509 LV Den Haag

Het Shared Service Center DJI maakt het mogelijk!

Shared Service Center DJI klantenservice verbeteren