Interviews Van offline naar online jaarcongres, Susan deed het gewoon!Van offline naar online jaarcongres, Susan deed het gewoon! Lees verder 17 december 2020 "Je merkt het direct als iemand uit de branche komt. Die staat steviger in zijn schoenen.""Je merkt het direct als iemand uit de branche komt. Die staat steviger in zijn schoenen." Lees verder 20 november 2020 Thuiswerken, traffic en samenwerking met HRThuiswerken, traffic en samenwerking met HR Lees verder 18 november 2020 "Ik wist door mijn studie al dat het uitmaakt hoe je iets zegt.""Ik wist door mijn studie al dat het uitmaakt hoe je iets zegt." Lees verder 17 november 2020 Empathie en het winnen van vertrouwen essentieel bij bron- en contactonderzoekEmpathie en het winnen van vertrouwen essentieel bij bron- en contactonderzoek Lees verder 12 november 2020 Sneller en gerichter resultaat met Predictive ExperienceSneller en gerichter resultaat met Predictive Experience Lees verder 3 november 2020 Employee Experience is de drijvende kracht achter Customer ExperienceEmployee Experience is de drijvende kracht achter Customer Experience Lees verder 3 november 2020 Interview met Marco Derksen, tafelgast op het KSF Jaarcongres 2020Interview met Marco Derksen, tafelgast op het KSF Jaarcongres 2020 Lees verder 29 oktober 2020 Interview spreker KSF Jaarcongres: Martijn Boevink van Van Lanschot over innovatie voor klant én medewerkerInterview spreker KSF Jaarcongres: Martijn Boevink van Van Lanschot over innovatie voor klant én medewerker Lees verder 21 oktober 2020 Flexwerk: de huidige ontwikkelingenFlexwerk: de huidige ontwikkelingen Lees verder 7 oktober 2020 Experience as a ServiceExperience as a Service Lees verder 7 oktober 2020 17 tips van leden voor nu en straks17 tips van leden voor nu en straks Lees verder 31 juli 2020 "Maak een juiste balans tussen de gewenste klantbeleving, beschikbare kanalen en budgetten.""Maak een juiste balans tussen de gewenste klantbeleving, beschikbare kanalen en budgetten." Lees verder 22 juli 2020 Klantgericht samenwerken met marketing om het verschil te makenKlantgericht samenwerken met marketing om het verschil te maken Lees verder 16 juli 2020 A great place to work: Spril over de toegevoegde waardeA great place to work: Spril over de toegevoegde waarde Lees verder 13 juli 2020 Internationale chatbot-initiatieven voor corona-informatieInternationale chatbot-initiatieven voor corona-informatie Lees verder 29 juni 2020 Human Centric Service voor medewerker en klantHuman Centric Service voor medewerker en klant Lees verder 23 juni 2020 Ontwikkeling digitale kanalen zet absoluut door bij INGOntwikkeling digitale kanalen zet absoluut door bij ING Lees verder 17 juni 2020 Data Customer Care verbeteren dienstverlening PathéData Customer Care verbeteren dienstverlening Pathé Lees verder 3 juni 2020 Verschuivende pieken nu klanten thuiswerkenVerschuivende pieken nu klanten thuiswerken Lees verder 27 mei 2020 Ondersteuning van kritieke dienstverleningOndersteuning van kritieke dienstverlening Lees verder 20 mei 2020 Op- of afschalen in tijden van corona? 4 tips van recruitmentexpertsOp- of afschalen in tijden van corona? 4 tips van recruitmentexperts Lees verder 1 mei 2020 Expert conversational intelligence ziet aandacht directie groeienExpert conversational intelligence ziet aandacht directie groeien Lees verder 23 april 2020 “Stimuleer de mens achter de medewerker om hem vitaal en gemotiveerd te houden.”“Stimuleer de mens achter de medewerker om hem vitaal en gemotiveerd te houden.” Lees verder 16 april 2020 Coronacrisistips van social service-expert Levi WitbaardCoronacrisistips van social service-expert Levi Witbaard Lees verder 9 april 2020 Coronacrisistips van technologie-expert Serge Poppes: "Deze sector was technologisch al heel volwassen"Coronacrisistips van technologie-expert Serge Poppes: "Deze sector was technologisch al heel volwassen" Lees verder 2 april 2020 "Juist nu is de toegevoegde waarde van klantcontact duidelijker dan ooit.""Juist nu is de toegevoegde waarde van klantcontact duidelijker dan ooit." Lees verder 2 april 2020 Coronacrisistips van leiderschapsexpert Huub van de Wiel: "Eerlijkheid is juist nu van groot belang"Coronacrisistips van leiderschapsexpert Huub van de Wiel: "Eerlijkheid is juist nu van groot belang" Lees verder 23 maart 2020 Adviezen van een WFM-expert in tijden van COVID-19: "Doe nu al aan scenarioplanning"Adviezen van een WFM-expert in tijden van COVID-19: "Doe nu al aan scenarioplanning" Lees verder 19 maart 2020 Beluister de podcasts van de KSFBeluister de podcasts van de KSF Lees verder 18 maart 2020
Van offline naar online jaarcongres, Susan deed het gewoon!Van offline naar online jaarcongres, Susan deed het gewoon! Lees verder 17 december 2020 "Je merkt het direct als iemand uit de branche komt. Die staat steviger in zijn schoenen.""Je merkt het direct als iemand uit de branche komt. Die staat steviger in zijn schoenen." Lees verder 20 november 2020 Thuiswerken, traffic en samenwerking met HRThuiswerken, traffic en samenwerking met HR Lees verder 18 november 2020 "Ik wist door mijn studie al dat het uitmaakt hoe je iets zegt.""Ik wist door mijn studie al dat het uitmaakt hoe je iets zegt." Lees verder 17 november 2020 Empathie en het winnen van vertrouwen essentieel bij bron- en contactonderzoekEmpathie en het winnen van vertrouwen essentieel bij bron- en contactonderzoek Lees verder 12 november 2020 Sneller en gerichter resultaat met Predictive ExperienceSneller en gerichter resultaat met Predictive Experience Lees verder 3 november 2020 Employee Experience is de drijvende kracht achter Customer ExperienceEmployee Experience is de drijvende kracht achter Customer Experience Lees verder 3 november 2020 Interview met Marco Derksen, tafelgast op het KSF Jaarcongres 2020Interview met Marco Derksen, tafelgast op het KSF Jaarcongres 2020 Lees verder 29 oktober 2020 Interview spreker KSF Jaarcongres: Martijn Boevink van Van Lanschot over innovatie voor klant én medewerkerInterview spreker KSF Jaarcongres: Martijn Boevink van Van Lanschot over innovatie voor klant én medewerker Lees verder 21 oktober 2020 Flexwerk: de huidige ontwikkelingenFlexwerk: de huidige ontwikkelingen Lees verder 7 oktober 2020 Experience as a ServiceExperience as a Service Lees verder 7 oktober 2020 17 tips van leden voor nu en straks17 tips van leden voor nu en straks Lees verder 31 juli 2020 "Maak een juiste balans tussen de gewenste klantbeleving, beschikbare kanalen en budgetten.""Maak een juiste balans tussen de gewenste klantbeleving, beschikbare kanalen en budgetten." Lees verder 22 juli 2020 Klantgericht samenwerken met marketing om het verschil te makenKlantgericht samenwerken met marketing om het verschil te maken Lees verder 16 juli 2020 A great place to work: Spril over de toegevoegde waardeA great place to work: Spril over de toegevoegde waarde Lees verder 13 juli 2020 Internationale chatbot-initiatieven voor corona-informatieInternationale chatbot-initiatieven voor corona-informatie Lees verder 29 juni 2020 Human Centric Service voor medewerker en klantHuman Centric Service voor medewerker en klant Lees verder 23 juni 2020 Ontwikkeling digitale kanalen zet absoluut door bij INGOntwikkeling digitale kanalen zet absoluut door bij ING Lees verder 17 juni 2020 Data Customer Care verbeteren dienstverlening PathéData Customer Care verbeteren dienstverlening Pathé Lees verder 3 juni 2020 Verschuivende pieken nu klanten thuiswerkenVerschuivende pieken nu klanten thuiswerken Lees verder 27 mei 2020 Ondersteuning van kritieke dienstverleningOndersteuning van kritieke dienstverlening Lees verder 20 mei 2020 Op- of afschalen in tijden van corona? 4 tips van recruitmentexpertsOp- of afschalen in tijden van corona? 4 tips van recruitmentexperts Lees verder 1 mei 2020 Expert conversational intelligence ziet aandacht directie groeienExpert conversational intelligence ziet aandacht directie groeien Lees verder 23 april 2020 “Stimuleer de mens achter de medewerker om hem vitaal en gemotiveerd te houden.”“Stimuleer de mens achter de medewerker om hem vitaal en gemotiveerd te houden.” Lees verder 16 april 2020 Coronacrisistips van social service-expert Levi WitbaardCoronacrisistips van social service-expert Levi Witbaard Lees verder 9 april 2020 Coronacrisistips van technologie-expert Serge Poppes: "Deze sector was technologisch al heel volwassen"Coronacrisistips van technologie-expert Serge Poppes: "Deze sector was technologisch al heel volwassen" Lees verder 2 april 2020 "Juist nu is de toegevoegde waarde van klantcontact duidelijker dan ooit.""Juist nu is de toegevoegde waarde van klantcontact duidelijker dan ooit." Lees verder 2 april 2020 Coronacrisistips van leiderschapsexpert Huub van de Wiel: "Eerlijkheid is juist nu van groot belang"Coronacrisistips van leiderschapsexpert Huub van de Wiel: "Eerlijkheid is juist nu van groot belang" Lees verder 23 maart 2020 Adviezen van een WFM-expert in tijden van COVID-19: "Doe nu al aan scenarioplanning"Adviezen van een WFM-expert in tijden van COVID-19: "Doe nu al aan scenarioplanning" Lees verder 19 maart 2020 Beluister de podcasts van de KSFBeluister de podcasts van de KSF Lees verder 18 maart 2020