maart, 2021

18mrt14:0015:30Webinar KSF en KIRCWat zijn de vooruitzichten voor 2021?14:00 - 15:30

Meer

Evenement details

Het nieuwe jaar is inmiddels al onderweg. Wat zijn de verwachtingen van vakgenoten in klantcontact ten aanzien van de organisatie van het werk in deze nog steeds uitzonderlijke omstandigheden? Waar liggen de prioriteiten? Zijn de budgetten voor klantcontact veranderd en/of verschoven? En hoe gaat onze branche om met thuiswerkregelingen? Neem deel aan de webinar op 18 maart en krijg antwoorden!

Op 18 maart delen Cris Donze, manager Stichting KIRC,  en Geeske te Gussinklo, directeur KSF, de meest recente onderzoeksresultaten, best practices en zoeken we de verdieping met elkaar op. Vul de korte vragenlijst in en deel je kennis met branchegenoten. De onderzoeksresultaten worden gepubliceerd op www.kirc.nl en gedeeld op 18 maart.

Dit webinar is een start van een mooie samenwerking tussen de KSF en KIRC. Op meerdere momenten in het jaar beiden we een gezamenlijke webinar aan om sámen de branche op weg te helpen aan interessante inzichten over de branche.

Meld je hier direct aan voor dit webinar.

 

Tijd

(Donderdag) 14:00 - 15:30

Organisator

MS Teams

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Call Now Button
Klantenservice Federatie
X