juni, 2020

17jun14:0015:00KSF-webinar WFMResultaten WFM Monitor Klantcontact14:00 - 15:00 Microsoft Teams

Meer

Evenement details

Is het drukker geworden voor klantcontact? Loopt de AHT op? En wat zijn de ervaringen en tips van vakgenoten omtrent thuiswerken, voor nu en voor de toekomst? Als WFM’er ben je continu bezig met het vinden van een goede balans tussen de operatie, de klant en de medewerker, en die staat nu onder hoogspanning.

Tijdens deze webinar deelt Willem van den Brink, voorzitter van deze expertgroep, de nieuwste inzichten verkregen uit de WFM Monitor Klantcontact over de impact van COVID-19 op klantcontact in de afgelopen 10 weken. Wat zijn de highlights en wat bracht de WFM Monitor de deelnemende partijen? De WFM Monitor werd in de tweede week van de Coronamaatregelen in het leven geroepen om inzichten te delen, ontwikkelingen te constateren en elkaar verder te helpen. De eerste monitor werd zelfs een wekelijkse agendapunt op de diverse MT agenda’s  en ook werd er door BNR Nieuwsradio en andere media er meerdere malen aandacht aan besteed.

Daarnaast deelt gastspreker Yuri de Kwaadsteniet , manager WFM van de Gemeente Westland, de ervaringen van de gemeente.

Meld je hier aan voor deze webinar. We hebben voor deze sessie plek voor maximaal 15 personen en het is uitsluitend bedoeld WFM’ers werkzaam voor een contactcenter.

 

Tijd

(Woensdag) 14:00 - 15:00

Locatie

Microsoft Teams

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Call Now Button
Klantenservice Federatie
X