mei, 2020

28mei13:0014:00KSF-webinar : effecten COVID-19 op klantcontactPrimeur onderzoeksresultaten KSF en stichting KIRC13:00 - 14:00 MS Teams

Meer

Evenement details

Hoe ga jij als klantcontactverantwoordelijke om met de effecten van de coronacrisis op klantcontact? Hoe groot is de impact op HR, kanaalvolumes en de waarde van het vak? Welke tips en uitdagingen zijn er? De KSF en stichting KIRC brengen via diverse peilingen in kaart hoe het de sector tot nu toe vergaat in deze tijd.

Tijdens de KSF-webinar delen Geeske te Gussinklo, directeur KSF, en Cris Donze, manager Stichting KIRC, de allernieuwste onderzoeksresultaten en wat dit betekent voor klantcontact. Meld je hier direct aan voor de webinar dat via MS Teams plaatsvindt.

Primeur inzichten uit de peilingen
Vier hoofpunten hebben de aandacht:

  1. Contactvolumes, thuiswerken, contactkanalen en de uitdagingen voor techniek en data veiligheid;
  2. Leiderschap en HR in tijden van corona: afschalen of opschalen, digitale werving en selectie, QM en het coachen en motiveren van medewerkers op afstand;
  3. Anderhalvemetereconomie voor klantcontact;
  4. De waarde en de verandering van het werken in klantcontact.

Aanmelden
Laat je inspireren, krijg insights om je voor te bereiden op het nu en op de toekomst en neem deel. Deel je brandende vragen met ons via het aanmeldformulier, zodat je met voldoende inspiratie en uitgangspunten weer aan het werk kunt gaan.

Tijd

(Donderdag) 13:00 - 14:00

Locatie

MS Teams

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Call Now Button
Klantenservice Federatie
X