maart, 2021

23mrt14:0015:30KSF-webinar DataData Driven Passenger Experience Schiphol – Sturen op optimale passagier beleving in een nieuwe realiteit14:00 - 15:30 MS Teams

Meer

Evenement details

Hoe leg je de relatie tussen klantgedrag, bedrijfsbelang en de onderliggende data? Hoe identificeer je de meest impactvolle veranderingen die goed zijn voor zowel de ervaring van de klant als voor het bedrijf? Welke rol speelt klantfeedbackdata in deze relatie? Tijdens deze sessie word je meegenomen in de kansen van data voor klantcontact aan de hand van een inspirerende praktijkcase uit de klantcontactbranche.

Data Driven Passenger Experience Schiphol 
In de veranderende wereld voor reizigers werkt Schiphol aan het verstevigen van de relatie met de reizigers. Door in te zetten op de nieuwe realiteit, onderbouwd met een data driven aanpak voor passenger experience management.

Berend-Jan Rietveld, Head of Passenger Experience (PX) en Theo van der Steen, Directeur van Underlined, nemen je mee in hoe Schiphol zich ontwikkelt om op basis van data, inzichten en PX te streven naar een excellente passenger experience.

Meld je hier als KSF-lid aaan voor deze sessie.

Tijd

(Dinsdag) 14:00 - 15:30

Locatie

MS Teams

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Call Now Button
Klantenservice Federatie
X