februari, 2021

09feb14:3015:45KSF-expertsessie TechnologieDe kansen van Field Service voor een optimale klantbeleving14:30 - 15:45 MS Teams

Meer

Evenement details

Field Service wordt steeds vaker geïntegreerd in CRM en Customer Service: het kan een positieve bijdrage leveren aan de algehele klantbeleving. Ook field service-medewerkers vormen je visitekaartje: ze voeren het tastbare werk uit voor je klanten en staan vaak direct in contact met hen. Tijdens dit webinar word je meegenomen in de kansen en uitdagingen van field service voor de beste klantbeleving.

Field Service: feiten en cijfers en meer
Wat is Field Service en wat is de impact daarvan op de klantbeleving? En hoe ondersteun je field service (medewerkers) vanuit de technologie? Tijdens dit webinar word je onder begeleiding van nieuwe expertgroepvoorzitter Marko Kiers en field service-experts verder op weg geholpen met Field Service als boost voor een optimale klantbeleving! Bovendien zie je actuele feiten en cijfers over waarom field service zo belangrijk is voor de klantbeleving.

Aanmelden
Wat neem je mee? Concrete handvatten, tips en inzichten voor field service m.b.t. CX en technologie. Je bent van harte uitgenodigd om deel te nemen aan dit webinar via MS Teams van 14.30 tot 15.45 uur. Meld je hier als KSF-lid direct aan en verzeker je van een plek.

Tijd

(Dinsdag) 14:30 - 15:45

Locatie

MS Teams

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Call Now Button
Klantenservice Federatie
X