februari, 2021

11feb14:0016:00KSF-expertsessie CXWorkshop Service Innovation Roadmap. VOLGEBOEKT14:00 - 16:00

Meer

Evenement details

Innovatie en digitalisering van klantcontact: wat betekent dit voor jouw organisatie? Welke stappen zet je en welke innovaties zet je in? Tijdens deze workshop word je onder begeleiding van onze nieuwe voorzitter Stef van den Oever en experts verder geholpen met de digitalisering van klantcontact en deel je tips en inzichten met vakgenoten.

Virtuele whiteboard Miro: samen werken aan een service innovation roadmap
Doe mee aan deze workshop en breng samen met vakgenoten de touchpoints voor de beste klantbeleving in kaart middels een service innovation roadmap, een soort service blueprint. Dat doen we over de 3 assen: mensen, processen en technologie.

Wat neem je mee? Concrete handvatten, tips en inzichten voor hoe je de (digitale) klantbeleving kan optimaliseren.

Aanmelden is niet meer mogelijk (volgeboekt).

 

Tijd

(Donderdag) 14:00 - 16:00

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Call Now Button
Klantenservice Federatie
X