september, 2020

24sep14:0017:00KSF-expertsessie CXEvolutie van CX: de trends en ontwikkelingen14:00 - 17:00 Offline (Barneveld) & online (MS Teams)

Meer

Evenement details

Het 2020 Global CX Benchmarking Report geeft aan dat CX wordt erkend als onderscheidende factor in alle branches, maar de meeste organisaties geven aan dat CX geen cruciaal onderdeel uitmaakt van de bedrijfsstrategie. Tijdens deze sessie gaan we in op deze en andere bevindingen van het rapport. Ook gaan we in op de gevolgen van COVID-19 op customer experience.

Je bent van harte uitgenodigd om deel te nemen aan deze sessie die zowel online als bij KSF-lid NTT in Barneveld bij te wonen is. Meld je hier direct aan en verzeker je van een plek: we hebben maximaal 15 plekken op locatie beschikbaar.

The Connected Customer: Delivering an effortless experience
Klanten verwachten vandaag de dag moeiteloos on-demand en intuïtief contact met organisaties, dat ook nog eens hypergepersonaliseerd is. Ze willen gepersonaliseerde, relevante inhoud en ervaringen die hen zullen verrassen. Hoe voldoe jij aan deze verwachtingen? Daarover zoeken we de interactie met elkaar op.

Over het rapport
Het rapport vormt de uitkomst van een jaarlijks onderzoeksproject dat meer dan 22 jaar CX-inzichten en -trends omvat. Het is ontworpen als benchmark voor belangrijke aspecten die van invloed zijn op het managen van klantinteracties. Voor de totstandkoming van het rapport hebben wereldwijd meer dan 1000 organisaties deelgenomen waarvan ongeveer 50 contactcenters uit Nederland.

Deelnemers ontvangen na afloop van de sessie de Executive Guide van het 2020 Global Customer Experience Benchmarking Report cadeau!

Aanmelden
Kom naar deze sessie of volg hem online en laat je inspireren! KSF-leden kunnen zich hier aanmelden. De sessie start om 14:00 uur en wordt om 17:00 uur afgerond met een (virtuele) borrel.

Tijd

(Donderdag) 14:00 - 17:00

Locatie

Offline (Barneveld) & online (MS Teams)

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Call Now Button
Klantenservice Federatie
X