juni, 2020

16jun10:0011:00KSF-webinar TechnologieDigitale service strategie10:00 - 11:00 MS Teams

Meer

Evenement details

Wat betekent digitalisering voor klantcontact? En hoe breng je je kanaalstrategie in praktijk in een snel veranderende wereld vol innovatie en technologie? We nodigen je van harte uit om deel te nemen aan de KSF-webinar ‘Digitale servicestrategie voor klantcontact’ . Meld je hier direct aan.

Digitale service strategie bij KPN
KPN zet al enige tijd stappen in de digitalisering van klantcontact en maakt strategische keuzes voor kanalen: o.a. spelen keuzes voor voice en een slimme IVR daarin een belangrijke rol. Waarom zijn bepaalde keuzes gemaakt en wat leveren die tot nu toe op? Aan de hand van vier digitale service initiatieven worden de ervaringen gedeeld.

Zelf aan de slag met je digitale servicestrategie
Vervolgens gaan we in gesprek over KPN’s case en haar 4 initiatieven . Hoe breng jij de digitale service strategie voor jouw organisatie in praktijk? Waar wil je graag naartoe? Door kennis te delen met vakgenoten in subgroepen, vervolg je je werkdag met concrete handvatten voor de digitale servicestrategie voor eigen organisatie.

Aanmelden
Deze sessie is uitsluitend bedoeld voor klantcontactverantwoordelijken die bezig zijn of willen gaan met digitale service strategie. Meld je hier aan voor deze inspirerende webinar.

Tijd

(Dinsdag) 10:00 - 11:00

Locatie

MS Teams

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Call Now Button
Klantenservice Federatie
X