maart, 2020

10mrt13:3017:00Expertsessie TechnologieWorkshop 'Digitale servicestrategie voor klantcontact'13:30 - 17:00 Rotterdam

Meer

Evenement details

Wat betekent digitalisering voor klantcontact? En hoe breng je je kanaalstrategie in praktijk in een snel veranderende wereld vol innovatie en technologie? Op 10 maart organiseren we samen met gastheer Webhelp de workshop ‘Digitale servicestrategie voor klantcontact’ die op 10 maart plaatsvindt in Rotterdam Delftste Poort.

Digitale service strategie bij KPN
KPN zet al enige tijd stappen in de digitalisering van klantcontact en maakt strategische keuzes voor kanalen: o.a. spelen keuzes voor voice en een slimme IVR daarin een belangrijke rol. Waarom zijn bepaalde keuzes gemaakt en wat leveren die tot nu toe op? Aan de hand van vier digitale service initiatieven worden de ervaringen gedeeld.

Zelf aan de slag met je digitale servicestrategie
Vervolgens gebruiken we KPN’s case en haar 4 initiatieven als basis voor de workshop. Hoe breng jij de digitale service strategie voor jouw organisatie in praktijk? Waar wil je graag naartoe? Door kennis te delen met vakgenoten in subgroepen, onder begeleiding van gastheer Webhelp, ga je de deur uit met concrete handvatten voor de digitale servicestrategie voor eigen organisatie.

Aanmelden
Deze sessie is uitsluitend bedoeld voor klantcontactverantwoordelijken die bezig zijn of willen gaan met digitale service strategie. Meld je als KSF-lid hier aan voor deze inspirerende sessie die van 13.30 uur tot 17.00 uur duurt, met na afloop een borrel.

Tijd

(Dinsdag) 13:30 - 17:00

Locatie

Rotterdam

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Call Now Button
Klantenservice Federatie
X