juli, 2019

09jul13:3016:30Expertsessie TechnologieDe impact van technologie op contactcenters13:30 - 16:30 Epicenter, Amsterdam

Meer

Evenement details

Uit interviews en gesprekken met KSF-leden is gebleken dat er een sterke behoefte is aan begeleiding in innovatie en digitale transformatie voor het contactcenter. Herken je die behoefte? Meld je dan hier als KSF-lid direct aan voor deze sessie. Verzeker je je van een plek: maximaal 18 klantcontactmanagers kunnen deelnemen aan deze sessie.

Het Epicenter Amsterdam, ook wel ‘House of innovation’ genoemd, is een community van digitale scale-ups, corporates en ondernemers en dus de perfecte plek om aan de slag te gaan met innovatie! Onder begeleiding van experts, die veel kennis hebben van de impact van technologie op organisaties, word je op weg geholpen met digitalisering en innovatie in je contactcenter.

Future of work & conversation
De focus van de dag is de impact van technologie op het contactcenter. In een presentatie wordt verteld welke technologieën er zijn, welke impact ze hebben op je organisatie, medewerkers en op klantcontact en wat deze betekenen voor het contactcenter. Inspirerend en hands-on, zodat je met concrete handvatten voor eigen organisatie naar huis gaat.

Hands-on: canvas-workshop
Daarna gaan we middels een workshop aan de slag met de materie en krijg je op basis van een case meer inzichten voor eigen organisatie. Op basis van design thinking methodieken definiëren we de uitgangspunten en waarden en leren we de omgeving en de trends te begrijpen. Tot slot eindigen we met een Experiment Card: met welke experiment kun je morgen beginnen?

Deelname
De inhoud is speciaal bestemd voor klantcontactmanagers. Je bent van harte welkom om op 9 juli a.s. van 13.30 uur tot 16.30 uur. Na afloop vindt er een borrel plaats, waarbij je nog volop kunt napraten met vakgenoten.

Tijd

(Dinsdag) 13:30 - 16:30

Locatie

Epicenter, Amsterdam

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Call Now Button
Klantenservice Federatie
X